קראתי פעם ראיון עם הצייר יוני גרשטיין, ושאלו אותו האם הדת לא הגבילה אותו ביצירות. אז הוא ענה שככל שמגבילי את הצייר יותר, יש לאומנות יותר איך להתבטא. הוא הביא דוגמא לצייר שיהיה לו רק עט כחול, ובכל זאת יצליח לצייר יפה זה יהיה הרבה יותר בעל ערך אומנותי.
ולעניינינו האתגרים שמבקשים ממך צייר משהו שקשור לחודש תשרי לדוגמא (בלי לפגוע באף אתגר...) לא יוצרים איזה שהוא מגבלה אומנותית שיש לפתור,
אבל האתגר שהיה צריך לעשות הכל בגווני אפור חוץ מפריט אחד בצבע, הוציא יצירות מפעימות.
בדיוק, להגביל, אבל לתת מקום לכל אחד לקחת את זה למקום אחר.אבל צריך להשאיר מקום ליצירתיות, כי אם אומרים לצייר "צייר בעט כחול עץ עם שלושה ענפים ותפוח תלוי על אחד מהם" לא השארת לו שום פתח להתבטא.
כן להגביל לנושא ו\או סגנון, אבל להשאיר מקום ליצירתיות של כל אחד.
באופן אישי אני מעדיף את האתגרים שיש בהם מקום להומור, הרבה זמן לא השתתפתי, אבל זכורים לי לטובה האתגר עם שמות הערים בארץ, האתגר של פתרון לחידות והאתגר למבנה שמבטא את תכליתו, שנתנו גם מקום ליצירתיות וגם מגבלות מסוימות שאילצו מחשבה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: