כי עבדתי כמורה בתיכוןלגבי הוראה, לא יודעת למה לא כתבו כאן שמורה בתיכון משתכרת מאד יפה- אזור ה- +14-15 בברוטו.
מכירה המון כאלו עם עוז לתמורה וותק נחמד, את יכולה לבדוק את זה. ואני מדברת על החרדי כמובן.כי עבדתי כמורה בתיכון
לא הגעתי לרבע מזה
לא מכירה אף אחת שמרוויחה כך
(בחרדי)
אני עוד לא שם@תמי אחת הכל טוב ויפה, לכולנו יש ניסים. את לא מחדשת לי שפרנסה היא משמים
יש לי אלפי סיפורים מטורפים לספר, אך לא רוצה להזדהות... באישי אוכל בכיף אם תרצי, גם בטלפון
אך, אני רוצה להבין. את מתכננת להתחייב על 600 אל"ש לכל אחת מהבנות שלך? (וכמובן לדרוש סכום זהה לבנים....)
האם גם זה חלק ממשנתך?
מענין מה שאת כותבת.אבא מפרנס ואמא פנויה ורגועה
חודשיים חופש זה לא אמא רגועה?מענין מה שאת כותבת.
כי אני ממש רוצה לעשות הסבת מקצוע, בגלל שההוראה סוחטת אותי נפשית ופיזית, ובגלל שהיא סובבת
סביב רוב שעות היממה. אני מתקשה להיות "אמא פנויה ורגועה". מה גם שהשכר לא משתלם בסוף חודש.
האשכול הזה מלמד כל כך הרבה, על כמה צריך להודות על הפרנסה, ועוד יותר על ההנאה ממנה....
דווקא בתור אחת שההורים שלה שברו חסכונות כדי לממן לה תואר בחשבונאות אני מתכווצת לקרוא אותך.בעיני מי ששולח את ביתו ללמוד הוראה מאמלל אתה וגוזר עליה חיי עניות...
אלא אם כן היא פרוטקציונרית שמובטחת לה משרה כלשהי
עדיף ללמוד כל מקצוע אחר ולא הוראה
מנסיון אישי וכואב!!!
(כל האחיות אחריי כבר למדו את הלקח ולא התקרבו להוראה....)
ומפקחת? אחרי שנות וותק לא רבות, מגיעה גם היא לסכומים האלה,לגבי הוראה, לא יודעת למה לא כתבו כאן שמורה בתיכון משתכרת מאד יפה- אזור ה- +14-15 בברוטו.
אם מחשבים את כל החופשות , פלוס ימי אם, פלוס יום חופשי, פלוס ימי הצהרה, ימי מחלה וכו' וכו' כיד ה' הטובה על משרד החינוך, אז זה קצת יותר.חודשיים חופש זה לא אמא רגועה?
לא רק תכנות קיים...דווקא בתור אחת שההורים שלה שברו חסכונות כדי לממן לה תואר בחשבונאות אני מתכווצת לקרוא אותך.
כי טווח הבחירה צר עד בלתי קיים בחלק ממחוזותינו.
תארי לך משפחה ממוצעת ליטאית עם שלש בנות ששולחת לסמינר ליטאי.
הבת הבכורה - ריקי- מוכשרת בכתיבה ושאר מקצועות הומניים אך לא בתכנות.
המורות בסמינר התבטאו קשות כנגד הכשרות מקצועיות מחוצה לו והיא כמו ילדה טובה שומעת ומיישמת- נרשמת למגמת ספרות.
ההורים -אבא אברך ואמא מורה/ סייעת מגרדים שקל לשקל כדי לשלם לה שכר לימוד. הרי אין מלגות בסמינר.
הם גם מנסים לחסוך לנישואיה למרות שהמשפחה ברוכה
והיה והם מגלים בסוף ה' סמינר שהתעודה שווה לכפרות. מה יעשו?
להוציא אותה לא יוציאו. דסי אחותה הבאה בתור לא תתקבל לא' סמינר וזה מאיים עליהם.
להשתיל לה מוח שמתאים לתכנות אי אפשר.
ורוב הסיכויים שאם תינשא בסוף השנה הם לא יוכלו לממן לה לימודים נוספים.
אז או שהיא תקרע את עצמה ובסוף תשלים הכשרה מקצועית בכוחות עצמה
או שכמו הרוב היא תשלים עם המציאות ותנסה לקושש חצאי משרות.
הבת של הרב שהרצה נגד תארים? היא השלימה עבודה סוציאלית במבח"ר. מימנו לה לימודים אחרי החתונה.
מותר לה זו פרנסה.
אני לא באמת רוצה לפתוח את זה פה. בחלק מן המקומות ההכשרה במסלולים אלו ברמה ירודה מאד.
גם אני. אני פשוט חושבת שלא כדאי לחרוץ דין על ההורים. לפעמים טווח הבחירה שלהם הוא בלתי אפשריסליחה שכיווצתי אותך... אני פשוט מדברת מכאב
כואב לי על כל הכסף שהוריי השקיעו עליי והלך לפח
נכוןאני לא באמת רוצה לפתוח את זה פה. בחלק מן המקומות ההכשרה במסלולים אלו ברמה ירודה מאד.
ומי מדבר בכלל על ההשמה.
גם אני. אני פשוט חושבת שלא כדאי לחרוץ דין על ההורים. לפעמים טווח הבחירה שלהם הוא בלתי אפשרי
בייעוץ מס אין הבדל הרשיון אותו רשיוןאני לא באמת רוצה לפתוח את זה פה. בחלק מן המקומות ההכשרה במסלולים אלו ברמה ירודה מאד.
ומי מדבר בכלל על ההשמה.
גם בראיית חשבון הרשיון זהה ועדיין שיעורי המעבר במבחני מועצה בחלק מן הסמינרים נמוכים באופן מטריד.בייעוץ מס אין הבדל הרשיון אותו רשיון
ועבודה לא צריך עזרה
לא מכירה מישהי שלא מצאה
מי שמחפשת בתחום אשמח לעזור לה למצוא
אשרייך. באמת.מי שמחפשת בתחום אשמח לעזור לה למצוא
דיברתי ספציפית על ייעוץ מסגם בראיית חשבון הרשיון זהה ועדיין שיעורי המעבר במבחני מועצה בחלק מן הסמינרים נמוכים באופן מטריד.
שכר הלימוד לעומת זאת לא ירד בשקל ואין מלגות.
אל תביאי לי דוגמא ממקצוע אחד וכמה אנשים שאת מכירה. הדיון הוא על תופעה/בעיה ציבורית.
מגוון המסלולים בסמינרים ובעיקר רמתם עדיין לא מספק ויש בעית תעסוקה קשה.
השמתי הרבה בנות בעבודה כי אני מכירה הרבהאשרייך. באמת.
שאלה טובה!חודשיים חופש זה לא אמא רגועה?
לי נותנים בקושי יומיים
נניח שזה כך ויש השמה.ואפשר לראות בלשכה אחוזי מעבר בסמינרים יותר מהמכללות
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: