אימייל שלא מגיע..

מלאכה

משתמש צעיר
ועוד שאלה: אחד ששולח לי מיילים מארה"ב באופן קבוע, בימים האחרונים מה שהוא שולח לא מגיע, ומה שאני שולח לו הוא מקבל, לכן הוא נאלץ לשלוח לאדם אחר כדי שההוא ישלח אלי, למי פתרונים?
 

דייקן

משתמש רשום
נכתב ע"י מלאכה;50672:
ועוד שאלה: אחד ששולח לי מיילים מארה"ב באופן קבוע, בימים האחרונים מה שהוא שולח לא מגיע, ומה שאני שולח לו הוא מקבל, לכן הוא נאלץ לשלוח לאדם אחר כדי שההוא ישלח אלי, למי פתרונים?
בס"ד
הי' לי פעם משהו כזה. אצלי בכ"א זה נבע מכך, שספק האינטרנט סיפק לי גם שירותים של אנטי וירוס ואנטי ספאם. אז אנטי וירוס אמרתי לו שיש לי אנטי וירוס משלי, ולא צריך טובות שעולות לי עוד כסף. אז נושא זה בוטל. כעת, האנטי ספאם - במסגרת עבודתי כנקדן, ההודעות מהאדם שאני עובד אתו לא נתקבלו, כי נחשדו בטעות לספאם. ועד כמה שביקשתי מהספק לסדר לי ענין זה - לא עזר כלום.
לבסוף ביקשתי לבטל את האנטי ספאם ורכשתי רשיון לשנה של IncrediMail. כעת הכל דופק. אם יש איזו שהיא הודעה שבטעות חודרת אלי, אני מכניס אותה לספאם - ושלום על ישראל.

נסה גם אתה לברר אצל ספק האינטרנט שלך...
 

אלף

משתמש מקצוען
גם אצלי יש אנשים שלא מקבלים ממני אימייל ללא כל סיבה כי הוא נחשד אצלם כזבל או נגוע וכדו'. נדמה לי שזה לקוח Gmail שלא רוצה לקבל אימייל מכתובת של נתיב. אך הפתרון שלי היה שיש לי כתובת נוספת ומשם הוא כן מקבל ולכן לאותו אדם אני תמיד שולחת מהכתובת השניה.
 

Sagi

משתמש רשום
יש כנראה קצר כלשהו, בעיה שנוצרת אצלך או אצלו. או שבכלל בעיה אצל ספק התקשורת. הייתי ממליץ לבדוק את השליחה דרך GMAIL או HOTMAIL, לשלול את האופציה שלא נשלח כלל או שאחד התיבות נסגרו או התמלאו בנפחם. וכך הייתי יודע לזהות אם הבעיה היא אכן במחשב. במידה ובמחשב, הפיתרון לכך מרובים...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה