רכבים איך שומרים על אמצע הנתיב?

שוקלד בלונדי

משתמש מקצוען
אני צריכה הגדרות מדויקות מאוד
למשל חניה לצד המרכה אני עושה מעולה ותמיד ידעתי טוב כי המורה אמר לי שכשהפס הכחול במצלמה נוגע במדרכה לסובב את ההגה-זה הגדרה מדויקת
למשל אתמול נסעתי בבין עירוני והיה סיבוב ופתאום הנתיב נהיה צר בסיבוב ועברתי את הפסים של הנתיב
קיצור אני צריכה הגדרה מדויקת
כי למשל כשנוסעים בחושך עם אורות נמוכים מחשש לסנוור אחרים אז זה לא כל כך אפשרי להסתכל רחוק זה מפחיד או בכביש שמתעקל זה גם לא כל כך עוזר אולי אמצע הווישרים שנוגע בקו של הנתיב?
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
אני צריכה הגדרות מדויקות מאוד
למשל חניה לצד המרכה אני עושה מעולה ותמיד ידעתי טוב כי המורה אמר לי שכשהפס הכחול במצלמה נוגע במדרכה לסובב את ההגה-זה הגדרה מדויקת
למשל אתמול נסעתי בבין עירוני והיה סיבוב ופתאום הנתיב נהיה צר בסיבוב ועברתי את הפסים של הנתיב
קיצור אני צריכה הגדרה מדויקת
כי למשל כשנוסעים בחושך עם אורות נמוכים מחשש לסנוור אחרים אז זה לא כל כך אפשרי להסתכל רחוק זה מפחיד או בכביש שמתעקל זה גם לא כל כך עוזר אולי אמצע הווישרים שנוגע בקו של הנתיב?
לא הכל זה הגדרות,
הרבה זה מיומנות,ריכוז, ראייה מרחבית,תפיסת המרחב ,תפיסת עצמך במרחב וכו וכו'
ככל שיעבור זמן בדר"כ תופסים העניין
 

מ. ב.

משתמש רשום
להשתמש המון עם מראות צד ולראות שאת בתוך הנתיב עם הזמן זה יורד למבטים חטופים וזהו
בגדול מאוד מומלץ להתרגל לזרוק מבטים לשלושת המראות (צדדים ומרכזי) אני נוהג ככה שנים ככה שולטים בכביש וככה אפשר לעבור נתיבים בקלות ולעקוף במידת הצורך "המראות" הם חלק גדול מהנהיגה
בהצלחה.
 

לעלוב ב"ש

משתמש פעיל
צריך להתמקד במראות הצד
ולראות במראה השמאלית שהרכב לא עובר את הפס(כשאת בנתיב הימני)
למשל חניה לצד המרכה אני עושה מעולה ותמיד ידעתי טוב כי המורה אמר לי שכשהפס הכחול במצלמה נוגע במדרכה לסובב את ההגה-זה הגדרה מדויקת
מה תעשי ברכב בלי מצלמה..............
לכן בשביל המיומנות בכביש צריך להתמקד במראות
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
אני צריכה הגדרות מדויקות מאוד
למשל חניה לצד המרכה אני עושה מעולה ותמיד ידעתי טוב כי המורה אמר לי שכשהפס הכחול במצלמה נוגע במדרכה לסובב את ההגה-זה הגדרה מדויקת
למשל אתמול נסעתי בבין עירוני והיה סיבוב ופתאום הנתיב נהיה צר בסיבוב ועברתי את הפסים של הנתיב
קיצור אני צריכה הגדרה מדויקת
כי למשל כשנוסעים בחושך עם אורות נמוכים מחשש לסנוור אחרים אז זה לא כל כך אפשרי להסתכל רחוק זה מפחיד או בכביש שמתעקל זה גם לא כל כך עוזר אולי אמצע הווישרים שנוגע בקו של הנתיב?
את צריכה בעיקר להוריד את הרגל מהגז, עד ש-
הרבה זה מיומנות,ריכוז, ראייה מרחבית,תפיסת המרחב ,תפיסת עצמך במרחב וכו וכו'

בנוגע לכל העצות להסתכל במראות, זהירות עם זה. להסתכל במראה במבט חטוף זו מיומנות בפני עצמה. צריך ללמוד להסתכל במראה בלי שזה יסיח אותך יותר מדי מהכיוון העיקרי שהוא קדימה.
אם את נוסעת בנתיב הימני ולא עוברת נתיבים יותר מדי, את לא צריכה כל הזמן להסתכל בכל המראות. כשתלמדי להסתכל במראה בלי להרגיש שאת מאבדת את היציבות והמיקום בנתיב תוכלי להתחיל להסתכל בהן יותר ואז גם לעבור יותר בין הנתיבים.

וחוץ מזה, מומלץ מאד מערכת שמתריעה על סטיה מהנתיב, כמו מובילאיי. הרבה יותר יעיל מכל מראה, ולא דורש להוריד את העיניים מהכביש לרגע.
 

yael712

משתמש רשום
אולי לעבור על הספר תאוריה שוב פעם כמו להסתכל על הפס הצהוב ולנסוע צמוד עליו כשרכב מסנוור
או כמו שכתבו להסתכל קדימה לי ניראה שלהסתכל על המראות ממש לא מומלץ זה לאבד פוקוס מהכביש
 

שוקלד בלונדי

משתמש מקצוען
כשנסעתי אתמול מחוץ לעיר אמרתי לאבא שלי שיגיד לי אם אני עוברת את המהירות המותרת ובאיזה מהירות אני נוסעת
זה היה לי מאוד קשה גם להסתכל על המהירות וגם על הכביש הייתי נורא לחוצה
וזה מוזר כי ברכב של המורה נהיגה לא הייתי לחוצה ונסעתי על 100 חופשי והוא בחיים לא לחץ על הברקס כשנהגתי
אולי בגלל שהמהירות הייתה אוטומטית ואצל אבא שלי זה שעון?
אבל הרבה פעמים עברתי את המהירות המותרת זה פשוט כיף לנסוע מהר
וזה גם הייתה הבעיה שלי בטסטים שלא עברתי הרבה טסטים בגלל שעברתי את המהירות המותרת
אבל אני מאוד זהירה ועברתי נתיבים מלט פעמים בזהירות ובמהירות ונסעתי בשמאל והצפירה היחידה שצפרו לי זה בסיבוב שזלגתי לנתיב האמצעי
ואגב, עצה מהטסטר האחרון-לנשום עמוק וזה באמת עוזר
הוא אמר שהתלמידים שלו לא לוקחים רסקיו ולא ריטלין רק נושמים בשיטת כיבוי הרבה נרות
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
כשנסעתי אתמול מחוץ לעיר אמרתי לאבא שלי שיגיד לי אם אני עוברת את המהירות המותרת ובאיזה מהירות אני נוסעת
זה היה לי מאוד קשה גם להסתכל על המהירות וגם על הכביש הייתי נורא לחוצה
וזה מוזר כי ברכב של המורה נהיגה לא הייתי לחוצה ונסעתי על 100 חופשי והוא בחיים לא לחץ על הברקס כשנהגתי
אולי בגלל שהמהירות הייתה אוטומטית ואצל אבא שלי זה שעון?
אבל הרבה פעמים עברתי את המהירות המותרת זה פשוט כיף לנסוע מהר
וזה גם הייתה הבעיה שלי בטסטים שלא עברתי הרבה טסטים בגלל שעברתי את המהירות המותרת
אבל אני מאוד זהירה ועברתי נתיבים מלט פעמים בזהירות ובמהירות ונסעתי בשמאל והצפירה היחידה שצפרו לי זה בסיבוב שזלגתי לנתיב האמצעי
ואגב, עצה מהטסטר האחרון-לנשום עמוק וזה באמת עוזר
הוא אמר שהתלמידים שלו לא לוקחים רסקיו ולא ריטלין רק נושמים בשיטת כיבוי הרבה נרות
מאד זהירה, וגם נוסעת מהר מדי כשאת לא יודעת עדיין לשמור על מיקום בנתיב או להסתכל על מהירות תוך כדי נסיעה. סורי, זה לא הולך ביחד.
לנהוג מהר כשאת עדיין לא מספיק שולטת ברכב זה בהגדרה לא זהיר.
תעשי טובה לעצמך ולשאר המשתמשים בדרך. תפסיקי לספר לעצמך שאת זהירה ותתחילי להיות.
 

yael712

משתמש רשום
נהג חדש צריך פחות לנסות להסתכל על מהירות טלפון וכו' להתאים את עצמו למהירות של שאר הרכבים
וגם בסיבובים אפשר כמו בסינוור להסתכל על הצד ימין של הנתיב ולנסוע עליו
 

שוקלד בלונדי

משתמש מקצוען
מאד זהירה, וגם נוסעת מהר מדי כשאת לא יודעת עדיין לשמור על מיקום בנתיב או להסתכל על מהירות תוך כדי נסיעה. סורי, זה לא הולך ביחד.
לנהוג מהר כשאת עדיין לא מספיק שולטת ברכב זה בהגדרה לא זהיר.
תעשי טובה לעצמך ולשאר המשתמשים בדרך. תפסיקי לספר לעצמך שאת זהירה ותתחילי להיות.
רק בסיבובים אני לא ממש שומרת על הנתיב
 

משה שאחא

משתמש פעיל
אותי המורה נהיגה לימד כמה כללים שמאוד עוזרים לי היום
אם יש רכב לפניך לעקוב אחרי הגלגלים האחוריות שלו זה יגרום אוטומטי ליסוע כמותו ולהיות בנתיב
אם אתה נוסע בנתיב הימני - להיות במעקב אחרי הפס הימני
ואם בנתיב השמאלי להיות במעכב אחר הפס השמאלי
כל זה גורם להיות מפוקס על הנתיב
 

לעלוב ב"ש

משתמש פעיל
בנוגע לכל העצות להסתכל במראות, זהירות עם זה. להסתכל במראה במבט חטוף זו מיומנות בפני עצמה.
ברור שצריך זהירות עם זה
אבל בלי זה מאד קשה הרבה דברים
זה חלק מהמיומנות של הנהיגה
לי ניראה שלהסתכל על המראות ממש לא מומלץ זה לאבד פוקוס מהכביש
הזוי............
איך נוהגים בלי מראות
זה חלק מהנהיגה

איך שומרים על אמצע הנתיב?​

זה היה לי מאוד קשה גם להסתכל על המהירות וגם על הכביש הייתי נורא לחוצה
זה התשובה ..............
להוריד לחץ לנסוע רגוע
בנהיגה יש הרבה דברים שצריך לעשות ולהלחיט תוך שניה
ועם לחץ זה יותר קשה(ולא שהלחץ לא מובן )
 

Szmy_photographer

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אני צריכה הגדרות מדויקות מאוד
למשל חניה לצד המרכה אני עושה מעולה ותמיד ידעתי טוב כי המורה אמר לי שכשהפס הכחול במצלמה נוגע במדרכה לסובב את ההגה-זה הגדרה מדויקת
למשל אתמול נסעתי בבין עירוני והיה סיבוב ופתאום הנתיב נהיה צר בסיבוב ועברתי את הפסים של הנתיב
קיצור אני צריכה הגדרה מדויקת
כי למשל כשנוסעים בחושך עם אורות נמוכים מחשש לסנוור אחרים אז זה לא כל כך אפשרי להסתכל רחוק זה מפחיד או בכביש שמתעקל זה גם לא כל כך עוזר אולי אמצע הווישרים שנוגע בקו של הנתיב?
א. כמו שרשמו, לא הסתכל לחצי מטר שלפני הרכב, אלא מבט לרחוק
ב. בדרך כלל מהזווית של הנהג הקצה הימני של הווישר השמאלי (הגדול) יהיה בקו של השוליים, והפנס הקדמי שמאלי היה על הקו הפרדה.
ג. גם ע"י מבט במראות מידי פעם (לא בצורה אובססיבית), לראות שהרכב לא נוגע בקווים דרך המראה
ד. לצבור זמן על הכביש וכבר לומדים להרגיש את הרכב ואת המיקום, כמובן שאם טריים על הכביש ומתחילים לעבור בין כמה רכבים אז לוקח זמן לקלוט את הגודל והמיקום שלהרכב
ה. טיפ כללי, בנהיגה קחי נשימה לפני ההתחלה, וסעי ברוגע, אל תלחצי עם מישהו נצמד לך מאחורה או צופר (כמובן בתנאי שאת נוסעת במהירות סבירה בהתאם לדרך), מי שלחוץ שיעקוף...
 

כוס נייר

משתמש מקצוען
עברתי טסט ואני נוסעת כרגע ברכב של אבא שלי שהוא לא דומה לרכב של המורה נהיגה (יונדאי איוניק)צפה בקובץ המצורף 1759966
לאב שלי יש רכב גדול -כזה רכב(וולוו) ונסעתי בו מחוץ לעיר כמובן בליווי של אבא שלי ובטעות נסעתי על שני נתיבים במהירות של 120 והרכב מאחור צפר ובצדק איך לדעת את מרכז הנתיב משום מה ברכב של הצורה נהיגה היה יותר קל ופשוט ולא קרה לי שזגזגתי. אני מנסה לדעת לפי הרכב שלפני אבל כשהוא עובר נתיב זה בעיה
מה לעשות?


צפה בקובץ המצורף 1759964
בשעה טובה
אני זוכרת נכון שלפני זמן קצר כתבת איך עוברים טסט ???????
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
ברור שצריך זהירות עם זה
אבל בלי זה מאד קשה הרבה דברים
זה חלק מהמיומנות של הנהיגה

הזוי............
איך נוהגים בלי מראות
זה חלק מהנהיגה
ברור שצריך להסתכל במראות. אבל המליצו פה על הסתכלות מרובה במראות, וזו עצה לא טובה למתחילים.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  51  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה