אנא עזרו לי מה לעשות :(

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
רווח של חנות הוא גם ביחס ישר לשם שלו וליחס שלו עם הלקוחות.
חנות גם אם היא תהיה איכותית ביותר אבל היחס שלה ללקוחות מחפיר היא לא תרוויח , עובדה!
אנשים קונים יחס!
וחבל שיש מוכרים שלא מבינים את זה ,
אם בעיניהם רווח של 400 ש"ח שווה יותר , זה אומר שהם לא מבינים בעסקים.
לקוח מרוצה מביא עוד לקוח מרוצה.
 

יהודיתה

משתמש פעיל
נכתב ע"י בפונטציאל;2092421:
רווח של חנות הוא גם ביחס ישר לשם שלו וליחס שלו עם הלקוחות.
חנות גם אם היא תהיה איכותית ביותר אבל היחס שלה ללקוחות מחפיר היא לא תרוויח , עובדה!
אנשים קונים יחס!
וחבל שיש מוכרים שלא מבינים את זה ,
אם בעיניהם רווח של 400 ש"ח שווה יותר , זה אומר שהם לא מבינים בעסקים.
לקוח מרוצה מביא עוד לקוח מרוצה.

אם כל הכבוד לפעמים יש לקוחות שמגיעים להתלונן על דבר שהם בעצמם יודעים הם היו לא בסדר כי למה לא? אולי ירויחו?
מספיק שיש כמה לקוחות מהזן הזה כדי להתנהג בחשדנות כלפי החזרות.
(והלוואי שמ600ש"ח היו מרויחים 400.:eek:)
ושוב אני מדגישה - אני לא אומרת שלא צריך לתת יחס על פגם של מוצר אלא אומרת שמאוד הגיוני שבעלי החנויות בודקים טוב לפני הם מזכים.
וגם כדאי לכם לעשות שיקול מחדש לפני כל ריצה של החזרה לחנות - כי גם הבעלי החנויות הם בנ"א..
מה ששמעת מבעלת החנות הזו אני עוד לא שמעתי..- חוץ מזה שהדגשתי אני לא מדברת על בעלי חנות שמייבאים בעצמם את המוצר.
 

שרי 1

משתמש פעיל
אני קניתי בחלומית חלוק של אורדמן שנפגם(התקלפו פייטים)
קיבלתי חלוק חדש
אחרי שימוש של 3 חודשים

שירות ואחריות כמו שצריך
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שרי 1;2092480:
אני קניתי בחלומית חלוק של אורדמן שנפגם(התקלפו פייטים)
קיבלתי חלוק חדש
אחרי שימוש של 3 חודשים

שירות ואחריות כמו שצריך

כל הכבוד לה שהיא זיכתה. לדעתי זה לפנים משורת הדין. שימוש של 3 חודשים יוצר בלאי ובמיוחד שפייטים זה תמיד דבר רגיש.
 

nc

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י גרפיקהil;2092415:
אם כן, אז דווקא את בתור בעלת עסק אמורה להבין יותר מכולם.
מה אמורות לעשות הלקוחות שנדפקו? לרחם על בעלת החנות שהיא לא מרוויחה הרבה? מה עם הכסף של הלקוחות - פחות שווה? ואני כבר לא מדברת על השם שהחנות מוציאה לעצמה.

אני שמעתי פעם הפוך מבעלת עסק (לבגדי ילדים) שמדי פעם בין הסחורה היקרה, הם משחילים גם פה ושם סחורה פשוטה יותר, ואם יש תלונות הם מפסיקים לייבא ומנסים משהו אחר, ברוב המקרים אנשים לא חוזרים כשיש להם תלונות ושם הם עושים את הרווח שלהם...

בעלת העסק הזו מאד לא חכמה. אני מאלו שבד"כ לא מצליחים לחזור לחנות מחוסר זמן (בקושי לצאת לקניות אני מספיקה)
אבל לחנות כזו לא אכנס שוב.
 

הני כגנס

משתמש מקצוען
ואני קניתי לביתי בגד בחנות יוקרתית בסוף עונה, לבשה פעם אחת בלבד, הכנסתי את הבגד לשטיפה במכונה (היה כתוב שאפשר במכונה עד 30 מעלות) והצבע השחור עבר לחלק הבהיר של הבגד - הגעתי לחנות והראתי להם זה לעומת זה - עדיין היה להם בחנות בגד זהה שלא נמכר - (אמרה לי זה לא נראה כל כך נורא, ניתן עדיין ללבוש את הבגד) והראתה לי פתק בגודל של דף ממו ושם היה כתוב בכתב קטן - אין החלפה והחזרה על מוצרים של סוף עונה?!?! - כמובן הוסיפה ואמרה 'אף אחת לא חזרה אלי בטענה כזאת' - לפי מה שאני קוראת באשכול - מרבית האנשים לא ניגשים לחנות להתלונן אפילו אם הרגישו שניזוקו - אז אולי כן כדאי על כל תלונה לגשת להתלונן, כדי שבעלת החנות/היבואן וכו' ידעו שהתוצרת שהם מוכרים לציבור היא לא מעולה כפי שהם חושבים.
למה להרפות ידיהם של המתלוננים ומבקשים להנות ממה ששלמו עליו טבין ותקילין
 

שרי 1

משתמש פעיל
נכתב ע"י טוליפ;2092748:
כל הכבוד לה שהיא זיכתה. לדעתי זה לפנים משורת הדין. שימוש של 3 חודשים יוצר בלאי ובמיוחד שפייטים זה תמיד דבר רגיש.

חלוק שבתי
3 חודשים זה 12 פעמים
אבל-
באמת כל הכבוד לה
ד,א לקחתי חלוק שוב של אורדמן
ואני ממש מרוצה
 

אקורד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מי שמאמין למשפט אף אחד לא התלונן הוא פראייר,
חזרתי לחנות מסוימת' יוקרתית' עם בגד של תינוקת שעלה כמעט 200 ש"ח
והתלוננתי שנקרע אחרי שימוש מועט,
וגם לגיסתי היה קרע באותו בגד בדיוק, והיא חזרה לסניף בעיר אחרת,
לי הם אמרו שאני הראשונה שמתלוננת,
" את לא ההיא מיום חמישי???(מוכרת 1)
" את הגעת גם בבוקר"?(בעלת החנות)
"את זו שהתקשרה אתמול"? (מוכרת 2)
אבל תכלס הייתי היחדיה שהתלוננה,
וכנ"ל גם גיסתי בסניף אחר...
ואל תדאגו, הם לא הסכימו אפילו לתקן,
רק אחרי מאבקים תיקנו, ונקרע באותו מקום אחרי שימוש אחד,
לתינוקת שעדיין לא זוחלת ואין סיבה שיקרע,
אבל ככה זה השרות לקוחות אצלינו...
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
השיטה היא עקשנות,

להשאר שם ולהתעקש לדבר עם בעלת החנות שמסתתרת מאחורי המוכרת.
להתעקש לקבל כסף חזרה, כי עליהם את לא סומכת, לגבי איכות הסחורה.

בלי להיכנס כלל לדו"ד.

ואם אחרי כל זה לא הולך כלום, פשוט לעמוד שם בחנות עם החלוק הפגום באופן גלוי, כל לקוחה שתראה את זה תברח בלי שתגידי מילה, לא חושבת שיש בעיה כלשהי לפי שו"ע לנהוג כך.

אני פעם נכנסתי לחנות עם מבחר גדול לבצע קניה גדולה של תחילת עונה לילדי, שבת ויום יום, לא פחות מ-2000 ש"ח. אני טיפוס שאין לו כח להתרוצץ מידי הרבה.

כשנכנסתי המוכרת רבה עם אשה שקנתה סחורה בצ'ק מזומן והבטיחו לה שלא יפקידו אותו 24 שעות כדי שהיא תוכל להחזיר אם זה לא יתאים.
וזה לא התאים, ולא עברו 24 שעות, ולא רצו להחזיר את הצ'ק כי הפקידו אותו, ולא רצו לתת מזומן כי היא נתנה צ'ק, והחוק בכלל מחייב אותם לקבל חזרה ולהחזיר כסף...
לקחתי את רגליי ועשיתי אחורה פנה.

מנתינת שירות לא מפסידים!
 

ניוזמן

משתמש פעיל
נכתב ע"י יהודיתה;2092272:
בתור אחת מהצד השני אני יכולה להבין את הצד השני, לפעמים יש מוצרים שהם מאוד יפים ואמורים להיות איכותיים (חברות מחו"ל) ואם לא תביאי אותם יחפשו אותם ויקנו במקום אחר, ואז לאחר כמה ימים מגיעות התלונות וההחזרות של המוצר, היצרנים -לבעלי החנויות (לאחר ניסיון) אומרים שיחליפו אבל אף פעם!! לא מגיעים להחליף ואם הגיעו אז לאחר זמן כל כך ארוך שכבר אין לך מושג מה קרה עם זה. וסתם שתדעו שבד"כ הרווח על מוצרים כאלה הוא לא גדול ואם בעלת החנות מביאה מוצר חדש(כמו מה שאני עושה) אז יש לה גם נזק גם של עלויות המוצר פלוס כל המיסים ושאר עלויות של העסק. כך שאני מאוד מבינה את אלה הם לא ממהרים להחליף. בעלי החנויות לא עושים מיליונים על הגב שלך!
(שימו לב אני לא מדברת על בעלי חנויות של יצרנים כמו קידישיק וכ"ו שהרווח שלהם הרבה יותר גדול.)
בטוח שבגד של 600 ש"ח לא נקנה ביותר מ150-200
 

30313

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עיצה

יש לי רעיון לכל אלו שצבע ירד להם לחלק אחר של הבגד אני בגד חדש מכבסת עם ניייר שקולט צבעים של חברת יעקובי ואז הוא מונע שהצע הכהה ירד לצבע הבהיר

ולגבי זיכויים זה באמת כמו שאמרה פה מישהי להיות נודניקים כל יום להתקשר או לשלוח משהו לחנות

הברה הצלחה שלא יהיו הרבה עוגמת נפש לאף אחת
 

אמא טובה

משתמש מקצוען
תגובה נוספת למען האיזון

קניתי בחנות הוריזונס (וסרמן) בעזרא פינת נחמיה עליונית שלאחר כשלוש כביסות ראיתי קרע באזור בית השחי, חזרתי ועל המקום נתנו לי חדש

כיף לקבל שירות וברור לי שאחזור לשם שוב!
 

שכהן

משתמש חדש
ועוד תגובה נוספת לשם האיזון, בערב פסח קניתי לשתי בנותי נעלי שבת יקרות בגיל בירושלים. הן נעלו אותן פעמיים בחג והנעלים התמלאו שריטות. ניגשתי עם הנעלים לחנות מיד אחרי פסח. הם שלחו אותן למנהל שנמצא בבני ברק, ותוך כמה ימים התקשרו אלי שאגיע לבחור שני זוגות אחרים או שאקבל זיכוי. בלי שאומר מילה. זה שירות!
 

גרפיקהil

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עכשיו גם לי יש תגובה בשביל האיזון...

התקשרתי עכשיו שוב לבעלת החנות, ובלי לומר מילה נוספת היא אומרת לי, בואי לבחור חלוק חדש! הייתי כ"כ מופתעת עד שכמעט נפלט לי, ראית את האשכול בפרוג במקרה?...

עכשיו אני כבר לא יודעת אם לפרסם את שם החנות ברשימה השחורה או הלבנה, בכל אופן מי שזיהה ממי המדובר שידע שבסוף קיבלתי חלוק חדש, ומי שלא יודע, נקווה שלא יזדקק וכל הקניות שלו יעברו בשלום.

בכל אופן תודה לכולם על העזרה! אין כמו משפחת פרוג.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  56  פעמים

לוח מודעות

למעלה