עשיתי לפי החישוב שכתבת שם.העלו פה מחשבון שפורסם לאחרונה. לא בדקתי אותו, אבל גם ראיתי שיש טענות שהוא לא לגמרי מדוייק.
אפשר לחשב בדרך שמפורטת פה-
מורים נבוכים חלק ד- קביעת דרגת אופק חדש
אחד הנושאים הכי מדוברים כרגע בפורום "חדר מורים" הוא המעבר הכנראה צפוי של החינוך העצמאי לאופק חדש. כאשר מורה וותיק נכנס לאופק חדש הדרגה הראשונית שלו לא נקבעת אוטומטית לדרגה 1 כמו מורה חדש, אלא מבצעים לו המרת שכר- תהליך שבו מחשבים באיזו דרגה הוא...www.prog.co.il
אם אתה מלמד בחט"ב שמתחילה בכיתה ז אתה צודק כנראה בחישוב.עשיתי לפי החישוב שכתבת שם.
צפה בקובץ המצורף 1450780
זו המשכורת שלי כרגע (לא לקנאות, יורד לי מס הכנסה וכו' כמה אלפי שקלים).
לקחתי את מרכיבי השכר כמו שכתבת שם ויצא לי סה"כ 12350. חילקתי ב1.375 שאלו האחוזי משרה ויצא לי 8980.
גם במחשבון שכר של עולם ישן יצא שעבור 100 אחוז משרה למחנך כיתה ז' עם 25 שנות ותק וBA זהו השכר.
הכפלתי ב1.034 ושוב ב1.3 ויצא לי 12073.
ע"פ הטבלאות זה דרגה 6.
לפי הסימולטור של אופק חדש יצא לי שהמשכורת בתשפג היא 14228. כיום המשכורת היא 14622 (בניכוי הנסיעות והשי פסח).
דהיינו במקום לעבוד 33 ש"ש אצטרך לעבוד 36 ש"ש (אמנם חלקם לא בכיתה) ולקבל 400 ש"ח פחות???!!!!!
האם אני צודק?
לפי המצגת הזו מלמדים בכיתות ז-ח שמתפללים תפילת שחרית בחיידר עם התלמידים יפסידו שעה ?!צירפתי
אבל כמו שאמרתי - יש שינויים
לפי המצגת הזו מלמדים בכיתות ז-ח שמתפללים תפילת שחרית בחיידר עם התלמידים יפסידו שא
אין דבר כזה בחינם אצלינו אמרו שיוסיפו להם מהעמותהלפי המצגת הזו מלמדים בכיתות ז-ח שמתפללים תפילת שחרית בחיידר עם התלמידים יפסידו שעה ?!
צפה בקובץ המצורף 1450836
מאיפה יש לך את הסימולטור הזה?בדקתי במחשבון של משרד החינוך ויצא לי שאצטרך לעבוד יותר שעות באופק חדש ולקבל פחות משכורת???!!!!
היום אני מורה עם 25 שנות ותק שעובד בחטיבת ביניים 33 ש"ש-140%.
במחשבון יצא שעל מנת לעבוד משרה מלאה 36 שעות, אבל פחות משכורת.
מישהו יכול הסביר לי היכן טעיתי (או שלא...)
צפה בקובץ המצורף 1450369
זה סימולטור ישן ולא מעודכן. לא מומלץ להשתמש בומאיפה יש לך את הסימולטור הזה?
כנראה שעבדה בבעלות פרטית שלא עדכן את משה"ח.משהו מוזר:
אשתי עובדת כבר מ2006 בתקן בהיקף של 90% משרה נכון להיום.
והנה בנתוני ההעסקה במשרד החינוך כתובים נתונים שונים לגמרי ,לרעה כמובן, הן בותק שעומד על 8 שנים, וכך מופיע גם באישור נתוני ההעסקה. והן באחוזי משרה העומדים על 75%.
מה אפשר לעשות?
תבקש מהמעסיק שיעדכנו את משרד החינוךמשהו מוזר:
אשתי עובדת כבר מ2006 בתקן בהיקף של 90% משרה נכון להיום.
והנה בנתוני ההעסקה במשרד החינוך כתובים נתונים שונים לגמרי ,לרעה כמובן, הן בותק שעומד על 8 שנים, וכך מופיע גם באישור נתוני ההעסקה. והן באחוזי משרה העומדים על 75%.
מה אפשר לעשות?
אם זה חינוך עצמאימשהו מוזר:
אשתי עובדת כבר מ2006 בתקן בהיקף של 90% משרה נכון להיום.
והנה בנתוני ההעסקה במשרד החינוך כתובים נתונים שונים לגמרי ,לרעה כמובן, הן בותק שעומד על 8 שנים, וכך מופיע גם באישור נתוני ההעסקה. והן באחוזי משרה העומדים על 75%.
מה אפשר לעשות?
מצ"ב הקובץ. אבל שים לב שהסבירו לי כאן שהוא לא מעודכן.מאיפה יש לך את הסימולטור הזה?
למה יש לי תחושה שזה בגלל האופק חדש הממשמש ובא?אם זה חינוך עצמאי
שעות ז-ח גורמות לאחוזי משרה לא תקינים
באיזה מחשבון שכר הכי כדאי להשתמש?זה סימולטור ישן ולא מעודכן. לא מומלץ להשתמש בו
א. אין עוז לתמורה בחטיבה ולכן לא ממצה את היתרונותבאיזה מחשבון שכר הכי כדאי להשתמש?
חישבתי במחשבון יוניק נתונים זהים, לפי אופק חדש ולפי עוז לתמורה, ויצא שאופק חדש השכר גבוה משמעותי. האם לדעתך זה נכון? מדובר כמובן של נתונים זהים לחלוטין (חינוך כיתה ז')
אבל במחשבון הוא כן מחשב את זה...א. אין עוז לתמורה בחטיבה ולכן לא ממצה את היתרונות
אבל תכלס בסוף השכר נמוך יותר, לא? המחשבון טועה?ב. הגיוני בגלל מבנה שכר שונה
אוקי, אז זה אומר שכל עוד אין הסכם בעוז מרוויחים פחות?ג. אופק לאחר הסכם ועוז עדין נלחמים על הסכם צריך לראות אחרי ההסכם השואה
המחשבוןלא טועהאבל במחשבון הוא כן מחשב את זה...
אבל תכלס בסוף השכר נמוך יותר, לא? המחשבון טועה?
אוקי, אז זה אומר שכל עוד אין הסכם בעוז מרוויחים פחות?
למשרת חינוך באופק יצא בסביבות 10K ובעוז בסביבות 8.8K
לקחת בחשבון שבעוז מקבלים תוספת של 3 שעות חינוך- כלומר אחוז משרה גבוה יותר, ובאופק לא?באיזה מחשבון שכר הכי כדאי להשתמש?
חישבתי במחשבון יוניק נתונים זהים, לפי אופק חדש ולפי עוז לתמורה, ויצא שאופק חדש השכר גבוה משמעותי. האם לדעתך זה נכון? מדובר כמובן של נתונים זהים לחלוטין (חינוך כיתה ז')
המחשבוןלא טועה
הכי נמוך על 90% משרה מחנך י' (אין ז' בעוז)
כפל תואר וגמולים יצא לי 9+
אבל זה לא רלוונטי זה מבנה העסקה שונה לחלוטין
כנראה שבסך הכללי משתלם הרבה יותר
לטווח ארוך/ זכויות / תפקידים....
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: