מוזר. נשמע לי פרוטקציונר.עורך
מוזר. נשמע לי פרוטקציונר.עורך
תוכלו אולי לומר בבירור על איזה פרוייקט?
עוז והדר יכולים לפטר אותך מאיזה פרוייקט בלי למצמץ, בלי לומר לך שיש פרוייקטים אחרים שדרושים בהם עורכים.
רק אם באים אליהם בבירור לגבי פרוייקט ספציפי, יתכן שיהיה עם מי לדבר.
מוזר. נשמע לי פרוטקציונר.
אין בזה כללים, ראה בהודעתו המפורטת של @מרא דאתרא לעיל.מעניין אותי התחום הזה.
איך מתחילים לעבוד עם אנשים פרטיים?
והאם יש בזה סיפוק, כשבסופו של דבר יוצא ספר לא כל כך מוכר, ובקושי מזכירים אותך בתודות, אם בכלל?
איך אפשר להגיע למכונים המוזכרים לעיל.זו עבודה מסודרת. ויש עורכים שזה שווה להם.
בעוז והדר יש הרבה פרויקטים, ברמות תשלום שונות ובלי קשר לניסיון.
--
יש גם את מכון זכרון אהרון, שהתשלום לשעה יוצא גבוה יותר. (מחיר גלובלי, בדרך כלל) אבל צורת התשלומים שם לא מתאימה לכל אחד. (משלמים הכל ויפה אבל מידי פעם. לא צפוי...)
--
ואם אתם מכירים מקומות נוספים וזמינים, שמשלמים יותר, נשמח לשמוע.
מדובר על פרויקט שלם שנעצר. לא עורך מסוים. הוא כבר חזר לעבוד. אבל החשש תמיד קיים.ואחרי תקופה, כשהתרומות לפרוייקט יחזרו - יקראו לך בחזרה?
ייתכן מאוד שהשהיית הפרויקט שימשה רק כתירוץ לסיום עבודתך. לא כן?
על הטור לא עובדים?בעוז והדר ידוע לי על 3 מסלולים שעכשיו בלבד עובדים עליהם ובכל אחד צורת התשלום היא אחרת 1. על השו"ע שזה שעתי 2. על הרמב"ם שם התשלום לפי פרק ובסה"כ בסביבות ה10 דולר לשעה 3. על תוס' המבואר שלפי הספק ויכול להגיע לסכומים יפים תלוי בקצב העבודה.
לא. אין כזה דבר לא לשלם בלי שעדכנו. יכול להיות שדחו את התשלום מעט.על הטור לא עובדים?
כלומר, האם יכול להיות שלא שילמו לעורכי הטור (-ללא שעידכנו אותם) מכיון שהפסיקו לעבוד על זה?
האם יש לך מידע מבוסס בעניין?
תודה מראש!
בכל אחד מהפרוייקטים שמעתי על צורות תשלום אחרות. אם אתה מגיע מבחוץ, אתה מקבל כמו מתחיל. יש לפי שעות [10$] ויש לפי עמודים, אבל אם אתה מגיע מבפנים, משלמים יותר.בעוז והדר ידוע לי על 3 מסלולים שעכשיו בלבד עובדים עליהם ובכל אחד צורת התשלום היא אחרת 1. על השו"ע שזה שעתי 2. על הרמב"ם שם התשלום לפי פרק ובסה"כ בסביבות ה10 דולר לשעה 3. על תוס' המבואר שלפי הספק ויכול להגיע לסכומים יפים תלוי בקצב העבודה.
על הטור זה מחולק.על הטור לא עובדים?
כלומר, האם יכול להיות שלא שילמו לעורכי הטור (-ללא שעידכנו אותם) מכיון שהפסיקו לעבוד על זה?
האם יש לך מידע מבוסס בעניין?
תודה מראש!
אני מוחה על ההשוואה בין זכרון אהרן, שאינו ראוי לשם 'מכון', לבין המאור ועוז והדר.תתחיל עם המכונים הפשוטים יותר, שיש שרואים בהם 'בית דפוס' ולא 'מכון' [ותרשו לי להישאר ניטרלי], כמו המאו"ר, זכרון אהרן וכמובן עוז והדר.
הייתי אמור לקבל הודעת מייל מהם שנכנסה ה'מלגה'.לא. אין כזה דבר לא לשלם בלי שעדכנו. יכול להיות שדחו את התשלום מעט.
בדקת שלא שילמו היום?
על חלק אורח חיים לא ניתן לעבוד גם על הטור וגם על השו"ע.באורח חיים עובדים על הטור במקביל לשו"ע. כלומר, מקבלים סעיף או סימן, שצריך לעבוד בו גם על הטור ונושאי כליו.
אתה מדבר מנסיון? אם כן, כנראה שמשהו השתנה.על חלק אורח חיים לא ניתן לעבוד גם על הטור וגם על השו"ע.
על הטור עובדים בסניף בית שמש, על השו"ע עובדים בסניף ירושלים.
ואין סנכרון בין שני הסניפים.
לא הבנתי מה קשור חפיפה.מניסיון.
אין חפיפה (ציוני עמודי הטור) בין מהדורות הטור והשו"ע.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: