דרוש מידע איך לומדים קורס דיגיטלי שמועבר ע"י אשה בנטפרי?

חני מעוף

משתמש חדש
אני אשה חרדית עם סינון של נטפרי ומעונינת לצורך עבודתי להרשם לקורס דיגיטלי שמועבר ע"י מרצה אשה (חילוניה אך ביררתי והתכנים בסדר)
נט פרי מתעקשים שהם לא יכולים לפתוח לי את הקבצים. למישהו יש רעיון מה לעשות? באיזה סינון כן יפתחו לי הרצאות ממרצה חילוניה?
 

sem

משתמש פעיל
אפשר לבקש ממישהוא בלי נטפרי שיוריד לך
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
אני אשה חרדית עם סינון של נטפרי ומעונינת לצורך עבודתי להרשם לקורס דיגיטלי שמועבר ע"י מרצה אשה (חילוניה אך ביררתי והתכנים בסדר)
נט פרי מתעקשים שהם לא יכולים לפתוח לי את הקבצים. למישהו יש רעיון מה לעשות? באיזה סינון כן יפתחו לי הרצאות ממרצה חילוניה?
רימון/נטספארק בטוח, אתרוג אולי
 

reish

משתמש מקצוען
סיפור מוכר.
אני משתתפת על בסיס קבוע בקורסים מקצועיים שמועברים על ידי נשים.
היה לי פעם קורס שלאחר תחנונים נטפרי אפשרו לי לראות על ידי שליחת הוידאו בקובץ להורדה, נדמה לי באמצעות מגיקוד. אבל רוב הקורס היה מצגת, את המרצה ראו בקטן בצד.
לקורסים אחרים מצאתי פתרונות כמו לבצע הקלטת מסך בעבודה ואז לצפות בבית.
אגב הרצאות בזום לרוב נפתחות, לפעמים יש בעיה בהרשמה ואז אני נרשמת ממקום אחר, אבל ההשתתפות ב"ה לא נחסמת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה