גננת עשוקה
משתמש רשום
אם גננת של עמותה תעז להתלונן המנהל בהזדמנות החוקית הראשונה יזרוק אותה לכל הרוחות.למה לא? כלומר מה משרד החינוך מגיב לגננת שמתלוננת?
אם גננת של עמותה תעז להתלונן המנהל בהזדמנות החוקית הראשונה יזרוק אותה לכל הרוחות.למה לא? כלומר מה משרד החינוך מגיב לגננת שמתלוננת?
לאחר הנס של ז' חשוון תשפ"ג כמובן שזה לא הזמן לכתוב על פתרונות מורכבים כגון אלו.זה לא פתרון של הוקוס פוקוס. אבל כיוון מסויים.
לעובדי ההוראה (לפחות במוכש"ר) יש לכאורה פתרון שנראה לכאורה ריאלי מאוד, אם רק יצליחו בע"ה בבחירות הקרובות.
הגננות סיפור יותר מורכב, ויש לי כיוון מסויים, הרבה אנשים לא יאהבו אותו אבל נראה לי שאין מנוס. אולי אתפנה לכתוב אותו פעם.
ד. אם יש למנהל הגן קשר טוב עם העירייה המקומית. הוא יכול לקבל מהם מבנה חינם, חשמל חינם, ריהוט ומתקני חצר. והשמים הם הגבול.
אממממוכל הלחץ הציבורי צריך להיות מופנה לחכי"ם החרדים, שהבטיחו להעמיד את עובדי ההוראה החרדיים בראש סדר היום.
ו. דהיינו דירת 4 +חצר לצאצאיו שיח', בבואם בברית הנישואין.ה. אם יש למנהל הגן קשר מצויין עם העירייה, הוא יכול לקנות בעצמו דירת קרקע (וזה כמובן לא חייב להיות ישירות על שמו), להשכיר אותה לעיריה במחיר מפולפל עבור הגן, ואז לקבל כל חודש גם מקום לגן חינם וגם שכירות נאה.
א. מתי זה כן הזמן? לפני הבחירות זה רק הזמן לשים את כל החשבונות בצד ולפעול למען כבוד שמים.לאחר הנס של ז' חשוון תשפ"ג כמובן שזה לא הזמן לכתוב על פתרונות מורכבים כגון אלו.
וכל הלחץ הציבורי צריך להיות מופנה לחכי"ם החרדים, שהבטיחו להעמיד את עובדי ההוראה החרדיים בראש סדר היום.
א. אם לא הובנתי, כתבתי שהיה לי "פתרון" שאיננו דורש עוד תקציב ממשלתי או רגולציה. אבל הוא די מורכב ודורש הרבה רצון טוב מההורים ומהעמותות. ולמעשה הוא בלי הרבה סיכויים.א. מתי זה כן הזמן? לפני הבחירות זה רק הזמן לשים את כל החשבונות בצד ולפעול למען כבוד שמים.
ב. איך עושים לחץ ציבורי? מעניין אותי מה האפשרויות.
צודק.(ג. פסימיות ("החכי"ם לא יעזרו בשום אופן מעניין אותם רק הכסא ומנהלי העמותות") בוודאי לא תקדם שום דבר לשום מקום.)
ולכן הצבעת לש''ס.אממממ
ממציא השיטה הוא ח"כ..
(ג. פסימיות ("החכי"ם לא יעזרו בשום אופן מעניין אותם רק הכסא ומנהלי העמותות") בוודאי לא תקדם שום דבר לשום מקום.)
נכון והוא צריך להבין שהוא במבחןאממממ
ממציא השיטה הוא ח"כ..
ומי משלם את משכורת הגננת?להלן פירוט התקציבים שמקבלים מנהלי הגנים.
א. התקציב על כל ילד כ- 730 שקל.
ב. בשני השנתונים הראשונים ישנו תקציב על סך 9300 שקל
עבור סייעת שניה. לגנים שיש בהם לכל הפחות 30 ילדים.
(ליודעי דבר התקציב של הסייעת השניה זה אחד ההכנסות הגדולות של מנהלי הגנים וד"ל)
ג. תשלום הורים של כ - 1400 שקל לשנה. עבור ריתמיקה ג'מבורי אוכל וחומרים נפסדים.
ד. אם יש למנהל הגן קשר טוב עם העירייה המקומית. הוא יכול לקבל מהם מבנה חינם, חשמל חינם, ריהוט ומתקני חצר. והשמים הם הגבול.
זה אמור לצאת מה730 לילד.ומי משלם את משכורת הגננת?
טוב. אני בכיוון אחר.ד. הזיות ('בעלי היכולת והקשרים וודאי ירתמו לסייע למהלך שיוריד מהונם ומכוחם'), יקדמו את הגננות הישר ובבטחה לאותו שום מקום.
עדכון: סעיף ה' בוצע בהצלחה. כפול 100.ה. אם יש למנהל הגן קשר מצויין עם העירייה, הוא יכול לקנות בעצמו דירת קרקע (וזה כמובן לא חייב להיות ישירות על שמו), להשכיר אותה לעיריה במחיר מפולפל עבור הגן, ואז לקבל כל חודש גם מקום לגן חינם וגם שכירות נאה.
בסוף, קריאת קודש ודמעות של רב גדול לא משאירים אנשים בבית.נכון והוא צריך להבין שהוא במבחן
יש הרבה עובדי הוראה במגזר שיזכרו את זה בבחירות הבאות
אבל עדיין יש שפיל בין שתי המפלגות, ראינו קבוצה תימנית סוגרת עם גפני, חרדים עובדים אשכנזים סוגרים עם שס.בסוף, קריאת קודש ודמעות של רב גדול לא משאירים אנשים בבית.
ואת יראת השמים של הציבור מנצלים בעלי השררה לא שמץ של בושה (מה זו המילה הזו? הם לא שמעו עליה).
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: