התייעצות איך הייתם מגיבים - צילומי חלאקה

מצב
הנושא נעול.

עד מתי

משתמש מקצוען
יש חוזה.
נקודה למחשבה, אם זה סטנדרט שירות של צלמות כמו שכתבה פה מישהי, אז אולי זה לא סיבה לא להמליץ, ואולי אפשר להמליץ לפי הסוף טוב הכל טוב, ולציין שהזמנים גמישים.
ממש לא מבינה ולא מסכימה עם ההודעות שלך באשכול
נכון יש מקרים יוצאי דופן ולא צפויים, מצופה מבעל המקצוע להסביר , להתצל ולפצות
אבל התגובות שלך באופן גורף כאילו הלקוח צריך להגיד תודה ולמחוא כפיים גם שניזוק בפרוש בגלל דחיינות של איש המקצוע שהתחייב בפרוש אחרת, קצת הזוי בעיני
ואם את עצמאית אפשר קצת להבין מאיפה מגיע ההתנהגות הזו של חלק מהעצמאיות
אם זה הגישה מראש, אז אין למה לצפות
 

רק יחד

משתמש רשום
תודה על ההזדהות והתגובות.
שילמת לה הכל??
לא. שילמתי סכום קטן. רק 10%.

אני טיפוס מאד מאורגן ומסודר, לא מסוגלת למצב שבו הכל קורה באיחור.
אני בטוחה שאקבל את כל מה שהובטח לי, לא חושבת שהיא מרמה אותי אבל עדיין אני מבואסת מההתנהלות. (היא התנצלה במייל והציעה לי עוד תמונה בחינם).
מהסיפורים פה יש מקרים של הונאה, ממש מצער. לא נראה לי שזה הסיפור שלי ב"ה.
 

רב פעלים

משתמש מקצוען
@עד מתי
גם את צודקת ואם באמת קראת את כל ההודעות שלי אז בטח הבנת שאני בסך הכל הבעתי צד הסבר וזכות, כתבתי מלא פעמים שזה לא מה שנכון וראוי וזה לא מצדיק, אבל זה נקודת מבט נכטנה לחיים לטעמי, וזה גם בסדר לא להסכים להסתכל ככה, אבל נראה לי שללמד זכות זה דוקא במקום כזה שנאה לא טוב.
 

לארג'

משתמש מקצוען
לצערי תודעת השירות הולכת ופוחתת בציבור שלנו (אולי גם בציבורים אחרים לא כ"כ מתמצא) אבל בסופו של יום נותני השירות רואים שלא קורה כלום קרתה להם פנצ'ר ואף אחד לא תבע אותם אז עם הזמן זה הופך לנורמה והם שוברים שיאים חדשים של זלזול ושוב לא קורה כלום, גם אם יש לקוחות שעוזבים תמיד יש פראיירים חדשים וזה בכל תחום כמעט,
נכון רק הפעם שוברים פה שיאים נוספים שכותבים פה בריש גלי שההתנהגות הזאת בסדר

השיטה שלהם עובדת הרי בסוף היא תקבל את התמונות ותשכח מהעוגמת נפש שגרמתי לה,אנשים לא שוכחים..
 

ביתי

משתמש מקצוען
לא חושבת שזה אמור להיות ההתנהלות
גם לפי החוזה היא כבר עברה ממזמן את מה שאמרה
כל אלה שאומרים לחפש צד זכות במחילה, את אומרים את זה גם על בעל מקצוע אחר? הוא אמור לספק בהגינות מלאה את מה שנדרש ממנו ולא להתחמק ולעשות בלאגן וצלמת היא בעלת מקצוע שאמורה לתת שירות
אני מכירה צלמות אחראיות ונותנות שרות אמיתי ונכון,עמידה בזמן, מענה שפויוכל מה שצריך בזמן
וצלמת שלא מסוגלת לערוך שתפנה לגרפיקאית ותעבוד איתה כמו גיסתי שלא מסוגלת לעריכה הזו והיא שולחת לגרפיקה
היא אולי מעט יקרה יותר כי היא מחשבת את זה גם
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
צריך להבין בכל תחום של נתינת שירות יכולה להיות התנהלות לא תקנית.
אחרי שהיא התרחשה השאלה היא לא על מה שכבר קרה אלא איך תתייחסי, ואיך בעל השירות יתייחס,
נכון שיש סטנדרט שאין לעבור אותו אבל יש פאשלות בכל תחום.
למשל: קניתי מוצר והיה בו דפקט, כמה תתאמצי כדי לקבל את מה שמגיע לך?
או לקחתי קייטרינג שככולל מלצרים והמלצרים די חיפפו.
לפעמים אין דרך לדעת מראש אבל כדאי ללכת למקום אמין מלכתכילה, ולשלם יותר.
הנה כמה מקרים שידועים לי רק מלאחרונה:
חברה שלקחה קבלן יקר בהרבה ממחיר השוק בגלל הגימורים שלו, בפועל בעלי המקצוע הערבים לא הגיעו, אינה דומה עבודה של רצף שרגיל בתחום לרצף אחר, הקבלן נתן עבודה גרועה, ובסוף היא נאלצה לקחת בעל מקצוע נוסף בשביל התיקונים.
סך הנזק כמה מאות אלפים.
תכשיט יקר שתוקן בהלחמה לא מספיק טובה - הוחלף, כי האנשים נותנים שירות טוב.
מה שאני אומרת שאם כבר קרה משהו שלא היה אמור לקרות תמיד תבדקי מה מידת הנזק, ועד כמה אני הולכת להילחם כדי לקבל את מה שמגיע לי.
וגם תבדקי עם מי יש לך עסק, כי יש כאלה שאפשר לדבר איתם ויש כאלה שלא, ואז הכעס והאכזבה הורסים לך גם את מה שכבר יש.
ברור שאמור להיות סטנדרט גבוה אבל אם כבר ראית שאין, מה תעשי עכשיו?
דרך אחת זה לכעוס, לקחת עורך דין, לצעוק וכו',
ודרך אחרת זה לאמוד את הנזק, לראות עד כמה זה נורא/לא נורא.
ובפרט שאת עדיין תלויה בבעלת המקצוע.
לפעמים אפשר לבטל, אבל לא תמיד.
אחרי שעושים הרבה קניות, ועסקאות לומדים אם מי כדאי לעבוד ואיך.
 

Yahalom

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
תודה על ההזדהות והתגובות.

לא. שילמתי סכום קטן. רק 10%.

אני טיפוס מאד מאורגן ומסודר, לא מסוגלת למצב שבו הכל קורה באיחור.
אני בטוחה שאקבל את כל מה שהובטח לי, לא חושבת שהיא מרמה אותי אבל עדיין אני מבואסת מההתנהלות. (היא התנצלה במייל והציעה לי עוד תמונה בחינם).
מהסיפורים פה יש מקרים של הונאה, ממש מצער. לא נראה לי שזה הסיפור שלי ב"ה.
זה בכלל מוזר.
מה היא לא רוצה את הכסף?

(אני דווקא רודפת כעת אחרי 2 לקוחות שייקחו כבר את התמונות שלהם- למען השם)
 

רב פעלים

משתמש מקצוען
זה בכלל מוזר.
מה היא לא רוצה את הכסף?

(אני דווקא רודפת כעת אחרי 2 לקוחות שייקחו כבר את התמונות שלהם- למען השם)
זה בדיוק מה שאמרתי יש 2 צדדים למטבע.
וכן זה מערכת שלימה של אילוצים של ברירות רעות וגרירת רגליים, לא נובע מחשיבה או עלות מול תועלת כי הרי היתה רוצה ת'כסף כמו שאמרת.
 

שולי איטח

משתמש מקצוען
זה באמת מבאס
ואני מרגישה הרבה פעמים את הדבר הזה בנותני שירות
יש נושא של זמן!!!!
אם יש התחייבות לתאריך מסוים זה אמור להיות בזמן בלי שום אפשרות אחרת!!!!

פעם משהי התחילה לתת לי תירוצים
אמרתי לה אני חשבת שכר
(היו זמנים שהייתי עצמאית כלומר עושה כפרילנסרית)
תארי לעצמך שאין החודש משכורות ב 9 לחודש אלא ב 15, וגם זה אחרי נדנודים
כי
שברתי את היד/הבן שלי אושפז/נחסם לי הגישה למייל וכו

הרי אף אחת מכל המגיבות פה ומכל ה..לא תקבל כזה תירוץ

אז אם:
נחסם המייל-הבאתי באמצע הלילה משהו שיתקן
ילדתי מוקדם מאוד מהמתוכנן (לא הספקתי עדין לחפוף) -לקחתי חומר לחדר לידה(אמיתי!!)
אחותי התחתנה-ערים כל הלילה

אז לא אמרתי שאין התחשבות לדון לכף זכות וכו
אבל לפעמים נראה שמלכתחילה הזמן שאומרים זה רק המלצה
ואם לקחתי משהו לשירות מסוים ומבחינתי אם זה לא עד תאריך זה לא שווה
לא חכמה להגיד קבלת את זה וזה מצוין
כי אף פעם אי אפשר לדעת מה הצורך
אז אם חזרתי והדגשתי שאני חיבת את השירות עד תאריך, תכבדו מראש וקחו טווח ביטחון מקסימלי
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
הצלמת עשתה מה שהיא היתה צריכה, ומה שהא יכלה.
ל"ג זה ל"ג יכלת לבקש לל"ב עד השקיעה.
ולהגיד אני צריכה לקנות דברים לצילומים, אז תהי הגיונית
היא כתבה בפירוש שיום לפני הצילומים היא שלחה לצלמת מייל שהיא צריכה לקנות דברים ורק ב-3 בלילה קיבלה רשימת קניות למחר.
אז ההיגיון איתה? עם הצלמת? או איתך?
ומאיפה את מסיקה שהצלמת עשתה מה שהיתה צריכה ומה שיכלה?
גם אני כבעלת מקצוע (בתחום אחר) מקבלת בקשות מאנשים להקדים את ביצוע העבודה לפני התאריך שנקבע מראש,
או שאני 'קורעת' את עצמי ועושה את זה, ואם זה ממש לא אפשרי - אני מעדכנת.
לא משחררים הבטחות, מחזיקים אנשים ב'קרנים' ובסוף משאירים אותם תקועים.
 

עד מתי

משתמש מקצוען
זה באמת מבאס
ואני מרגישה הרבה פעמים את הדבר הזה בנותני שירות
יש נושא של זמן!!!!
אם יש התחייבות לתאריך מסוים זה אמור להיות בזמן בלי שום אפשרות אחרת!!!!

פעם משהי התחילה לתת לי תירוצים
אמרתי לה אני חשבת שכר
(היו זמנים שהייתי עצמאית כלומר עושה כפרילנסרית)
תארי לעצמך שאין החודש משכורות ב 9 לחודש אלא ב 15, וגם זה אחרי נדנודים
כי
שברתי את היד/הבן שלי אושפז/נחסם לי הגישה למייל וכו

הרי אף אחת מכל המגיהות פה ומכל ה..לא תקבל כזה תירוץ
לגמרי
גם אני כחשבת שכר עושה מאמצים שהמשכורות יעברו תמיד ביום שנקבע ( אצלינו 7 )
וב"ה היה פעמים שהגעתי חולה או עם ילד חולה כדי להעביר בזמן
זה לגמרי מחייב התפקיד!!
וחבל שיש פה כ"כ הרבה שמרגישים בנח לעכב עבודה שהתחייבו
 

מ. ש

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
היא כתבה בפירוש שיום לפני הצילומים היא שלחה לצלמת מייל שהיא צריכה לקנות דברים ורק ב-3 בלילה קיבלה רשימת קניות למחר.
אז ההיגיון איתה? עם הצלמת? או איתך?
ומאיפה את מסיקה שהצלמת עשתה מה שהיתה צריכה ומה שיכלה?
גם אני כבעלת מקצוע (בתחום אחר) מקבלת בקשות מאנשים להקדים את ביצוע העבודה לפני התאריך שנקבע מראש,
או שאני 'קורעת' את עצמי ועושה את זה, ואם זה ממש לא אפשרי - אני מעדכנת.
לא משחררים הבטחות, מחזיקים אנשים ב'קרנים' ובסוף משאירים אותם תקועים.
אני חברה שלח צלמת, ואני יודעת על העומס...
לא קראתי כל מילה רק את רוח הדברים
 

עד מתי

משתמש מקצוען
אני חברה שלח צלמת, ואני יודעת על העומס...
לא קראתי כל מילה רק את רוח הדברים
אף אחד לא הכריח אותה לקחת את העבודה
יש לך עומס תגידי אני מלאה כרגע לא לוקחת עבודות חדשות
אבל לקחת עבודה ואז לזלזל זה מעילה בתפקיד
 

שולי איטח

משתמש מקצוען
לגמרי
גם אני כחשבת שכר עושה מאמצים שהמשכורות יעברו תמיד ביום שנקבע ( אצלינו 7 )
וב"ה היה פעמים שהגעתי חולה או עם ילד חולה כדי להעביר בזמן
זה לגמרי מחייב התפקיד!!
וחבל שיש פה כ"כ הרבה שמרגישים בנח לעכב עבודה שהתחייבו
ידעתי שתביני אותי:)
לא קראת את כל התגובה שלי היא עוד המשיכה
כמו המקרה של חדר הלידה
ויש לי עוד אין ספור דוגמאות
אני חברה שלח צלמת, ואני יודעת על העומס...
לא קראתי כל מילה רק את רוח הדברים
לא כל כך מבינה
אם יש עומס בלתי הגיוני
אולי אסור לקחת כ"כ הרבה עבודות בלי שבטוח שיעמדו בזמנים
 

עד מתי

משתמש מקצוען
ידעתי שתביני אותי:)
לא קראת את כל התגובה שלי היא עוד המשיכה
כמו המקרה של חדר הלידה
ויש לי עוד אין ספור דוגמאות

לא כל כך מבינה
אם יש עומס בלתי הגיוני
אולי אסור לקחת כ"כ הרבה עבודות בלי שבטוח שיעמדו בזמנים
חחח, לגמרי מבינה
וגם אני עונה מחדר לידה בענייני עבודה,
וקרה לי פעמיים לחזור מבית חולים 3 ימים אחרי לידה ולשבת כמה שעות על משכורות כי המחליפה שלי לא הסתדרה
 

PNINA-ZILUM

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
כצלמת מבינה אותך מאד כלקוחה על האכזבה והכעס שלא קיבלת את התמונות
כמה נקודות לשימת לב:
קבעתם את הצילומים מספיק זמן מראש לתכנון? כי לקבל חוזה והתארגנות לילה מראש זה כבר חוסר התארגנות
לפעמים הלקוחה בטוחה שאמרה משהו ובסוף מתברר מהצלמת שזה לא היה מספיק ברור התאריך שאת צריכה את זה (אמרת לה שזה היום של האירוע?)
גם אם לא קיבלת בזמן שביקשת את העבודה כבר עבר זמן מספיק מאז לקבלת האלבום ועוד יותר מזה עבר הזמן שהתחייבה אליו הצלמת בחוזה
לג בעומר זה אכן תקופה עמוסה ולפעמים קשה לעמוד בזה אבל עדיין אפשר להגיד מתי/ איך יקבלו ולהתנצל
כל נקודה כזאת הגיוני שקורה אבל שזה רצף של דברים זה מראה על התנהלות לא נכונה כלפי הלקוחה
@רק יחד מקווה בשבילך שתקבלי בקרוב את האלבום המושלם ותהני מהנחת !
 

בייבי גרו

משתמש צעיר
מכירה את הסיפור מהצד השני, זה לא תמיד פשוט יש מצבים בחיים.... דבר שני שאני יכולה להגיד בוודאות גמורה שיש את הקרציות שגורמות לנו להיות מחוספסות יותר ולא להתרגש ממיילים וממילים חריפות.
מאיפה להתחיל?
תחילת ההודעה מלמדת שאת עונה על הקריטריונים שעימם נאבקה פותחת האשכול.
כתבת "יש מצבים בחיים"... טוב, אם זה אי אפשר שלא להסכים. אבל מה? לכן מה...?
מניחה שאם לקוחותייך זוכות כאן לתואר "קרציות", משמע שקרה להן משהו. אנשים לא סתם הופכים ליצורים טפילים.
 

מנהטן

משתמש פעיל
כל כך מקומם!!!
במיוחד שבדקת הכל לפני וקראת את החוזה והיא לקחת אחריות מסויימת.
לא מבינה איך אפשר להרדם בלילה כשמישהו בונה רק עליך..
צלמת יקרה, אם את קוראת את זה ממליצה לך לומר תמיד את האמת מוקדם גם אם היא כואבת מאשר מאוחר כשתכאב הרבה יותר.. ולנסות להתמודד עם זה (להביא למישהי אחרת שתעבד את התמונות ותכין אלבום במקומך וכד׳)
 

משה שאחא

משתמש פעיל
אם זה היה מקרים בודדים ששומעים על צלמים ניחא אבל מה לעשות שכמויות של צלמים ששומעים עליהם דברים מחרידים משמגישים באיחור נוראי את התמונות ועוד שכלל לא רואים את התמונות / אלבום /תמונות על הפנים ועוד ועוד אני חושב שמישהו קורא לו כזה דבר פשוט לדפוק על השולחן ללכת אליו לבית ללכת לארועים שהוא מצלם לפרסם שמות כי כפי שזה נשמע זה לא עומס ולא אונס פשוט מנסים להתחמק מלתת את התמורה כל השאר כיבוסי מילים ורק אז ציבור הצלמים יקלוט שהוא צריך לתת תמורה
דרך אגב גם אני מכיר כמה זוגות או שקיבלו את התמונות מפושלות או שעדיין לא קיבלו את האלבום וכן ע"ז הדרך
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה