איך מקנפגים פרויקט node בelectron במקביל לריאקט?

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אני מנסה לבנות את הבסיס לפיתוח,
יש כאן למישהו ניסיון עדכני להרים דבר כזה?

או אולי פרויקט בגיטאהב שהתבססתם עליו?

תודה רבה
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לא.. זה מורכב מדאי בשבילו.
שיוכלו לדאבג בפיתוח את שני הצדדים, ולדפליי כמו שצריך עם vite או תחליפיו.

בקיצור, מישהו/י עם ניסיון?
גם תמורת תשלום.
 

עילום

משתמש מקצוען
D I G I T A L
שאלת הבנה
next.js
לא אמורה לספק מונוריפו של נוד וריאקט יחדיו?!
 

Aharono

משתמש פעיל
D I G I T A L
אמנם טיפה באיחור...

בזמנו השתמשתי בזה https://github.com/electron-react-boilerplate/electron-react-boilerplate עבד מעולה אחרי קצת משחקים. כדאי לקחת בחשבון שה template לא התעדכן בחצי שנה האחרונה (שזה בסדר, אבל קצת גבולי)

@עילום אלקטרון זו תוכנת desktop שמריצה (לפחות) שתי ""תוכנות"" (processes) במקביל: האחד זה ""שרת"" node.js שמטפל בכל מה שקשור למערכת הפעלה (קבצים וכדומה) והשני זה בעצם דפדפן (בלי השורת URL וכו') שזה מה שהמשתמש רואה. מה שנח בזה, שהפיתוח של ה UI הוא פיתוח אתרים לכל דבר ועניין והכל ארוז בצורה יפה כקובץ exe שהמשתמש מוריד (לדוגמה: vscode או microsoft teams נכתבו באלקטרון). שני הפרוססים מדברים אחד עם השני בסוג של הודעות (RPC) שזה קצת מעצבן אבל אם עוטפים את זה נכון, זה עובד אחלה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה