אופק חדש-

איש פשוט אחד

משתמש פעיל
העלו פה מחשבון שפורסם לאחרונה. לא בדקתי אותו, אבל גם ראיתי שיש טענות שהוא לא לגמרי מדוייק.
אפשר לחשב בדרך שמפורטת פה-
עשיתי לפי החישוב שכתבת שם.
1693288460784.png

זו המשכורת שלי כרגע (לא לקנאות, יורד לי מס הכנסה וכו' כמה אלפי שקלים).
לקחתי את מרכיבי השכר כמו שכתבת שם ויצא לי סה"כ 12350. חילקתי ב1.375 שאלו האחוזי משרה ויצא לי 8980.
גם במחשבון שכר של עולם ישן יצא שעבור 100 אחוז משרה למחנך כיתה ז' עם 25 שנות ותק וBA זהו השכר.

הכפלתי ב1.034 ושוב ב1.3 ויצא לי 12073.

ע"פ הטבלאות זה דרגה 6.

לפי הסימולטור של אופק חדש יצא לי שהמשכורת בתשפג היא 14228. כיום המשכורת היא 14622 (בניכוי הנסיעות והשי פסח).

דהיינו במקום לעבוד 33 ש"ש אצטרך לעבוד 36 ש"ש (אמנם חלקם לא בכיתה) ולקבל 400 ש"ח פחות???!!!!!

האם אני צודק?
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
עשיתי לפי החישוב שכתבת שם.
צפה בקובץ המצורף 1450780
זו המשכורת שלי כרגע (לא לקנאות, יורד לי מס הכנסה וכו' כמה אלפי שקלים).
לקחתי את מרכיבי השכר כמו שכתבת שם ויצא לי סה"כ 12350. חילקתי ב1.375 שאלו האחוזי משרה ויצא לי 8980.
גם במחשבון שכר של עולם ישן יצא שעבור 100 אחוז משרה למחנך כיתה ז' עם 25 שנות ותק וBA זהו השכר.

הכפלתי ב1.034 ושוב ב1.3 ויצא לי 12073.

ע"פ הטבלאות זה דרגה 6.

לפי הסימולטור של אופק חדש יצא לי שהמשכורת בתשפג היא 14228. כיום המשכורת היא 14622 (בניכוי הנסיעות והשי פסח).

דהיינו במקום לעבוד 33 ש"ש אצטרך לעבוד 36 ש"ש (אמנם חלקם לא בכיתה) ולקבל 400 ש"ח פחות???!!!!!

האם אני צודק?
אם אתה מלמד בחט"ב שמתחילה בכיתה ז אתה צודק כנראה בחישוב.
אם אתה מלמד בבי"ס של א-ח אתה צריך להכפיל ב1.425 במקום 1.3.

וכן, גם אז עדיין יכול להיות שתעבוד יותר שעות ותקבל פחות, כי התוספת לשכר היא של כ44% (מקדם המרה ומקדם שחיקה), והתוספת לשעות העבודה היא יותר- 50%.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

מיכאל.ז

משתמש רשום
לפי המצגת הזו מלמדים בכיתות ז-ח שמתפללים תפילת שחרית בחיידר עם התלמידים יפסידו שא
לפי המצגת הזו מלמדים בכיתות ז-ח שמתפללים תפילת שחרית בחיידר עם התלמידים יפסידו שעה ?!
צפה בקובץ המצורף 1450836
אין דבר כזה בחינם אצלינו אמרו שיוסיפו להם מהעמותה
 

מיכאל.ז

משתמש רשום
בדקתי במחשבון של משרד החינוך ויצא לי שאצטרך לעבוד יותר שעות באופק חדש ולקבל פחות משכורת???!!!!
היום אני מורה עם 25 שנות ותק שעובד בחטיבת ביניים 33 ש"ש-140%.
במחשבון יצא שעל מנת לעבוד משרה מלאה 36 שעות, אבל פחות משכורת.
מישהו יכול הסביר לי היכן טעיתי (או שלא...)
צפה בקובץ המצורף 1450369
מאיפה יש לך את הסימולטור הזה?
 

jdn

משתמש פעיל
משהו מוזר:
אשתי עובדת כבר מ2006 בתקן בהיקף של 90% משרה נכון להיום.
והנה בנתוני ההעסקה במשרד החינוך כתובים נתונים שונים לגמרי ,לרעה כמובן, הן בותק שעומד על 8 שנים, וכך מופיע גם באישור נתוני ההעסקה. והן באחוזי משרה העומדים על 75%.
מה אפשר לעשות?
 

אבי2021

משתמש מקצוען
משהו מוזר:
אשתי עובדת כבר מ2006 בתקן בהיקף של 90% משרה נכון להיום.
והנה בנתוני ההעסקה במשרד החינוך כתובים נתונים שונים לגמרי ,לרעה כמובן, הן בותק שעומד על 8 שנים, וכך מופיע גם באישור נתוני ההעסקה. והן באחוזי משרה העומדים על 75%.
מה אפשר לעשות?
כנראה שעבדה בבעלות פרטית שלא עדכן את משה"ח.
צריך להוריד מביטוח לאומי אישור תקופות עיסוק, וכן אישור נתוני העסקה מהבעלות שעבדה ולהעביר למשרה"ח מחלקת כח אדם לעו"ה.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
משהו מוזר:
אשתי עובדת כבר מ2006 בתקן בהיקף של 90% משרה נכון להיום.
והנה בנתוני ההעסקה במשרד החינוך כתובים נתונים שונים לגמרי ,לרעה כמובן, הן בותק שעומד על 8 שנים, וכך מופיע גם באישור נתוני ההעסקה. והן באחוזי משרה העומדים על 75%.
מה אפשר לעשות?
תבקש מהמעסיק שיעדכנו את משרד החינוך
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
@Maru
משהו מוזר:
אשתי עובדת כבר מ2006 בתקן בהיקף של 90% משרה נכון להיום.
והנה בנתוני ההעסקה במשרד החינוך כתובים נתונים שונים לגמרי ,לרעה כמובן, הן בותק שעומד על 8 שנים, וכך מופיע גם באישור נתוני ההעסקה. והן באחוזי משרה העומדים על 75%.
מה אפשר לעשות?
אם זה חינוך עצמאי
שעות ז-ח גורמות לאחוזי משרה לא תקינים
 

אחת מעיר

משתמש צעיר
זה סימולטור ישן ולא מעודכן. לא מומלץ להשתמש בו
באיזה מחשבון שכר הכי כדאי להשתמש?

חישבתי במחשבון יוניק נתונים זהים, לפי אופק חדש ולפי עוז לתמורה, ויצא שאופק חדש השכר גבוה משמעותי. האם לדעתך זה נכון? מדובר כמובן של נתונים זהים לחלוטין (חינוך כיתה ז')
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
באיזה מחשבון שכר הכי כדאי להשתמש?

חישבתי במחשבון יוניק נתונים זהים, לפי אופק חדש ולפי עוז לתמורה, ויצא שאופק חדש השכר גבוה משמעותי. האם לדעתך זה נכון? מדובר כמובן של נתונים זהים לחלוטין (חינוך כיתה ז')
א. אין עוז לתמורה בחטיבה ולכן לא ממצה את היתרונות
ב. הגיוני בגלל מבנה שכר שונה
ג. אופק לאחר הסכם ועוז עדין נלחמים על הסכם צריך לראות אחרי ההסכם השואה
 

אחת מעיר

משתמש צעיר
א. אין עוז לתמורה בחטיבה ולכן לא ממצה את היתרונות
אבל במחשבון הוא כן מחשב את זה...
ב. הגיוני בגלל מבנה שכר שונה
אבל תכלס בסוף השכר נמוך יותר, לא? המחשבון טועה?
ג. אופק לאחר הסכם ועוז עדין נלחמים על הסכם צריך לראות אחרי ההסכם השואה
אוקי, אז זה אומר שכל עוד אין הסכם בעוז מרוויחים פחות?

למשרת חינוך באופק יצא בסביבות 10K ובעוז בסביבות 8.8K
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אבל במחשבון הוא כן מחשב את זה...

אבל תכלס בסוף השכר נמוך יותר, לא? המחשבון טועה?

אוקי, אז זה אומר שכל עוד אין הסכם בעוז מרוויחים פחות?

למשרת חינוך באופק יצא בסביבות 10K ובעוז בסביבות 8.8K
המחשבוןלא טועה
הכי נמוך על 90% משרה מחנך י' (אין ז' בעוז)
כפל תואר וגמולים יצא לי 9+

אבל זה לא רלוונטי זה מבנה העסקה שונה לחלוטין
כנראה שבסך הכללי משתלם הרבה יותר
לטווח ארוך/ זכויות / תפקידים....
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
באיזה מחשבון שכר הכי כדאי להשתמש?

חישבתי במחשבון יוניק נתונים זהים, לפי אופק חדש ולפי עוז לתמורה, ויצא שאופק חדש השכר גבוה משמעותי. האם לדעתך זה נכון? מדובר כמובן של נתונים זהים לחלוטין (חינוך כיתה ז')
לקחת בחשבון שבעוז מקבלים תוספת של 3 שעות חינוך- כלומר אחוז משרה גבוה יותר, ובאופק לא?
כי קשה לי להאמין שיש הפרש משמעותי לטובת אופק אם לוקחים את זה בחשבון.
(במצב הנוכחי שלאופק יש הסכם חדש ולעוז לא- יש סיטואציות שבהן אופק בחט"ב עדיף, אבל לא הבדל משמעותי, ולא נתקלתי במקרה כזה בחינוך)

איך ידעת איזו דרגת אופק לחשב? יש כבר דרגת אופק?

ובכל מקרה- כמו שכתבו, בכיתה ז אין באמת בחירה אם להיות באופק או בעוז...
 

אחת מעיר

משתמש צעיר
אני באמת אשמח להבין במה זה יותר משתלם

בשורה התחתונה לפי מה שחישבתי למשרת חינוך באותם נתונים בדיוק (ללא גמולים, כן כפל תואר), ואופק היה 10,142 בערך - ל100% משרה, איך משתלם יותר לעבוד בעוז?
המחשבוןלא טועה
הכי נמוך על 90% משרה מחנך י' (אין ז' בעוז)
כפל תואר וגמולים יצא לי 9+

אבל זה לא רלוונטי זה מבנה העסקה שונה לחלוטין
כנראה שבסך הכללי משתלם הרבה יותר
לטווח ארוך/ זכויות / תפקידים....
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה