בדיקה שאני עשיתי עם כמה אנשים מתחום הפרסום שפשוט פספסו את הנקודה!
מלבד הבאלגן שהולך כבר שבועיים בכל הרשתות על הפרסומת הזאת שנתפסה כהדרת נשים בלבד גם בקרב אנ"ש.
עדיף לוותר על רמת הקריאייטיב ושהפרסום יהיה יותר מובן ובקלות לכולם.
כמו שזה עכשיו יש כאן דאבל דאבל קליק:
- ובחרת בחיים - אני צריך לעשות את החשבון שמי שלא נבדק בטוח(?) מת ח"ו - ואז מי שמת יש הלכה שהבעל מדליק נרות - ויש לפניי סיפור של אחת שנפטרה ובעלה מדליק נרות.
רחוקה הדרך מ"האכלה בכפית"
לנשים יש הלם וזה מניע לפעולה
לגברים זה לא ממש מובן