בקשת תפילה אשכול לעדכונים בטחוניים בלבד

מצב
הנושא נעול.

רחשי הלב

משתמש מקצוען
צה"ל תוקף עמדות חמאס בתגובה לירי מחבלים לעבר כוח צה"ל

ימים בודדים לאחר הירצחו של החייל אביב לוי הי"ד, מחבלים ביצעו ירי לעבר כוח צה"ל בגבול הרצועה. בתגובה תוקף הערב כוח צה"ל עמדות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה. במועצה אזורית אשכול מסרו כי "נשמעים הדי פיצוצים"
צה"ל תוקף עמדות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה בתגובה לירי מחבלים לעבר כוח צה"ל בדרום רצועת עזה, כך מוסר הערב דובר צה"ל. האירוע התרחש באותה גזרה בה נהרג ביום שיש חייל צה"ל אביב לוי הי"ד. כלי תקשורת פלסטינים מדווחים כי 4 מחבלים נהרגו עד כה מתקיפת צה"ל ברצועה, כמה נוספים נפצעו.

מהמועצה אזורית אשכול נמסר כי "נשמעים הדי פיצוצים וישנה תנועת כוחות בטחון עקב אירוע בטחוני צבאי על הגדר. אנחנו בקשר עם הצבא ועוקבים אחר הדברים, נעדכן ככל שיהיו התפתחויות.

כזכור ביום שישי האחרון נהרג חייל צה"ל, אביב לוי הי"ד, מירי צלף מחבל חמאס סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. לאחר שמטוסי קרב תקפו בתגובה עשרות מטרות של חמאס הגיעו הצדדים להפסקת אש ואתמול נפתח חלקית מעבר כרם שלום.

המילים המודגשות מדאיגות קצת.
 

מצפה לישועה

משתמש מקצוען
שר הביטחון ⁦אביגדור ליברמן‬⁩ והרמטכ"ל גדי אייזנקוט מקימים כעת בקריה בתל אביב התייעצויות ביטחוניות והערכות מצב עם בכירים בצה"ל ובמערכת הביטחון.
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
מחבלים ירו הערב (רביעי) לעבר כוח צה"ל באזור כיסופים, סמוך לדרום רצועת עזה. חייל צה"ל נפצע ופונה לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. צה"ל הגיב במתקפה על עמדות של חמאס ברחבי הרצועה; נעשה גם שימוש בירי טנקים.

תקרית האש בכיסופים התרחשה באותה גיזרה בה נהרג ביום שישי האחרון סמל-ראשון אביב לוי הי"ד מירי צלפים פלסטיניים במהלך סיור של כוח צה"ל.

הפלסטינים מדווחים על שלושה הרוגים. משרד הבריאות בעזה מסר כי שני פלסטינים נהרגו ואחד נפצע קשה בתקיפת צה"ל מזרחית לעיר עזה.
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
בכיר בצה"ל בתדרוך כעת: האירוע היום מתרחש במרחק של 400 מטר מהאירוע ביום שישי. היה ירי צלף, יש איפול על התקרית. הרמטכ"ל סיים כעת הערכת מצב. צה"ל תקף 7 עמדות חמאס. אין הנחיות מיוחדות לתושבי העוטף.
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
במקביל גם בגבול הצפון
דיווח ראשוני: צה"ל ביצע ירי ארטילרי לעבר עמדות של צבא סוריה בקרבת הגבול עם ישראל ברמת הגולן.

מדובר בירי צפוי, זאת כתגובה לשיגור הפגז שנורה בטעות מסוריה ונפל בחוף גופרה שבכנרת.

צה"ל טרם אישר באופן רשמי את הפעולה המדווחת, שעשויה להביא לשיא נוסף את המתיחות בגבול הצפוני, אך הקדים לפרוס סוללה נוספת של טילי פטריוט בעיר חיפה.

כזכור, אתמול הפיל צה"ל מטוס סורי שחדר לשטחה האווירי של ישראל, ולאחר מכן דווח שטייס אחד נהרג וחברו נפל ככל הנראה בידי דאע"ש בקרבת הגבול.
 

בורג קטן במערכת

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הותר לפירסום: חייל צה"ל נפצע בינוני עד קשה מירי צלף בפיגוע הירי בגבול רצועת עזה. שלושה מחבלים חוסלו בירי תגובה של צה"ל.
החמאס והג'יאהד האיסלאמי כעת בהודעות מאיימות בתגובה על תקיפות צה"ל. הזרוע הצבאית של חמאס: האוייב ישלם מחיר יקר. דמם של 3 ההרוגים לא נשפך לשווא.
לשכת רה"מ מעדכנים כי נתניהו מקיים כעת התייעצות ביטחונית טלפונית עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המל"ל בעקבות האירועים הביטחוניים.
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה