דרוש מידע איפה ואיך אתם תולים את הציורים שהילדים מביאים מהגן?

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
אני משתדלת כל הזמן ללמד את הבת שלי שציורים מתחלפים ודברים מתחדשים וזה חלק מהחיים זה שיעור לחיים בשביל ילד ועם זה מגיעה גם ההשלמה להפרד מהציור
לא בטוח שזה הגיל.
הרמב"ם אומר שצעצועים של ילד דומים לסחורה של מבוגר.(לא זןכרת את הלשון)
כמובן שזו דרך נכונה אבל תלוי מה הגיל ומה הבשלות הנפשית.
גם למבוגרים קשה להיפרד מיצירות אומנות שלהם ומה ההבדל?
 

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
ובאמת איך לשמור, אם יש לך חדר קיר שאת יכולה ליעד אותו למטרה הזו
יש בטמבור צבע שנקרא צבע מגנט
צובעים בו שטח מהקיר והוא הופך להיות מגנטי
זה ממש מושלם!!
זה נהיה בצבע של מגנט ממש
ואם רוצים גימור יפה, אפשר לצבוע מעליו בצבע של הקיר.
 

אני זה אני :)

משתמש פעיל
ובאמת איך לשמור, אם יש לך חדר קיר שאת יכולה ליעד אותו למטרה הזו
יש בטמבור צבע שנקרא צבע מגנט
צובעים בו שטח מהקיר והוא הופך להיות מגנטי
זה ממש מושלם!!
זה נהיה בצבע של מגנט ממש
ואם רוצים גימור יפה, אפשר לצבוע מעליו בצבע של הקיר.
זה באמת עובד? ניתן לתלות על זה עם מגנטים ממש כמו דלת/מקרר?
 

miרי

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
הפקות ואירועים
סטוקים, מקסטוק
חנויות כאלה, יש בעוד צבעים נראה לי,
 

think about it

משתמש מקצוען
זה לא מיותר הכמויות האדירות של היצירות היום?
לתהליך היצירה עצמו ישנה חשיבות רבה בגיל הרך, והוא מהווה מטרה בפני עצמה, הרבה מעבר לתוצר המוגמר.
אומנות היא פעילות רב חושית ומאומצת של ניסוי וטעייה והיא מפתחת עד מאוד את הילדים הרכים. סביבה חינוכית שמפגישה את הילד באופן קבוע עם מגוון חומרים מבטיחה השגת יעדים התפתחותיים חשובים- התפתחות חברתית ורגשית, התפתחות סנסומוטורית (מוטוריקה גסה ועדינה, תיאום חזותי תנועתי) וכן העשרה קוגנטיבית.
הילדים לומדים לבחור, לתכנן, לעצב, ליצור. לומדים על צבעים, צורות, מרקמים, תכונות של חומרים...
בנוסף האומנות מהווה כלי ביטוי רב חשיבות עבור הילד, בלי קשר ליכולתיו השכליות, הרגשיות או האומנותיות.

ולסיכום- כמה צריך להודות לצוות על כל יצירה ויצירה שחוזרת עם הילד/ה מהגן
ומעריכה ממש את אלו שנותנים לזה בבית את הכבוד הראוי, אומנם היצירה עצמה היא רק אמצעי ופחות מטרה, אבל בזה שנותנים לה מקום של כבוד מוקירים את מאמציו של הילד שטרח עליה והשקיע בה באמת ובתמים.
 

cm1

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
זה לא מיותר הכמויות האדירות של היצירות היום?
תלוי למי
אצלי כמה שהילדים יצייר וייצרו בגן, הם מסוגלים כל אחה"צ לצייר ולא נמאס להם. פשוט אוהבים את זה... (אני לא באמת נותנת בלי גבול.. יש עוד דברים בחיים)
אני רואה את ההבדל בינהם לבין הילד של השכנים ממול שאף פעם לא מעוניין להצטרף לחגיגה
היום הבת שלי חזרה עם הודעה דרמטית שלא היה יצירה היום בגן! פשוט חסר לה.
 

BIZZARC- עשירה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
שזה בתוך מגירה או משהו דומה מי רואה את זה?
אצלינו זה יוצא מידי יום לסיפור חוזר של הילד (לפחות לעצמו, הוא ממש נהנה לראות שוב ושוב את היצירות)

אבל אני באמת רוצה להכין איתו לוח ליצירות לדעתי זה ממש מוסיף.

למי שפתחה את האשכול, אשתדל מחר לפרט על ההכנה של הלוח.
 

דפה

משתמש מקצוען
כשהילד חוזר עם התיקייה, מתיישבים יחד על הספה כל המשפחה, מוציאים יצירה יצירה , חוקרים אותה לעומק,
מתפעלים ואז לוקחים הכל וזורקים לפח.
מלמדת את ילדיי שעצם היצירה היא חוויה, לא הלתלות אותה. קוראים לזה יצירה- מלש' ליצור, זאת ההנאה.
 

כחול רויאל

משתמש מקצוען
תולים עם מגנטים על הדלת של הבית ( כמובן בצד הפנימי:) )
הגעתי למסקנה שזה מקום שמכבד את הילדים ומבחינה אסטטית לא עושה בלאגן בעין
 

אילוש

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
זה מה שאני עשיתי אחרי שהתלבטתי כמוך..
לוח יצירות.jpg
 

LGהפקות

משתמש צעיר
או שפתאום אני רואה את הילד עם העבודה ביד שהוציא אותה מהפח
בוכה ושואל איך העבודה הגיעה לפח(באמת איך)
ואז אני 'מתפלאת' איתו "אוי מי זורק ציורים כאלו יקרים!" ותולה בחזרה
ואח"כ מעלימה בצורה שכתבו פה. (עמוק בפח וכו)
 

tzipi33

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
פוליגל- אחרי שטרחתי לעצב כזה יפה את החדר שלהם נראה לי פשוט מידי לתלות שם פוליגל.
לוח שעם- איפה קונים לוח גדול?
פח- אין לי לב לזרוק אחרי שהם ככה משקיעים..
חבל עם אטבים- נשמע יפה, אם למישהו יש יותר פרטים/תמונת השראה
תודה!
אני צבעתי את הקיר בחדר בצבע צבעוני ובמרכזו השארתי ריבוע גדול לבן, עם מסמרים קבעתי 2 חבלים מצד לצד ועליו אני תולה עם אטבים צבעוניים ומעוצבים את היצירות, ביניהם משלבת תמונות של הילדים והחדר ממש מעוצב יפה בצורה הזאת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה