אנא עזרו לי מה לעשות :(

גרפיקהil

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לפני חג הפסח קניתי חלוק שבתי באחת החנויות היקרות בירושלים, רציתי חלוק איכותי וחגיגי ולכן גם נפרדתי מ660 ש"ח (!) עבור התענוג.

אחרי החג כיבסתי את החלוק, הכל לפי ההוראות, וכשהוצאתי את החלוק מהמכונה לא האמנתי למראה עיני, חצי מההדפס ירד מהחלוק (שזה היה רוב הדוגמא שלו) ונמרח על שאר החלוק, כאילו שזה היה אחרון המוצרים הסיניים. החלוק הפך ללא לביש לחלוטין.

החזרתי את החלוק לחנות מיד אחרי פסח ומאז אני ממתינה נואשות לקבל איזשהו יחס מהם, כל פעם יש להם תירוצים של: תתקשרי אח"כ, הבוסית בחו"ל, אין לי עדיין תשובה.
היום כבר ממש כעסתי כשדיברתי איתם ואז המוכרת אומרת לי: אין סיכוי שהיא תתן לך חלוק חדש! קחי את זה בינתיים ונראה מה לעשות.

מה עושים במקרה כזה? אשמח מאוד ממי שיכול לעזור לי מנסיונה או סתם עצה מה ניתן לעשות.
 

מירי קוגלמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
לומר לה שאין בעיה רק שתדע שידעו על שם החנות שלה בפרוג
למען ישמעו ויראו

וואו זה חוצפה!
 

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
כמו שהציעו פה פעם, תעמדי עם החלוק מחוץ לחנות ו"תבריחי" קונות. תראי כמה מהר תקבלי חדש.
 

גרפיקהil

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מירי קוגלמן;2089342:
לומר לה שאין בעיה רק שתדע שידעו על שם החנות שלה בפרוג
למען ישמעו ויראו

וואו זה חוצפה!

נכתב ע"י RacheliArt;2089345:
כמו שהציעו פה פעם, תעמדי עם החלוק מחוץ לחנות ו"תבריחי" קונות. תראי כמה מהר תקבלי חדש.

טוב לקבל קצת תמיכה, כ"כ כעסתי :mad:

אברר מבחינה הלכתית אם זה בסדר. ואם כן אשים את זה מולה קודם ונשמע מה יש לה לומר.
 

טיגר

משתמש מקצוען
מעצבן זו לא מילה!!
תאיימי עליה בפירסום שם החנות.
 

איקס-עיגול

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
נכתב ע"י גרפיקהil;2089335:
מה עושים במקרה כזה? אשמח מאוד ממי שיכול לעזור לי מנסיונה או סתם עצה מה ניתן לעשות.

לפני כשנתיים קניתי ג"כ חלוק יקר באחת מהחנויות הנ"ל (אולי באותה חנות?)
בחלוק היתה דוגמא בצבע לבן ובכביסה הראשונה כל הצבע הלבן נהיה אפור - כמובן שכיבסתי את החלוק לבד בכביסה עדינה ע"פ הוראות היצרן, חזרתי לחנות ובעלת החנות אמרה שכנראה הבעיה בי ואני היחידה שחזרתי אליה - בקיצור, נשארתי עם חלוק הרוס.

אולי דרך פרוג תמצאי עוד מישהי שנדפקה עם אותו חלוק ואז תוכלו להתלונן יחד.
בהצלחה לך!
 

שולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י 1Bold;2089991:
לפני כשנתיים קניתי ג"כ חלוק יקר באחת מהחנויות הנ"ל (אולי באותה חנות?)
בחלוק היתה דוגמא בצבע לבן ובכביסה הראשונה כל הצבע הלבן נהיה אפור - כמובן שכיבסתי את החלוק לבד בכביסה עדינה ע"פ הוראות היצרן, חזרתי לחנות ובעלת החנות אמרה שכנראה הבעיה בי ואני היחידה שחזרתי אליה - בקיצור, נשארתי עם חלוק הרוס.

אולי דרך פרוג תמצאי עוד מישהי שנדפקה עם אותו חלוק ואז תוכלו להתלונן יחד.
בהצלחה לך!

אולי כאן לציין לשבח, את החנות הבני ברקית חן פלוס ברחוב אור החיים
כנשואה טריה טריה קרה לי את אותו הסיפור.
יתכן מאד שזה היה באשמתי, סך הכל הנסיון שלי בכביסות היה קלוש מאד
אבל היא כיבדה אותי כלקוחה ונתנה לי חלוק חדש לפי בחירתי.
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
חוצפה שאין כדוגמתה.תגידי למוכרת שתיידע את בעלת החנות שאת פונה להגנת הצרכן וכן מפרסמת את שם החנות במספר אתרים ועיתונים.
אגב כאן המקום לציין לשבח את חנות קידישיק בבני ברק שהגעתי אליהם עם פגם שחזר על עצמו בבגד שקניתי לילדות שלי והם זיכו אותי בלי להתווכח!זה שירות!
אני לעיתים מעדיפה לקנות בכמה שקלים יותר מחנות עם שירות טוב!
בהצלחה !
 

ירוק עד45

משתמש רשום
לפני שעושים מעשה כדאי לאיים.
לא כדאי להוציא את כל הנשק בפעם אחת.
להזהיר אותה, שתעלי את שם החנות לרשת, לאתר פרוג, שכולם יידעו מה האיכות ומה השירות.
אם זה לא עוזר, אפשר לאיים גם ברשות להגנת הצרכן, מול הוכחת קנייה (או בכ.א. רשום ההוצאה הזו).
כולם מקוים כאן שהם יתנו שירות ופיצוי על כך
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
זה שזה לא בסדר ולא הגיוני זה ברור, כדאי לבדוק מול רב (אחרי שתיידעי אותם שאת מפרסמת את שמם) האם מותר לך לפרסם את שמם לתועלת כולם...
 

צליל קסום

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
תעדכני אותנו,כן?

זה פשוט מרתיח לראות כמה החנויות עושות עלינו!!!!
אם זו האיכות מבינים לבד כמה הוא באמת שווה, וזה כ"כ מתסכל
תסתכלו על כל מוצר ראשון ותראו איפה מיותר,פשוט בושות למדינה.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
600 ש"ח זה סכום מספיק בשביל לקבל שירות ויחס
לגבי לשוה"ר תבררי עם מורה הוראה
לגבי איום-
תומרי להם שאם עד מחר את לא מקבלת תשובה - את מפרסמת
 

שירו

משתמש סופר מקצוען
עריכה והפקת סרטים
חבל להוציא אנרגיות על כעס ותסכול :mad:- צריך להעמיד אותם במקומם בדרך חוקית, והחוק הוא לצידך.:rolleyes:
יש את הקו החם של יתד , יש את הרשות להגנת הצרכן -והם מתייחסים ממש יפה לתלונות כאלו.
ואגב אם יש לך באופק איזשהו עו"ד שמוכן לחתום לך על מכתב נזיקין - זה יעשה מצוין את העבודה!! אף חנות לא תרצה להסתבך בפלילים.:cool::cool::p
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לפני שאת ממשיכה במשא ומתן עם החנות. תבדקי אם מופיע בפנים פרטים של היצרן ותנסי ליצור איתו קשר.
ואפשר לדון לזכות (וזה לא סותר את זה שמגיע לך שירות) לפעמים כשיש סחורה ברמה ירודה - החנות בעצמה נפסדת מזה, הסוכן/היבואן/היצרן מתחמק מאחריות, ולחנות נשאר להתמודד עם הלקוחות בזמן שלא היא יצרה את הסחורה הבעייתית.
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
נכתב ע"י RacheliArt;2089345:
כמו שהציעו פה פעם, תעמדי עם החלוק מחוץ לחנות ו"תבריחי" קונות. תראי כמה מהר תקבלי חדש.

לא בטוח שמותר לעשות זאת לפי ההלכה.
לעמוד על שלך לקבל חדש כן! זה מגיע לך
לסלק אחרות?? צריך לבדוק.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י בית היין;2090731:
לא בטוח שמותר לעשות זאת לפי ההלכה.
לעמוד על שלך לקבל חדש כן! זה מגיע לך
לסלק אחרות?? צריך לבדוק.

לא בטוח שמותר ע"פ ההלכה לראות אנשים הולכים לזרוק 660 ש"ח לפח, ולא ליידע אותם באופן מינימלי בדבר איכותו של המוצר.
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
נכתב ע"י רותי קפלר;2090763:
לא בטוח שמותר ע"פ ההלכה לראות אנשים הולכים לזרוק 660 ש"ח לפח, ולא ליידע אותם באופן מינימלי בדבר איכותו של המוצר.

השאלה מי פה לא היה בסדר?
החנות
המפעל
ואולי בכלל אבקת הכביסה?

להוציא שם רע על עסק זה עבירה חמורה ביותר, אפשר לפעמים להוריד אדם מנכסיו,
מי רוצה לקחת עליו את דיני השמים על כך?
אני לא.:mad:

לכן נורא קל לבוא ולאמר הפסדנו כסף וכולם אשמים לנו ,
נכון זה בהחלט הפסד כרגע , אבל עדיין לא נגמר הסיפור ואסור מיד לצאת בפירסומי הנס למרות ההפסד המרובה ועוגמת הנפש.
 

ANONYMUS

משתמש מקצוען
נכתב ע"י טוליפ;2090448:
ואפשר לדון לזכות (וזה לא סותר את זה שמגיע לך שירות) לפעמים כשיש סחורה ברמה ירודה - החנות בעצמה נפסדת מזה, הסוכן/היבואן/היצרן מתחמק מאחריות, ולחנות נשאר להתמודד עם הלקוחות בזמן שלא היא יצרה את הסחורה הבעייתית.

סליחה על השאלה,
אבל למה זה לדון לכף זכות?
אני רואה כאן ממש לדון לכף חובה.
החנות במקום להתמודד עם הבעיות שלה מול היצרן שמתחמק מאחריות,
היא מוצאת קרבן קל להטיל עליו את ההפסדים שלה.
זה לדון לכף זכות????? מבחינתי זה לדון לכף חובה.
 

אוניה

משתמש צעיר
נכתב ע"י טוליפ;2090448:
לפני שאת ממשיכה במשא ומתן עם החנות. תבדקי אם מופיע בפנים פרטים של היצרן ותנסי ליצור איתו קשר.
ואפשר לדון לזכות (וזה לא סותר את זה שמגיע לך שירות) לפעמים כשיש סחורה ברמה ירודה - החנות בעצמה נפסדת מזה, הסוכן/היבואן/היצרן מתחמק מאחריות, ולחנות נשאר להתמודד עם הלקוחות בזמן שלא היא יצרה את הסחורה הבעייתית.

החנות צריכה לקחת אחריות.
היא ייבאה את הסחורה היה עליה לבדוק את האיכות, לא לדפוק מחירים בלי קשר לרמת הסחורה.
זה שיש לה בעיות עם היצרן/יבואן שתתמודד. שתלמד לקח לפעמים הבאות.
לא הלקוחה אמורה לעמוד מולם ממש לא.
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
נכתב ע"י אוניה;2090867:
החנות צריכה לקחת אחריות.
היא ייבאה את הסחורה היה עליה לבדוק את האיכות, לא לדפוק מחירים בלי קשר לרמת הסחורה.
זה שיש לה בעיות עם היצרן/יבואן שתתמודד. שתלמד לקח לפעמים הבאות.
לא הלקוחה אמורה לעמוד מולם ממש לא.

ועדיין להלכה יש מה לאמר, מה מותר לנו לספר ומה לא.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

לוח מודעות

למעלה