כללי אני שוקלת ברצינות לפרוש מגרפיקה

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
גינגית, אני מכירה אותך ואת אותי, ואני יודעת גם מי זה הבוס הזה. אבל את חייבת להפריד בין הרגש לעבודה, חייבת!
אם תשבי מובטלת בבית יהיה לך טוב?
ועוד דבר - אם תשבי מובטלת בבית ותצטרכי רק ללכת למכולת לקנות לחם וחלב, ומישהי תעקוף אותך בתור ועוד תצעק עלייך כי היא נתקעה עם הסל שלה בנעל שלך תוך כדי שניסתה לעקוף והכל נשפך לה - לא תרגישי אותו הדבר?
את צריכה לעשות את זה בשביל החיים שלך. מהרגע שאני למדתי את השיטה הזו, שהיא לא קשורה לכך שאני משקיעה את כל כולי בעבודה כולל כל הרגשות וכל הכוונות הטובות - קיבלתי איכות חיים מופלאה. התנהלות מול הלקוח לא צריכה להיות קשורה לרגש שמושקע בעבודה עצמה. זה בדיוק מה שנקרא "להפריד" רגשות, לא לבטל אותם כליל.
 

tirza10

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
תלַמדי גרפיקה - תחום אחר באותו תחום
 

קדימה k

משתמש פעיל
הנדסת תוכנה
ג'ינגי'ת היקרה!
הזדהתי איתך עם כל מילה
לקוחות הם עם אכזר,
גם אני נכוותי מהם, והחלטתי להיפרד מהתחום לתקופה הקרובה.
אחרי שבועיים, בסה"כ, הרגשתי שהתאווררתי מספיק, ויצאתי ל"מלחמה" עם כוחות מחודשים!
בקיצור, אין ברירה, לפעמים צריכים לעצור את החיים, כדי להרגע ולרצות לחזור אליהם,
בתקווה שזה יעשה לנו רק טוב.
בהצלחה רבה!​
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
צודקים כולכם, אבל אדרבא - איך לומדים להיות רעים ללקוחות?

ואגב ללמד - לימדתי פלאש איזה תקופה בסמינר והחלטתי חד משמעית שזה לא בשבילי. אם ללמד - אז רק תורה.

מענין שדווקא הבוקר התקשרו כמה לקוחות חדשים. ניסיתי לנפנף עם מחירים בשמיים. שיילכו הלאה.
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י גינגית;502333:
מענין שדווקא הבוקר התקשרו כמה לקוחות חדשים.
ניסיתי לנפנף עם מחירים בשמיים. שיילכו הלאה.


ניסית ללא הצלחה?
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י אברומי נויבירט;502345:
ניסית ללא הצלחה?

הלוואי.
נחיה ונראה.
אם הם יתעקשו למרות המחיר להשאר, אז אצטרך לחשוב מה לעשות.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י גינגית;502365:
הלוואי.
נחיה ונראה.
אם הם יתעקשו למרות המחיר להשאר, אז אצטרך לחשוב מה לעשות.

להרויח בכייף! :)
רק תקחי את הסכום מראש... שתוכלי להשקיע את הלב בעבודה בצורה רגועה...
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
נראה.
אולי עד שיחליטו, ארגע.
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
לא צריך להיות רעים ללקוחות...
צריכים להיות אסרטיביים, ומה שנקרא - ברגישות אך בנחישות.
ועם לקוח חמור לא עובדים פעמיים.
 

tirza10

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י עפרה;502319:
איך זה אמור להשפיע על הלקוחות שלה?
זה לא אמור להשפיע זה פשוט לעבוד עם תלמידים לא איתם - היא מחפשת לעזוב לא?
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
לא קראתי את כל האשכול, אבל אגיב על מה שהתרשמתי.
לכל אדם, בכל עבודה ומלאכה שהוא עוסק בה, יש עליות ומורדות. קל מאד להאשים את הלקוחות. גם לי יש לקוחות שקל לי להאשים אותם, אבל האמת היא שהם פועלים איך שהם פועלים מתוך אי ידיעה במקרה הטוב, טפשות במקרה הרע, ובמקרה הכי גרוע - רשעות, משהו כמו אחד לאלף.
אנחנו במקצוע, לא כדי לעשות קריירה, לרכוש את אפריקה ישראל ולהיות אילי הון. אנחנו שם כדי להתפרנס, למלא את חובתינו המוסרית למשפחה, וכן.. אנחנו בעונש. עונש החטא הקדמון. איש לא הבטיח לנו "בקורת רוחכם ובקלות לקוחותיכם תאכלו לחם".
עד כאן המוסר העצמי.
 

evart

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לכל אחד יש רגע של יאוש ...
המצב היותר גרוע הוא כשאין לך לקוחות ,ואז אין את מי להאשים ולנפנף.....
וזה בטוח קורה להרבה חברים פה בפורום רק שקשה להודות בזה...
הלוואי שכולנו נתייאש לרגע ....מהלקוחות!!!! ולא הפוך הם מאיתנו...
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
מצד שני, כשאין לקוחות, אין מקור למתחים למעט את מתח הפרנסה וזה במילא לא פוגע בנפש. אין כמו נעל בפנים מלקוח שלא מבין ענין כדי לייאש מהמקצוע הזה ולהעדיף אפילו אבטלה. במיוחד כשהרגש מושקע בעבודה עצמה.

מי יודע, אולי אחרי שארגע, אחשוב שוב על הענין.
בינתיים אני נהנית מהחופש
 

YB nekuda

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה מעודד שנמאס מלקוחות ולא שנמאס משיעמום

אבל-
גם כשיש את השפע מלמעלה
צריך כוח והרבה ס"ד להצליח ולהנות

כך שזה קצת מעודד- אבל זה לא סותר.

ב"ה שיש על מה להתעצבן ורצון לפרוש
אבל מותר לכאוב ולהתעצבן..

השאלה מה עושים אח"כ
האם ממשיכים להתמרמר או שמחליטים החלטות

בהצלחה.

החלטה קשה בהחלט.
מה שברור- כדאי לך לנוח בתור עזרה ראשונה לעצמך
ואח"כ להחליט- גם ההחלטה להפסיק תבוא מתוך שיקול דעת וחשיבה חכמה יותר.
 

gilag1

משתמש צעיר
היתה לי כזו תקופה כולם היו נראים לי מעצבנים (למרות שיש כאלו ..)וכן אני אחת שלא תמיד יודעת לעמוד על שלי בקלות אפשר לשכנע אותי כי לא תמיד נעים לי עבדתי עם משהו שקבעתי איתו זמנים והוא אמר שזה לא מסדר לו אז מהחוסר נעימות עבדתי בכל שעות היום שהיה צריך גם ב2 בלילה צריכים לדעת עבודה זה עבודה ולכל עבודה יש כללים ולהיות חזקים בהם אחרת כולם יגיעו למצב של יאוש
ועוד משהו שראיתי הרבה פעמים שחסר משהו בידע לדוגמה סוגי עיצובים חדשים שיצאו או סוגי הדפסות וכד ולא לומדים את זה מרגישים שחסר משהו ואין מוטבציה לעבוד ומתיאשים ולכן כדי תמיד להשתלם ולהתפתח
בהצלחה
 

אלי770

משתמש רשום
וואהו .. 6 עמודים לנושא ב"ה.

יש עליות ומורדות כמו תמיד אולי הזמן יעשה את שלו ..

אני מאמין שאם יש לך קו יחודי אל תחששי ולעמוד על שלך . מצטרף ל ng..

לקוחות קבועים - המשיכי! פשוט חבל עד שמכירים את הראש והסגנון..

זה שהייתי עושה .. הפסקה אך לא לאבד את מה שבנית לאורך זמן..
תשקלי זאת..

בהצלחה בכל דרך ופרנסה בשפע!!
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
צריך במקרה כזה לשבת עם דף ועט ולכתוב מה היו הציפיות, ומה הן האכזבות. בצורה קצרה-קרה ועניינית.
ברור שאם העבודה מכלה את כוחות הנפש היא לא שווה כל משכורת גבוהה שתהי-ה.
ולכן: צריך לרענן נהלים / להמציא אותם.
עובדים בין שעות אלו לאלו.
לקחת מזכירה לכמה שעות ספורות בחודש שהיא תעשה את הגביה.
לא לעשות שום דבר בלי סיכום בכתב.
ולשמור קצת על האינסטיקנט הטבעי שמריח לקוחות בעיתיים---
זה חשוב מאד.
 

nechama

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לא קראתי את כל האשכול, (בעבר היו ממך כל מיני אשכולות על לקוחות כאלה ואחרים) דבר אחד ברור, שכשאתה דורש ומכתיב מראש, חוזה, מחיר, תשלום מראש ותנאים.. אתה המלך ומי שלא מתאים לו שילך, יחפש לו.. וגם אם באמצע יש בעיות ידך על העליונה, כי הב"א שילם חלק מראש.
לפעמים מתפשרים ע"ז (במיוחד כשעובדים עם מכרים, משפחה) ומכאן יוצא כל הנזק.
לפעמים גם מתפשרים על מחיר, וזה מה שגורם לך להרגיש מנוצל, וכל העבודה הופכת לדבר בלתי נסבל.
חייבים להפריד את הרגש, לחתוך ענינים..
 

קליפ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
עריכה והפקת סרטים
איזה תענוג לצפות באהבת ישראל ששוררת כאן...
אשרינו!
וגינגית, במה שרק תחליטי לעשות, שה' יהיה בעזרך.
הצלוחעס!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה