בטחוני אשכול חדשות בטחוניות • דיווחים ראשוניים בלבד

חיימקוש

משתמש מקצוען
המתיחות הביטחונית: ע"פ דיווחים ערביים בשעה האחרונה 2 ניסיונות פיגועי ירי, האחד לעבר התיישבות נחליאל צפונית לרמאללה, וירי לעבר עמדה צבאית בהר גריזים, נפת שכם. כמו"כ לפני זמן קצר מחבלים מבית אומר ירו זיקוקין לעבר היישוב כרמי צור. מוקדם יותר הלילה מחבלים יידו מטען חבלה לעבר כח צבאי שסייר סמוך לעיירה ג'בעה, כמו"כ בוצע ירי לעבר מחסום בטול כרם וירי לעבר מחסום סמוך לשכם. בכל האירועים לא דווח על נזק או נפגעים, על מרבית הפיגועים הלילה לקחו אחריות ארגון הטרור גדודי חללי אל-אקצא.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
רה"מ לשעבר נפתלי בנט במסע הסברה בארה"ב: יתחיל ברשת CNN. בהמשך, יפגוש גם מערכות עיתונים, משפיענים וחברי קונגרס וסנאט. לדבריו, "ישראל נמצאת בנקודה ביטחונית רגישה והיא זקוקה לגב בינלאומי ולתמיכת הידידות שלנו"
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
ה FBI מעדכן בדקות האחרונות כי החשוד בהדלפת המסמכים המסווגים של הפנטגון נעצר , החשוד הינו איש זרוע המודיעין של המשמר הלאומי האווירי של ארה"ב.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (חמישי) לאולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 והתייחס לשלל הנושאים הבוערים על סדר היום. נתניהו הפתיע כאשר לא היה מוכן להציב דד-ליין לשיחות בבית הנשיא בנשוא הרפורמה המשפטית: "צריך למצות את הניסיון להגיע להסכמות".

"אם היית בא לפני שישה חודשים והיית אומר לי שרוב ובו של הציבור מסכים שצריך לעשות שינויים במערכת המשפט, מסכים שצריך לעשות איזון בין שלוש הרשויות הייתי אומר הלוואי – וזה קרה. כשיש הסכמה כזו אני חושב שצריך למצות את הניסיון להגיע להסכמות ואני נותן לזה סיכוי. ואנחנו עוסקים בזה עכשיו".

הוא הכחיש את הדיווחים על הידרדרות ביחסים שלו עם שר המשפטים יריב לוין שקידם את הרפורמה, ואמר: "השר יריב לוין ואני הולכים יד ביד. אני מאוד מעריך אותו. הוא פטריוט ואציל נפש".

על פיטורי גלנט, וביטול הפיטורים אמר נתניהו: "היו לי חילוקי דעות, אפילו חילוקי דעות מאוד קשים עם שר הביטחון בכמה נושאים מרכזיים, לא כולם ידועים. ככל שהתפתח המצב הביטחוני שאנחנו בעיצומו אני הגעתי למסקנה שצריך לקחת את הדברים האלו ולשים אותם מאחורינו ולעבוד למען ביטחון ישראל, הגעתי למסקנה הזאת ואני עומד מאחוריה. ההחלטה שקיבלתי בסוף היא ההחלטה הנכונה".

על השאלה האם משפטו ייצא לגישור פלילי אמר ראש הממשלה ב'ערוץ 14': "המשפט קורס, הטענות נגדי קורסות. עורכי הדין שלי לא ביקשו גישור, השופטים חזרו ואמרו לתביעה כדאי לכם לשקול את זה ואז פנו לעורך דין שלי שהשיב כי יביע עמדה אחרי תשובת המדינה. אין דיבור על עסקה".

חל עיקרי בראיון עסק בנושא הביטחוני. "ראיתי עכשיו, וכל עם ישראל ראה, ארבע משפחות מופלאות שאיבדו צמדים של אחים ואחיות – משפחת פלאי, משפחת יניב, משפחת עשור וקודם לכן משפחת די שאיבדה לא רק שתי דנות אלא גם את אם המשפחה ומעומק היגון שלהן הם קמים וקוראים לחזק את עם ישראל קוראים לאחדות קוראים שלמור על המדינה קוראים לשמור על צה"ל".


"כשאנחנו עומדים לפני יום השואה, יום הזיכרון יום העצמאות הימים הכי מקודשים וארבע משפחות אומרות את הדבר הזה אני אומר קודם כל לאויבים שלנו – לא תוכלו לנו אנחנו נגבר עליכם. עם ישראל חי עם ישראל חזק ועם ישראל מנצח".

הוא התייחס להערכת אמ"ן כי הסכנה למלחמה גוברת: "אני חושב שיש הפרזה בזה, אבל אנחנו תמיד נערכים לאפשרות הזו, ונעריכם לטפל בה ב-360 מעלות", ואז החל נתניהו לסקור את פעילות כוחות הביטחון בגזרות השונות בחודשים האחרונים, בלבנון, עזה סוריה ויהודה ושומרון: "אנחנו מראים לאויבנו אם חשבתם שהוויכוח הפנימי ימנע מאיצנו להתייצב ברגע המבחן כאיש אחד -טעיתם וטעיתם בענק".

"הם מבינים שזה לא רעיון טוב לפתוח במלחמה עם מדינת ישראל אבל יכול להיות שהם יתפתו. יכול להיות שהם שמעו על מדינת ישראל שנופל קורסת מתפורות הם מגלים, כל יום מחדש, שלא כך הם פני הדברים. יש פה מדינה חזקה יש פה צבא חזק יש פה עם חזק".

על האמירות של נסראללה אמר נתניהו: "הוא טועה. לא קורה פה שום דבר שיעזור לו משום שברגעי מבחן אנחנו מתלכדים. והוא גם יודע מה אנחנו מסוגלים לעשות ואם הוא לא יודע – הוא יידע".

נתניהו חשף בהקשר זה בנוגע לתקיפות של צה"ל בלבנון, כי הייתה תקיפה משולבת. לדברי ראש הממשלה, "התקיפה שלנו בלבנון לכדה את תשומת לב בכירי החיזבאללה, תקפנו אווירית, ולא רק אווירית".

במהלך הראיון, נשאל על הטענות של אנשי שמאל ומובילי ההפגנות נגד הממשלה כי מצבו הבריאותי הידרדר וכי ידיו רועדות. "אין גבול לטרלול ואין גבול לשקר. אני מזמין את כל הפרשנים שדואגים לבריאות שלי להצטרף אליי להליכות בוקר, אני מקווה שהם יעמדו בזה", הגיב נתניהו, תוך שהוא בחזיק בידו דפים ומוכיח כי הוא לא רועד.
 

פ.נ

משתמש מקצוען
תרגיל ביטחוני חברון-קרית ארבע: מחר, יום שישי, בסביבות השעה 15:00 יתקיים תרגיל ביטחוני במרחב בנייני ה-300 ובשער ירידה למערת המכפלה שליד ישיבת ניר. תורגש תנועה של רכבי וכוחות ביטחון
 

אייזיק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כה דברי אבו צאלח :

אני יודע ומכיר את התסכול של רבים ממכם לקראת מחר, הפחד והאימה שיש בכם עכשיו זה הניצחון הגדול של נצראללה וחבר מרעיו עוד לפני שנורה כדור אחד.

הבעיה הכי גדולה שלכם שאתם מחוברים לאינספור ערוצים שמנפחים לכם את המוח.

אז זו התשובה שלי לגבי מחר,

ישראל ערוכה לכל תרחיש יהיה אשר יהיה, האם נצראללה יחליט מ ח ר להתאבד בשביל הפלסטינים (העם המומצא) מממ לא נראה לי.

יש משוואה בין ישראל לחיזבאללה, שני הצדדים דואגים לא לחצות אותה, מאידך שני הצדדים גם יודעים כל אחד איזה קלפים הוא מחזיק על השולחן, נצראללה יודע שאם הגבול הזה יחצה לבנון תחזור 100 שנה אחורה.

ההיערכות של צה"ל לקדם כל אירוע שיהיה מכל כיוון נמצא בשיא.

נכון לרגע זה אין שום הנחייה מיוחדת לציבור, אנחנו בשגרה.

עם כל זאת בגלל הרגישות של מחר יש להיות יותר קשובים לנעשה סביבנו ולקחת בחשבון שאירוע כלשהו כן יכול לקרות ועל בסיס זה ככה אני פועל.

אין סיבה להיכנס ללחץ עוד לפני שקרה משהו.

צר לי שאני זה שצריך להרגיע עשרות אנשים שנמצאים בהיסטריה לקראת מחר, הלחץ הזה לא מסייע בכלום כי גם ככה אין לכם שליטה על מה שיקרה.

פיקוד העורף טיפטף לכולם שצריכים להיות מוכנים, קישרתי לכם ישירות איך נערכים לחירום מעבר לזה אין לי שום דרך לעזור, אני אתכם באותה סירה

אנחנו כולנו אנשים בוגרים ומבינים איפה חיים, מצופה מכולנו להתנהג בהתאם.

אני כתבתי לכם כבר משומר חומות מה שהיה לא יהיה.

אבו צאלח הדסק הערבי
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
המתיחות הביטחונית - סא"ל במיל' בני סבטי, ממקימי דובר צה"ל בפרסית, מעריך בגל"צ: "האיראנים לא ירצו להכניס אצבע בעין בזמן שאנחנו כל כך מוכנים - הם השיגו את הניצחון התודעתי, כל הקלפים בידיים שלהם" .
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
ד"ר מרדכי קידר (אונ' בר אילן) ב-103fm על ההתייחסות האיראנית להלך הרוח הישראלי: "ישראל נתפסת כמשענת קנה רצוץ, המחאות לא מעניינות, הם לא מבינים על מה אנו רבים. הם רואים עצומות של טייסים ואנשי יחידות מיוחדות שמודיעים שהם לא מתנדבים - הם מבינים שישראל הופכת להיות למדינה על תנאי"
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
עיתונאי המזוהה עם חזבאללה צייץ הלילה:

"האויב הישראלי מתנהג כאילו היום תחל מלחמת אחרית הימים.. הוא אומר שיש לו מידע על סיכוי גבוה לירי רקטות מכל החזיתות. הוא התכונן היטב לכך באמצעות פריסת סוללות כיפת ברזל, סגירת המרחב האווירי וחסימת מספר כבישים. אם לא יקרה היום כלום בסופו של דבר, נסתפק במצב הבהלה והפחד בו נמצא הכיבוש. הפחד מאיתנו נמשך."
 
עיתונאי המזוהה עם חזבאללה צייץ הלילה:

"האויב הישראלי מתנהג כאילו היום תחל מלחמת אחרית הימים.. הוא אומר שיש לו מידע על סיכוי גבוה לירי רקטות מכל החזיתות. הוא התכונן היטב לכך באמצעות פריסת סוללות כיפת ברזל, סגירת המרחב האווירי וחסימת מספר כבישים. אם לא יקרה היום כלום בסופו של דבר, נסתפק במצב הבהלה והפחד בו נמצא הכיבוש. הפחד מאיתנו נמשך."
זה נשמע שכך זה ישאר
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
נועה מגיד: נהג נפצע בפיגוע אבנים שביצעו מחבלים בין צומת ה-T לכיוון תקוע. במקום מתבצעות זריקות מאסיביות.
חשד למתקפת סייבר בת"א: סרטון שמציג פיגועים ושיגורי רקטות הוקרן לפתע על מסכים בבתים בהם מותקנת מערכת "בית חכם". ('ערוץ 13')
15.4.2023 23:24
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
צו איסור פרסום על חקירת פיגוע הירי בשמעון הצדיק הבוקר .
(קודם לכן דווח כי בידי המשטרה תמונת המחבל אך לא את שמו ופרטיו , מוזר )
חשבתי ששירותי הביטחון שלנו יותר מוצלחים
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ראשוני: לוחמינו פועלים כעת במחנה הפליטים ג׳נין לסיכול טרור. הלל ביטון רוזן, חדשות 14
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
לוחמי צה״ל פועלים יחד עם שב״כ למעצר מספר מחבלים בתוך מחנה הפליטים, לאחר תקופה ארוכה בה לא פעלו בו. לפחות מחבל אחד נורה ונפצע לאחר שסיכן את לוחמינו. הלל ביטון רוזן, חדשות 14
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה