איך גומלים ילד מטיטול????

מנגו

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י תרצה;987953:
לכן כתבתי לך - שרפרף. זה לא מדרגה שמחוברת לאסלה קטנה, אלא שרפרף פשוט שמשתמשים בו גם כדי להוריד משחקים מהמדף הגבוה - והילדה קולטת את ההבדל, ומבינה שכאן מדובר באביזר של מבוגרים.
(יש לי אחות, שלוקחת איתה את השרפרף, כשמתארחים. אבל לרוב אין צורך לסחוב מהבית, שהרי ברוב הבתים יש איזה שהוא שרפרף שאפשר להשתמש בו. אני נוטה להאמין שגם בגנון יש שרפרף כלשהו. אלא אם כן, הגננת שלכם גבוהה במיוחד. מי לא צריך שרפרף לפעמים? )



תקני אחד לגננת. במתנה. :)

ולעניין השרפרף, גם בני הזדעזע מהרעיון של ישבנון "של פיצים"
ובשרפרף הוא משתמש בדרך קבע. הלכנו לחנות ביחד, לבחור.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
ד"א לא ממש קשור לעניין
אני עובדת בגן גילאי 3-4 והיית לנו בגן ילדה עם טיטול עד לתקופה האחרונה(והגננת החליפה)
והבן שלי עלה לגן באמצע תהליך הגמילה והגננות שיתפו פעולה באופן מלא
וככל הידוע לי הגננת לא יכולה לסרב לקבל ילד שלא גמול לגן שתואם את גיל הקבלה שלו(אולי זה לא תקף בגן חיידר אין לי מושג).

חני
 

pessi&chani

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ומנסיוני-
אני לא יודעת להצביע על שוני בין בנים לבנות בגיל הגמילה, אני כן יודעת להצביע על שוני בין בן לבן בגיל הגמילה, בבשלות, בקושי, בקריזות, בפספוסים ובצחוקים.
משני ילדים שונים בגמילתם אני זוכרת:
האחד נגמל בגיל כמעט 3, אחרי שקנינו טרקטור שמאד רצה, הראינו לו את זה בארון ואמרנו לו שאם יעשה בשרותים הוא יקבל אותו. היו בכיות נוראות בכל פעם שראה ולא הסכמנו עדיין לתת לו, ואז החלטנו שבכל פעם שישב בשרותים הוא יקבל להחזיק את הטרקטור. הוא מאד חשק בטרקטור ולכן בילה רוב היום על האסלה ונגמל....
הילד השני היה במעון בכיתת גמולים בגיל שנתיים, לגננת היתה ילדה בקבוצה איתו, ואני שאלתי אותה לתומי, מה עם גמילה? אני יכולה לנסות ותעזרו לי? היא , מה זה לא בא לה, אז היא אמרה לי מה פתאום? עכשיו עוד מוקדם, אפילו את הבת שלי שהיא יחסית בוגרת ובשלה אני לא גומלת עדיין...
לי היה קצת חבל, כי הילד היה בן שנתיים באמצע הקיץ ואח"כ לחכות לשנתיים וחצי זה יהיה חורף ולחכות לגיל שלוש לא בא לי להלחץ לפני החלאקה, אז דברתי איתו על הטיטול, סתם, כדי לראות מה הוא מגיב. הוא הלך לשרותים, הוריד את הטיטול ולא הסכים עד שהלך לישון להחזיר אותו (הוא גם לא עשה , לא על הרצפה ולא בשרותים) אחרי מקלחת, כשהלך לישון החזרתי לו את הטיטול, ומלמחרת הגננת התלוננה שהוא מוריד לה את הטיטול במעון והיא לא אחראית כי הוא קטן וזה לא הגיל שמייבשים במעון. אז שוב בבית אחה"צ הוא הוריד ובמעון היה עם טיטול. בין לבין הוא אומר לי: "אני עושה בשרותים כמו שושי"- שושי זו הבת של הגננת שנפנפה לי שעדיין לא מייבשת את הבת שלה כי זה לא הגיל...
בקיצור הוא עשה לגננת בית ספר: הלך למעון, הוריד טיטול בלי שהתחשק לה, התיישב בשרותים, וכל פעם שהיא לא ראתה אותו היא ידעה שהוא מבלה בשרותים...
כך גם המשיך אחה"צ, בלי שבקשתי או דברתי, אני לגמרי הייתי מחוץ לתמונה וכנ"ל, כמובן, גם הגננת. הילד ייבש את עצמו, לחלוטין, ביום ובלילה!!

אז לא להקיש מאחד לשני, ולא להתייאש, ולשכנע את הגננת במידת הצורך (אני הייתי מביאה ביום הראשון למבצע, איזו חבילת שוקולד לגננת, על הבוקר, ואומרת: התחלנו אתמול אחה"צ לייבש, אז זה בשבילך, שיהיה לך מתוק לעזור לנו... ואז לא תהיה לה ברירה והיא פשוט תעזור....)

ושתזכו להרבה נחת, ולילדים בריאים ומתוקים מדבש!
 

tamar

משתמש מקצוען
נכתב ע"י pessi&chani;988092:
ומנסיוני-
אני לא יודעת להצביע על שוני בין בנים לבנות בגיל הגמילה, אני כן יודעת להצביע על שוני בין בן לבן בגיל הגמילה, בבשלות, בקושי, בקריזות, בפספוסים ובצחוקים.
משני ילדים שונים בגמילתם אני זוכרת:
האחד נגמל בגיל כמעט 3, אחרי שקנינו טרקטור שמאד רצה, הראינו לו את זה בארון ואמרנו לו שאם יעשה בשרותים הוא יקבל אותו. היו בכיות נוראות בכל פעם שראה ולא הסכמנו עדיין לתת לו, ואז החלטנו שבכל פעם שישב בשרותים הוא יקבל להחזיק את הטרקטור. הוא מאד חשק בטרקטור ולכן בילה רוב היום על האסלה ונגמל....
הילד השני היה במעון בכיתת גמולים בגיל שנתיים, לגננת היתה ילדה בקבוצה איתו, ואני שאלתי אותה לתומי, מה עם גמילה? אני יכולה לנסות ותעזרו לי? היא , מה זה לא בא לה, אז היא אמרה לי מה פתאום? עכשיו עוד מוקדם, אפילו את הבת שלי שהיא יחסית בוגרת ובשלה אני לא גומלת עדיין...
לי היה קצת חבל, כי הילד היה בן שנתיים באמצע הקיץ ואח"כ לחכות לשנתיים וחצי זה יהיה חורף ולחכות לגיל שלוש לא בא לי להלחץ לפני החלאקה, אז דברתי איתו על הטיטול, סתם, כדי לראות מה הוא מגיב. הוא הלך לשרותים, הוריד את הטיטול ולא הסכים עד שהלך לישון להחזיר אותו (הוא גם לא עשה , לא על הרצפה ולא בשרותים) אחרי מקלחת, כשהלך לישון החזרתי לו את הטיטול, ומלמחרת הגננת התלוננה שהוא מוריד לה את הטיטול במעון והיא לא אחראית כי הוא קטן וזה לא הגיל שמייבשים במעון. אז שוב בבית אחה"צ הוא הוריד ובמעון היה עם טיטול. בין לבין הוא אומר לי: "אני עושה בשרותים כמו שושי"- שושי זו הבת של הגננת שנפנפה לי שעדיין לא מייבשת את הבת שלה כי זה לא הגיל...
בקיצור הוא עשה לגננת בית ספר: הלך למעון, הוריד טיטול בלי שהתחשק לה, התיישב בשרותים, וכל פעם שהיא לא ראתה אותו היא ידעה שהוא מבלה בשרותים...
כך גם המשיך אחה"צ, בלי שבקשתי או דברתי, אני לגמרי הייתי מחוץ לתמונה וכנ"ל, כמובן, גם הגננת. הילד ייבש את עצמו, לחלוטין, ביום ובלילה!!

אז לא להקיש מאחד לשני, ולא להתייאש, ולשכנע את הגננת במידת הצורך (אני הייתי מביאה ביום הראשון למבצע, איזו חבילת שוקולד לגננת, על הבוקר, ואומרת: התחלנו אתמול אחה"צ לייבש, אז זה בשבילך, שיהיה לך מתוק לעזור לנו... ואז לא תהיה לה ברירה והיא פשוט תעזור....)

ושתזכו להרבה נחת, ולילדים בריאים ומתוקים מדבש!
ילד ילד יש לך!
 

יוכבד שכטר

צילום יוצר, מציאות.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה