אינטרנט 100% כשר!

מוריה ח

משתמש רשום
אני מוכנה להתנדב גם בצד התכנותי.
אם מישהו מרים את הכפפה, אפשר לפנות באישי.
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
אני יבהיר את עצמי:
אנחנו לא אמורים להתחיל סינון מאפס. כלומר צריך להיות לנו רשימה לבנה רחבה מאד, שאותה אנחנו נסנן.
אני מבין שאף אחת לא רוצה לסנן תועבה ממש, וגם לא התכוונתי לזה.
הכוונה שלי, שאתרים שימושיים לנו היום, יהיו לנו נקיים יותר מחר, ולא שנתחיל לסנן אתרי פנאי חילוניים ודברים גרועים יותר שממילא לא נחוצים לנו ומהווים רק בזבוז זמן.

אתרים של משחקים וחדשות של חילונים לא שימושיים לנו, מאידך חדשות כלכלה אולי כן, אבל הפרסומות מסביב או כתבות מיותרות, אפשר לנקות וכ'.

העיקר בכל המודל הזה הוא, שהוא חברתי, ולכן הוא יהיה רב עוצמה.

לגבי רבנים: אם הבסיס שלנו הוא כמו הסינון היום ורק נשפר אותו עד ל100% איזה רב יתנגד לנו?
וחשוב מאוד שתהיה לנו הסכמה מרבנים וגם שם מיוחד שאיתו נלך בגאוה.
אני חשבתי על "MOREרשת" למשל, אבל יש לנו כאן הרבה תותחים שאיתם יחד נחליט על שם, לוגו, ממשק וכ' כ'.

אני יכול לתרום בניהול הצד העיצובי בעז"ה.
 

רוחי

משתמש רשום
עיצוב גרפי
הרעיון אדיר! אני מוסיפה על הרעיון שלך, משהו שאני הרבה חושבת, לפעול עם שאטרסטוק על מסלול יהודי, שיהיה מסונן מתמונות לא צנועות, ואולי אפילו שירחיבו את המאגר היהודי. (אפילו שיש כבר היום אפשרות לסמן exclude people, אבל זה עדיין לא מספיק
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י רוחי;1127729:
הרעיון אדיר! אני מוסיפה על הרעיון שלך, משהו שאני הרבה חושבת, לפעול עם שאטרסטוק על מסלול יהודי, שיהיה מסונן מתמונות לא צנועות, ואולי אפילו שירחיבו את המאגר היהודי. (אפילו שיש כבר היום אפשרות לסמן exclude people, אבל זה עדיין לא מספיק

לא נצטרך ללחוץ על מסננים שם, תהינה לנו מנהלות שיחליטו מה נקי, וגם אם נצטרך ילדה או גבר או ילד, נוכל להשתמש בלי להוריד את כל בני האדם.

אגב, במידה ונצליח להיות כח, אתרים שיעמדו בקרטריונים שלנו (כגון אתרים שלנו בעצמנו) יהיו בעלי חותמת של הלוגו שלנו.
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
ועוד דבר, לכל משתמש בקבוצה, תהיה אפשרות לדווח על תוכן לא ראוי בדיוק כמו פה באתר, משתמש שיהיו יותר מוכרים לנו, יוכל מיד לגלח את התמונה. (משתמשים שלא יהיו מוכרים, עלולים להיות קיצוניים במיוחד גם לגבי תמונות ותכנים נקיים....לכן יוכלו רק לדווח).
 

dem

משתמש מקצוען
D I G I T A L
איפה האשכול שעלה אתמול עם רעיון לחותמת של אינטרנט (דרך כתובת מייל)?
זה יכול להיות גדול אם 2 הרעיונות ישולבו
 

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
אפשר שכל אחד ממשתמשי פרוג (לדוגמא ) ישלח את האתרים אותו הוא צריך לעבודה.
וזה יהיה שימושי אוןליין.

במקום להתחיל לסנן הכל .
 

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י dem;1127781:
איפה האשכול שעלה אתמול עם רעיון לחותמת של אינטרנט (דרך כתובת מייל)?
זה יכול להיות גדול אם 2 הרעיונות ישולבו

האשכול המטופש ההוא נמחק, וטוב שכך...
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י GolanArt;1127669:
לנשים אין ולא תתורו לגבי עריות!

אתה צודק שבנשים ענין זה קל יותר מאשר בגברים, אבל לומר שבנשים אין איסור 'לא תתורו' (בעריות) - זו קביעה לא נכונה.
מקורות לעיונך:
  • שו"ת אגרות משה (אה"ע א-מט ד"ה ולכן).
  • שו"ת שבט הלוי (חלק ה סי' קצז אות ב).
  • שו"ת דברי יציב (אה"ע סי' ט, סי' לה).
  • שו"ת משנה הלכות (ה-קלב).

זאת בענין איסור תורה של 'לא תתורו', אבל גם באופנים שמותרים מצד ההלכה היבשה, עלולים להיות מכשולים רבים העשויים לטמטם את הלב ונפש ולפגוע בעדינות של נשים.
לכן לגייס נשים בשביל לעבור על אתרים של מאגרי תמונות למשל, וזאת בכוונה להציל אחרים מאיסורים - זה רעיון תמוה בעיניי. אין אומרים חטא כדי שיזכה חבירך.
ומה לגבי האתרים (חרדיים דרך אגב) המלאים בדברי כפירה וביזוי תלמידי חכמים? הלא הנשים התמימות (נא לא להיפגע) הן הראשונים שינזקו מכך.

לכן, הייתי מציע לשקול שנית ושלישית את הרעיון...
ודרך אגב, לא יעלה על הדעת להתחיל פרוייקט כזה מבלי לקבל אישור מגדולי הרבנים. וקשה לי להאמין שמישהו (מהרבנים הגדולים) ייתן אישור לכך, אם לא שיציגו לו את הנתונים בצורה מעוותת.
 

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אל תדאגו ימצאו להכל פיתרון.

ובקטע של מה שכתבת "קשה לי להאמין שמישהו (מהרבנים הגדולים) ייתן אישור לכך, אם לא שיציגו לו את הנתונים בצורה מעוותת.", אתה מציג את הדברים בצורה אינה נכונה בעליל.
 

שרה טירהויז

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
לדעתי הרעיון בכל החסימות כיום
הוא חוסר נגישות לאתרים!
רק למה שנצרך לעבודה
ברגע שתפתח המון אתרים נוספים שחלקינו/רובינו לא צריכים - הורדת את הפלוס הענק הזה!
 

Ayalam

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י GolanArt;1127725:
אני חשבתי על "MOREרשת" למשל, אבל יש לנו כאן הרבה תותחים שאיתם יחד נחליט על שם, לוגו, ממשק וכ' כ'.

אני יכול לתרום בניהול הצד העיצובי בעז"ה.

כל הכבוד על היוזמה הנצרכת.

שים לב לנקודות הבאות:
1. רוב המשתמשים כאן ירצו להצטרף רק אחרי שישמעו שהכל עובד פיקס,
עוד נתח נכבד יסכים להצטרף רק אחרי שישמע מספיק המלצות טובות על המהירות, איכות וכו'
אף אחד לא ירצה להתקע עם אינטרנט שלא עובד כמו שצריך ולהפסיד בגלל זה שעות עבודה.

2. הרבה מאוד ניקים יצטרפו רק לאחר הנ"ל ואישור מוסכם של ועדת הרבנים, מהסיבות הבאות:
-הם שומרים על עצמם יותר מכל אלו שמסדרים לעצמם חסימות רופפות (אני לא רוצה לנקוט בשמות)
-יש להם ילדים בבית שלך תדע איך ומתי יצליחו לגלוש.
והם שומרים על השם הטוב שלהם בקהילה, גם כלפי מוסדות חינוך.

3. אינטרנט הוא- בזבוז זמן אדיר! ברגע שחסום לנו כמה שיותר אתרים לא נצרכים, אנחנו חוסכים יותר זמן.

אם תיקח בחשבון את הנ"ל יש יותר סיכויים להצלחה.

המון הצלחות!
 

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
נכתב ע"י Ayalam;1127948:
כ

3. אינטרנט הוא- בזבוז זמן אדיר! ברגע שחסום לנו כמה שיותר אתרים לא נצרכים, אנחנו חוסכים יותר זמן.

ואם כל האתרים שהם לא לצרכי עבודה יקוטלגו בקטגוריה מסויימת שרק מי שרוצה את זה יפתחו לו.
 

יוניברסל

משתמש רשום
נכתב: לנשים אין ולא תתורו לגבי עריות!
ולכן הנני מפנה את גולן הנכבד לדברי ספר החינוך, שמפרט את מצוות התורה, וז"ל:


ספר החינוך - מצוה שפז
שלא לתור אחר מחשבת הלב וראיית העינים:
שלא נתור אחר מחשבת הלב וראית העינים, שנאמר [במדבר ט"ו, ל"ט], ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זנים אחריהם:
ענין לאו זה שנמנענו שלא ניחד מחשבותינו לחשוב בדעות שהם היפך הדעת שהתורה בנויה עליו לפי שאפשר לבוא מתוך כך למינות, אלא אם יעלה על לבו רוח לחשוב באותן דעות הרעים יקצר מחשבתו בהם וישנה לחשוב בדרכי התורה האמתיים והטובים. וכמו כן שלא ירדוף האדם אחר מראה עיניו, ובכלל זה שלא לרדוף אחר תאוות העולם הזה כי אחריתם רעה וכדי בזיון וקצף, וזה שאמרו זכרונם לברכה [ספרי כאן], ולא תתורו אחרי לבבכם, זו מינות, ואחרי עיניכם, זו זנות, שנאמר [שופטים י"ד, ג'], ויאמר שמשון אל אביו אותה קח לי כי היא ישרה בעיני:
שורש מצוה זו נגלה, כי בזה ישמר האדם מחטוא לה' כל ימיו. והמצוה הזאת באמת יסוד גדול בדת, כי המחשבות הרעות אבות הטומאות, והמעשים ילדיהן, ואם ימות האדם טרם יוליד אין זכר לבנים, נמצאת זאת המניעה שורש שכל הטובות יוצאות ממנה. ודע בני ותהא מרגלא בפומך מה שאמרו זכרונם לברכה [אבות פ"ד מ"ה], עברה גוררת עברה ומצוה גוררת מצוה, שאם תשית דעתך למלאות תאותך הרעה פעם אחת תמשך אחריה כמה פעמים, ואם תזכה להיות גבור בארץ לכבוש יצרך ולעצום עיניך מראות ברע פעם אחת יקל בעיניך לעשות כן כמה פעמים. כי התאוה תמשוך הבשר כמשוך היין אל שותיו, כי הסובאים לא תשבע נפשם לעולם ביין אבל יתאוו אליו תאוה גדולה, ולפי הרגילם נפשם בו תחזק עליהם תאותם, ולו ישתו שם כוס מים יפוג יקוד אש תאות היין ויערב להם. כן הדבר הזה, כל איש בהרגילו בתאוות ובהתמידו בהן יחזק עליו יצרו הרע יום יום, ובהמנעו מהם ישמח בחלקו תמיד כל היום, ויראה כי האלהים עשה את האדם ישר והמה בקשו חשבונות רבים ללא תועלת של בלום:

דיני המצוה זו קצרים, הרי ביארנו בזה רוב עיקרן:
ונוהגת מצוה זו בכל מקום ובכל זמן, בזכרים ונקבות:
ועובר על זה ויחד מחשבתו בענינים אלו שזכרנו שמביאין האדם לצאת מדרך דעת תורתנו השלמה והנקיה ולהכנס בדעת המהבילים הכופרים, רע ומר. וכן מי שהוא תר אחר עיניו, בלומר שהוא רודף אחר תאוות העולם כגון שהוא משים לבו תמיד להרבות תענוגים גדולים לנפשו מבלי שיכוין בהן כלל לכוונה טובה, כלומר שלא יעשה כדי שיעמוד בריא ויוכל להשתדל בעבודת בוראו, רק להשלים נפשו בתענוגים, כל מי שהוא הולך בדרך זה עובר על לאו זה תמיד בכל עת עסקו במה שאמרנו:
ואין לוקין על לאו זה, לפי שאין זה דבר מסוים שנוכל להתרות בו העובר עליו, כי מהיות האדם בנוי בענין שאי אפשר לו שלא יראה בעיניו לפעמים יותר ממה שראוי, וכמו כן אי אפשר לו שלא תתפשט המחשבה לפעמים יותר מן הראוי, על כן אי אפשר להגביל האדם בזה בגבול ידוע. גם כי פעמים אפשר לעבור על לאו זה מבלי שום מעשה, וכבר כתבתי למעלה שכל לאו שאפשר לעבור עליו מבלי מעשה אף על פי שעשה בו מעשה אין לוקין עליו לפי הדומה:
 

yosil

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
במסכת שבת בתחילתה (ד. אם אני זוכר נכון)
"וכי אומרים לו לאדם חטוא כדי שלא יחטא חברך"
עיין תוס' על אתר (תרתי משמע:)) שלא תמיד שוללים את העניין שאחד יחטא ואחד ינצל באם למציל זהו חטא יותר קל לדוגמא (כמו בנדו"ד בנושא שלנו שנשים יצילו גברים) וכ"ש באם אחד מציל רבים (או יותר נכון אחת...מצילה)
- אני לא רב פוסק וצריך לברר זאת אצל רב פוסק אבל בשביל העניין עוד פלפול מתקופת הישיבה..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  109  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה