אחת מהעולם הגדול...
משתמש מקצוען
נשמע שמשרד החינוך יושב וקורא את פרוג ולפי זה יחליט...לא מפחדים, אבל משתדלים לקבל החלטות חכמות והגיוניות, הגדולות בהחלט צריכות את הלמידה מרחוק וגם יותר מסתדרות אתה, ובחופש תהיה להם הרגשה מעצבנת ללמוד.
נשמע שמשרד החינוך יושב וקורא את פרוג ולפי זה יחליט...לא מפחדים, אבל משתדלים לקבל החלטות חכמות והגיוניות, הגדולות בהחלט צריכות את הלמידה מרחוק וגם יותר מסתדרות אתה, ובחופש תהיה להם הרגשה מעצבנת ללמוד.
בדרך זו אנחנו גם מנהלים את המדינה, את העתונות ועוד ועוד...נשמע שמשרד החינוך יושב וקורא את פרוג ולפי זה יחליט...
אני עם הבת שלי בגיל דומה- אני מקשיבה למורה (מדלגת את הרב רק להבין מה העניין)ויושבת עם הבת שלי ומלמדת אותה בעצמי- יותר קצר, יותר יעיל ופחות מתסכל.@bat 7 - תיאורטית,
כמבקרת מעולם מקביל,
הייתי מסכימה אתך מאד...
שיישאר איזה קשר, שיהיה לימודים.. שתהיה תעסוקה..
בפועל,
כאמא שכן נמצאת בבית - אני עובדת מהבית,
אבל זו עבודה כעצמאית, לא לפי שעות או משהו,
לילדה בכתה א' -
זה פשוט
ס-י-ו-ט
אתמול המתוקה פרצה בבכי מרוב תסכול,
וממש הבנתי אותה...
גם אני הייתי צריכה ממש להתרכז כדי לעקוב אחרי ההנחיות,
וזה לילדה בת שש שעוד לא יודעת לקרוא. תחשבו על זה שניה.
תוציאי את החוברת עם הציור של התינוק,
ואת המחברת עם הציור של העפרון
ואחר כך את הדף שגזרנו ממנו בשיעור הקודם...
עכשיו תהפכי לעמוד 15...
וכל פעם צריך לעשות 'עצור', שמדי פעם משתובב לו ומחליט לא לעבוד.
ואז זה אומר שצריך לנתק את השיחה ולהתחיל הכל מהתחלה....
(שלא לדבר על הפעמים שזה 'סתם' מתנתק לו בגלל עומס או לא יודעת מה)
ולעבור את הפ-ת-י-ח המיותר, עם כל השירים המחצרצים וההקלטות החגיגיות והמיותרות לחלוטין.
צורת למידה מפגרת - לשון פיגור בזמן, לא מתאים ל-2020
ברמות שקשה לתאר.
והשיעורים מדייי ארוכיםםםם
גם ככה אמרתי לה שתלמד רק קריאה וחשבון, וגם זה משאיר אותה קצרת נשימה.
והיא ילדה ברוך השם סופר מוכשרת...
זה פשוט לא מתאים, לא מתאים לגיל, לא יודעת למי זה כן מתאים
ואולי גם לחלק מהמורות לא מתאים ללמד ככה בצורה כזו.
שכנה בגילאי העשרה הודתה בפני שגם בימים רגילים היא לא משהו בהקשבה -
וכרגע טלפונית זה בשבילה משימה בלתי אפשרית כפשוטו.
ואני לא יושבת, בכנות, כ-ל השיעורים עם הבת שלי - לא יכולה להגיע לזה.
מתסכל אותי שאני מקבלת הודעות מהבית ספר, כתובות ומוקלטות -
שהאמהות 'תקחנה אחריות' על הלמידה...
לקצר בכמה?ואין על מה לדבר אם תקצרו להם את החופש, איך הם יגיבו... ואיך הם ילמדו...
בפעם הקודמת פשוט דילגנו על זה באלגנטיות...
כשיכלתי - לימדתי אותה בעצמי, כשלא - לא.
ואחר כך כשחזרו הלימודים ממילא התחילו מהתחלה.
הפעם קבלנו הודעה שהלימודים ה'נורמליים' יתחילו מאותה נקודה שסיימו בטלפון,
ואני גם עם הקטנה גם עם הגדולים גם עם העבודה... לא מצליחה לשלב את זה
לא יודעת איך את מקשיבה למורה כשאת מדלגת על הרוב.
האפשרות היא דילוג של עשר דקות, וזה לא אפשרי להבין ככה מה היא אומרת
זה גם הרבה טכני..
באמת הייתי שמחה לקבל תקציר כתוב וזהו.
כמו בכל דיון כל אחד רואה צד מסוים דרך הסרטים שהוא עובר....@bat 7 - תיאורטית,
כמבקרת מעולם מקביל,
הייתי מסכימה אתך מאד...
שיישאר איזה קשר, שיהיה לימודים.. שתהיה תעסוקה..
בפועל,
כאמא שכן נמצאת בבית - אני עובדת מהבית,
אבל זו עבודה כעצמאית, לא לפי שעות או משהו,
לילדה בכתה א' -
זה פשוט
ס-י-ו-ט
אתמול המתוקה פרצה בבכי מרוב תסכול,
וממש הבנתי אותה...
גם אני הייתי צריכה ממש להתרכז כדי לעקוב אחרי ההנחיות,
וזה לילדה בת שש שעוד לא יודעת לקרוא. תחשבו על זה שניה.
תוציאי את החוברת עם הציור של התינוק,
ואת המחברת עם הציור של העפרון
ואחר כך את הדף שגזרנו ממנו בשיעור הקודם...
עכשיו תהפכי לעמוד 15...
וכל פעם צריך לעשות 'עצור', שמדי פעם משתובב לו ומחליט לא לעבוד.
ואז זה אומר שצריך לנתק את השיחה ולהתחיל הכל מהתחלה....
(שלא לדבר על הפעמים שזה 'סתם' מתנתק לו בגלל עומס או לא יודעת מה)
ולעבור את הפ-ת-י-ח המיותר, עם כל השירים המחצרצים וההקלטות החגיגיות והמיותרות לחלוטין.
צורת למידה מפגרת - לשון פיגור בזמן, לא מתאים ל-2020
ברמות שקשה לתאר.
והשיעורים מדייי ארוכיםםםם
גם ככה אמרתי לה שתלמד רק קריאה וחשבון, וגם זה משאיר אותה קצרת נשימה.
והיא ילדה ברוך השם סופר מוכשרת...
זה פשוט לא מתאים, לא מתאים לגיל, לא יודעת למי זה כן מתאים
ואולי גם לחלק מהמורות לא מתאים ללמד ככה בצורה כזו.
שכנה בגילאי העשרה הודתה בפני שגם בימים רגילים היא לא משהו בהקשבה -
וכרגע טלפונית זה בשבילה משימה בלתי אפשרית כפשוטו.
ואני לא יושבת, בכנות, כ-ל השיעורים עם הבת שלי - לא יכולה להגיע לזה.
מתסכל אותי שאני מקבלת הודעות מהבית ספר, כתובות ומוקלטות -
שהאמהות 'תקחנה אחריות' על הלמידה...
תודה על העידוד...כמו בכל דיון כל אחד רואה צד מסוים דרך הסרטים שהוא עובר....
מבינה אותך לגמרי שירי.
התיאור שלך נשמע גרוע מאד!!!
כנראה זה תלוי גיל, מורה, בית ספר ועוד.
את הבת שלי בכיתה ד' הלמידה מרחוק מעסיקה כמה שעות טובות כל יום, די בהנאה הייתי אומרת.
היא יושבת עם חברה וחורשת איתה כמה מקצועות בנחת.
בלי זה היא הייתה משועממת.
וגם לבן שלי בחיידר זה נותן עוגן, יש לו רבה שעושה את זה מעולה.
אבל -
מסכימה איתך שבית הספר שלכם חי בסרט אם הוא חושב שילדה בכיתה א' יכולה ללמוד ככה.
מנסה לחשוב על הקופצני שלי בגיל המקביל בחיידר,
ששומע שיעור קליל מהרבה, כמה סיפורים על עשרת המכות ושלום על ישראל, וגם זה בדוחק.
באמת ילדה בכיתה א' צריכה סיפור מושך ומלבב, שיר חביב אולי, ושיחה אישית מהמורה שתשאל אותה מה שלומה.
סה טו.
אולי חוברת לבבית ונחמדה שעושים אותה בכיף.
ותמשיכי לעשות מה שעשית איתה בסגרים הקודמים.
תני לה לצייר בנחת....
אם היא הבת של אמא שלה, היא תשלים את החומר מהר כמדומני
רק תסבסדי לה איזה קורס קומיקס דרך המחשב, או יותר טוב עם אמא בלייב
לא מדויק.הורים יקרים!
אני מורה בישראל!
ואומרת לכם-
לא יקרה שום דבר, שום דבר אם הילדים לא יאזינו לשיעורים מרחוק.
הרפו!
פרט למקצועות הבגרות והחוץ שאותם כדאי ללמוד.
כל היתר- ......
תשלחו מייל למנכ"ל החינוך העצמאי.לדעתי העובדה שנותנים להמשיך חומרים קריטיים בכיתות א' ב' היא מחדל.
לדעתי זה שממשיכים מאותה נקודה בה הפסיקו במרחב הקולי זה מחדל.לדעתי העובדה שנותנים להמשיך חומרים קריטיים בכיתות א' ב' היא מחדל.
לדעתי זה שממשיכים מאותה נקודה בה הפסיקו במרחב הקולי זה מחדל.
בת בכיתה ב' ששנה שעברה נקטעה לה השנה
מתחילה השנה כפולות כאילו כלום
הלואו?
אתן שם המורות בחינוך העצמאי
אולי תעשו חזרה על מה שנלמד בבית?(אלו שלמדו היטב בבית יכולות עכשיו לצבוע מנדלה)
אולי לא תהיו אטומות ותשלימו את הפער?
נשגב מבינתי איך מורה אומרת לי בשיא הרצינות ש60 אחוז מהבנות בכיתה ב' מקבלות שיעורים פרטיים השנה.
סליחה ומחילה
אבל אני אמא עצבנית בימים אלו
שרודפת אחרי י לדות קטנות שיקשיבו כברררר
ויעשו את כלללל הדפים(מה סה???)
וידעו את כל החומרייםםםםם
וישננו את כל המספריייםםםם.
[/QUO
מסכימה מאוד שבלתי הגיוני לחזור לכיתה ולחשוב שהבנות יודעות משהו. (ואני מורה!)
רק קחי בחשבון, שאני הקדשתי זמן לחזרה ולהבין איפה כולן נמצאות כשחזרו מהסגר - ועד שגמרתי לחזור לטובת הבנות שהתקשו, יצאו לסגר נוסף!
מה שנקרא - שיהיה בהצלחה!!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: