אשכול הסינגלים החדשים !

מצב
הנושא נעול.

2015

משתמש צעיר
איצטרובל שלום עליכם!
ותודה על הפעילות והעלאת קבצים חדשים.

רק לתשומת לבך האשכול כאן כן רק למוזיקה חדשה,
ויש ב"ה הרבה אשכולות אחרות לנושאים אחרים.
וכן לבקשת שירים וקליפים ישנים יש אשכול נפרד - שירים ישנים
 

m3

משתמש מקצוען
האם יש למישהו את השיר שחיבר אבא על ילדו בן השנתיים שנרצח בפיגוע בקו 2 בי-ם
הפזמון הוא משהו כזה :
אתה נכנסת לעולם של נשמות
כמו הסיפור אשר אהבת על גן החלומות
ותמיד שאלת מה יש שם למעלה
תינוק של בית רבן תינוק של אבא
 

צחוקים

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י m3;1926003:
האם יש למישהו את השיר שחיבר אבא על ילדו בן השנתיים שנרצח בפיגוע בקו 2 בי-ם
הפזמון הוא משהו כזה :
אתה נכנסת לעולם של נשמות
כמו הסיפור אשר אהבת על גן החלומות
ותמיד שאלת מה יש שם למעלה
תינוק של בית רבן תינוק של אבא

בבקשה
 

קבצים מצורפים

  • 01 - תינוק של אבא.mp3
    3.9 MB · צפיות: 39

איצטרובל

משתמש רשום
ישמח מלך

שלמה כץ - ישמח מלך

הזמר והיוצר שלמה כץ בדרך לאלבום נוסף שיגיע בקרוב משחרר מתוכו את הסינגל - "ישמח מלך" שהאלבום יקרא על שמו, הלחן של שלמה, על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראיים הצמד נדב בכר ואורן צור.
תהנו! :)
 

קבצים מצורפים

  • שלמה כץ - ישמח מלך.mp3
    5.9 MB · צפיות: 25

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
נכתב ע"י ישראל פפר;1926120:
מוטי שטיינמץ מבצע 'ריבון העולמים ידעתי'

התואילו בטובכם לצרף זאת בבקשה?

ברור.... :)

בשבע ברכות שערך רובי בנט, מנהלו האישי של מוטי שטיינמץ בביתו, ביצע החתן את הלהיט הבא - שיר העומד לכבוש את העולם החרדי, באירועים, ישיבות ושמחות, 'ריבון העולמים'. בנט הוא זה שהפיק את האירוע המוסיקלי של השנה - חתונת שטיינמץ, עם עשרות זמרים, נגנים, מקהלות ועיבודים.

מדובר בשיר שהלחין הרב פנחס ברייער (השבעתי), ואברהם פריד רכש אותו ומתכוון להוציאו לאור באלבומו החדש העומד לצאת בקרוב. ברייער עצמו שר את השיר במספר הזדמנויות, כמו כן הקלה ראשונית של השיר דלפה איכשהוא למרחבי הרשת, כך הפך השיר כבר עכשיו ל'מיני להיט'.
 

yooda230

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
המשתמש נחסם
משתמשים בגוגל+ ?
תכירו את הדף הבא שהחל להעלות לאחרונה קליפים בלעדיים חדשים / נדירים / אקטואלים וכו.
כנסו תעקבו תהנו. כמובן בנוסף תקבלו עדכונים על תכנים חדשים שיפנו לאתר הבית .
https://plus.google.com/u/0/109816909936777175211
 

צבי 554

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
למי יש את השיר העממי 'לכה דודי' (זידיטשוב?), דחוף!

מחפש בדחיפות את ניגון לכה דודי העממי נראה לי של זידיטשוב
תודה רבה
 

מתנחל

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ירחמיאל זיגלר - שהחזרת בי נשמתי

צפה בקובץ המצורף 272522

ירחמיאל זיגלר הוא מוזיקאי, זמר, אומן ויוצר מוכשר (31), גדל במונסיי - ניו יורק ועלה לארץ, מאז היותו בן 7 נכנס לעולם המוזיקה והתחיל להופיע ולהקליט, עובד עם אומנים וזמרים שונים, השתתף בלמעלה מחמישים אלבומים מסחריים, ועלה על במות עם השמות המובילים וביניהם אברהם פריד, מתיסיהו, יוסי פיאמנטה, אהרון רזאל ומשה יס, מרדכי בן דוד, ור' שלמה קרליבך.

ירחמיאל שכונה בפי חבריו 'רוקי' מתמקד בעיקר במוזיקת פולק, רוק ופופ, הוציא עד היום 4 אלבומים אישיים ו-20 סינגלים, כעת משחרר סינגל חדש - "שהחזרת בי נשמתי" מתוך האלבום הבא שבדרך..

צפה בקובץ המצורף 272523
 

קבצים מצורפים

  • ירחמיאל זיגלר - שהחזרת בי נשמתי - תמונה.jpg
    KB 30.5 · צפיות: 21
  • ירחמיאל זיגלר - שהחזרת בי נשמתי.mp3
    4 MB · צפיות: 21

מתנחל

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נועם מיכאל - בין אדם לאדם

צפה בקובץ המצורף 272525

"הסינגל החדש 'בין אדם לאדם', בא להזכיר לכולנו, בעצם, כמה כוח טמון בנתינה שלנו לאדם אחר. "את אותה האהבה שניתן לאחרים, נקבל בחזרה פי כמה!", מסביר נועם. "זהו אותו הרגש לו כל אדם זקוק כדי לאהוב את עצמו ולהאמין בעצמו גם ברגעים האפלים בחיים...".

נועם מיכאל (34), יוצר וזמר מוכשר מאוד. מיכאל התפרסם לפני מספר שנים עם מספר סינגלים חסידיים, שאף זכו להשמעות רבות בתקשורת הדתית. כעת, לאחר שבגר מוזיקלית מפנות היצירות הוותיקות את מקומן ליצירות חדשות פרי עמלו.

"בין אדם לאדם" הוא סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שמתעתד לצאת בקרוב, בע"ה. הוא משתף פעולה עם יוצרים רבים (ישי ריבו, טל שגב, כפיר אפשטיין ועוד). ההפקה כולה בניצוחו של המפיק המוזיקלי טל פורר.

כאמור נועם מוכר מאוד בקרב צרכני המוזיקה החסידית והיהודית כבר מימי שירותו הצבאי, שם שירת במקהלת הרבנות הצבאית, שלב בחיים שהספיג בו השראה באמצעות מוזיקה יהודית וחסידית. כשהחל לעבוד כמנהל לוגיסטיקה בחדרי ניתוח בתל השומר, תוך כדי הקושי עם המראות והכאב הגדול, העניק לעצמו מתנה: הבנה כי באמצעות אמונה ושמחה, אפשר לחולל נפלאות. המקרים הקשים ושגרת היומיום חיזקו בו את האמונה, הוא חש שמוזיקה מרפאת את הנפש ואת הגוף.

לקראת האלבום הבכורה, חבר נועם מיכאל לטובי הכותבים, תוך הקפדה על טקסטים לחנים ותכנים. את העיבוד וההפקה הפקיד בידיו האמונות של המפיק המוזיקלי טל פורר שעטף את השירים בצליל קסום ונוגע, ומפרש בדרכו את השירים והמילים.

לפני מספר שבועות שחרר סינגל הבכורה את "נסיעה ארוכה" שזכה להתעניינות רבה, השמעות והצלחה במצעד המוזיקה היהודית. הסינגל השני קצבי יותר ומפתיע ובא להזכיר לכולנו כמה כח טמון בנתינה שלנו לאדם אחר.

מילים ולחן: יאיר עזר.
עיבוד והפקה מוסיקלית: טל פורר.

קרדיט: שיא מיוזיק

צפה בקובץ המצורף 272526
 

קבצים מצורפים

  • נועם מיכאל - בן אדם לאדם - תמונה.JPG
    KB 26.9 · צפיות: 21
  • נועם מיכאל - בין אדם לאדם.mp3
    9.3 MB · צפיות: 22

זהבה גרין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
בקליפ אני יהודי בדקה ה 1.40 מי זה הזמר הזה עם הזקן הצרפתי? הוא גם שר בצרפתית. תודה לעונים!
וגם מי זה עם הטלית?
תודה
 

קורן פלקס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אוטומציה עסקית
נכתב ע"י זהבה גרין;1929115:
בקליפ אני יהודי בדקה ה 1.40 מי זה הזמר הזה עם הזקן הצרפתי? הוא גם שר בצרפתית. תודה לעונים!
וגם מי זה עם הטלית?
תודה

עם הטלית זה ישי לפידות
 

איצטרובל

משתמש רשום
שיר חדש!!

חיים אדרי - תודה לאלוקיי

לאחר שהוציא לא מזמן את סינגל הבכורה "סודות ליבי" ממשיך הזמר חיים אדרי עם סינגל (וקליפ) שני - "תודה לאלוקיי" בדרך לאלבום בכורה. את השיר כתב חיים ביחד עם אושר גבע, על הלחן העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי אבירם מגוז.
בהנאה :)
 

קבצים מצורפים

  • חיים אדרי - תודה לאלוקיי.mp3
    8.7 MB · צפיות: 18
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה