דרוש מידע אומן ראש השנה תשפ"ג

מצב
הנושא נעול.

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חיים חזין מתושבי אומן אומר הבוקר ב"כאן": אין כאן שום חשש, שקט לגמרי, גם החשש מפני טילים ירד בעקבות מערכות יירוט חדשות ומתקדמות שמוכיחות את עצמם. החסידים פה שומרים על ההנחיות בקפידה וכך ימשיכו.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דיווחים שונים בתקשורת בישראל על כוונת אוקראינה לסגור את הגבולות החל מה18/09 (יום ראשון של סליחות)
הדיווחים הגיעו בשם הרב אסטמן, כעת הרב אסטמן בהכחשה נמרצת בקו איחוד חסידי ברסלב
 

איילת לוי

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
יש למישהו מידע על מסלול קברי צדיקים שאפשרי על הדרך לאומן , למי שנוחת בסוצובה שברומניה?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש למישהו מידע על מסלול קברי צדיקים שאפשרי על הדרך לאומן , למי שנוחת בסוצובה שברומניה?

אם נוסעים דרך כביש R7 עוברים בעיר ברסלב בסמוך לציונו של מוהרנ"ת ועוד
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

לקראת הנסיעה לאומן - חברות ביטוח עוצרות מכירת ביטוחי נסיעות לאוקראינה​

עד כה הודיעו על כך הראל ביטוח, מגדל וביטוח ישיר​


חברות ביטוח עוצרות מכירת ביטוחי נסיעות לאוקראינה. הרקע לעצירת המכירות הוא המלחמה באוקראינה, שאמנם נמשכת זה זמן רב, אך לאורך ירי טילים ישיר לעיר אומן והביקושים הגבוהים לביטוח נסיעות לקראת ההילולה על קברו של הרבי נחמן בעיר אומן, החליטו מספר חברות שהן עוצרות עד להודעה חדשה את מכירת הפוליסות.

החל מיום חמישי האחרון אי אפשר לקנות ביטוח נסיעות לאוקראינה בחברת הראל ביטוח, וזאת בהמשך להודעות דומות ללקוחות בחברות מגדל וביטוח ישיר.


ההודעה באתר של הראל ביטוח

ב-1 בספטמבר חידד משרד החוץ את אזהרת המסע לאוקראינה בדגש על העיר אומן וסביבותיה:

"בשל המלחמה והקרבות הפעילים בין כוחות רוסיה לכוחות אוקראינה, משרד החוץ מחדד את אזהרת המסע הקיימת לאוקראינה וקורא לאזרחי ישראל להימנע באופן גורף מלהגיע לשטחי אוקראינה, כולל העיר אומן וסביבותיה.

לפני מספר ימים נורו טילים לאזור העיר אומן אשר הביאו למותו של אזרח אחד, פציעה של מספר אזרחים וגרמו להרס רב.

אזרחים ישראלים הנמצאים באוקראינה נקראים לעזוב מידית את גבולות המדינה. המצב הביטחוני הנפיץ כולל סכנת הפצצות מהאוויר או ירי רקטות גם על ישובים ושטחים אזרחיים, כולל במרכז ובמערב המדינה, מהווים סכנת חיים ממשית ומידית".

גם ראש הממשלה יאיר לפיד, פרסם הודעה לאחר שיחתו עם ראש הממשלה האוקראיני זלנסקי, ובה הוא קרא להימנע להגיע לאומן בראש השנה, על רקע הסכנה באזור.

יש לציין, כי בחברת פספורטכארד, הנחשבת למובילה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל, ממשיכים למכור פוליסות גם לאוקראינה, נכון להיום.

סוכנים בתחום ביטוחי הנסיעות סבורים, שיהיו חברות נוספות שיצטרפו לעצירת המכירות הזאת. מצב דומה היה בחלק מתקופת הקורונה, שגם לא איפשרה טיסות ישירות לאוקראינה, ואז מצאו הנוסעים להילולת ראש השנה באומן פתרונות פחות מומלצים, לדברי הסוכנים, באמצעות חברות ביטוח אוקראיניות.

היום הודיעה גם הפניקס לסוכנים שהחל מ-05/09/22 נוסיף שאלה בתהליך הרכישה "האם המבוטח צפוי לבקר באוקראינה"?

במידה וכן הפרמיה תגדל בדיוק כמו הפרמיה לארה"ב וניתן להמשיך ברכישה כרגיל.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
יש למישהו מידע על מסלול קברי צדיקים שאפשרי על הדרך לאומן , למי שנוחת בסוצובה שברומניה?
אם נוסעים בדרך המהירה ביותר (שכבישיה לא כל כך נוחים) עוברים בתוך טולצ'ין וברסלב, ולפני מעבר הגבול למולדובה עוברים סמוך מאד לשטפנשט.
אם נוסעים לא דרך מולדובה עוברים בדרך בסרט, באיאן, (לא יודע אם יש שם כל כך קברים ידועים או שמורים).
ובאירוך קטן (של כשעתיים) אפשר להיכנס (מיד אחרי הגבול) לויזניץ, קיטוב (קוטי), קוסוב, ועוד, ולטייל ביערות בהם התבודד הבעש"ט בצעירותו...
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
1662384617956.png
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

מתוך התקשורת האוקראינית: (תרגום גוגל)

למרות המלחמה מתאספים באומן כ-10,000 חסידים. יותר מאלף עולי רגל כבר הגיעו​


ראש השנה 2022 באומן. באוקראינה צפויים עד 10,000 חסידים.
המלחמה באוקראינה לא הפחידה את עולי הרגל החסידים שלפי המסורת מגיעים מדי שנה לאומן כדי לחגוג את ראש השנה. היום כבר הגיעו יותר מאלף מאמינים לחג. Ihor Taburets, ראש צ'רקאסי OVA, חזה שאחרי ה-18 בספטמבר, מספרם יגדל ל-10,000 איש.
לדבריו, הם לא מפחדים לעזוב , שכן הם מבטיחים שהם רגילים למלחמה בבית.
ציטוט
"אני מקווה שהמאמינים יגיעו בכוונה במספרים הרבה יותר קטנים, אבל אנחנו עדיין מצפים שיהיו עד 10,000 מהם. איך זה יהיה במציאות - בוא נראה. עכשיו יש לנו יותר מ-1,100 אנשים שהגיעו וגרים שם. אנו מצפים להגעה פעילה החל מה-18-19 בספטמבר ", מצטט Interfax-Ukraine Taburets.
הוא הוסיף כי הגופים הרשמיים של שלטונות אוקראינה קראו לא פעם לחסידים לבטל את עליית השנה מסיבות ביטחוניות. הפקיד שב והדגיש את הסבירות הגבוהה לפגיעת טילים ביישוב.
הצטרפו אלינו לרשתות החברתיות!
ציטוט
"יש גם סבירות גבוהה לאיומי טרור... אנחנו יודעים עד כמה האויב ערמומי... כל התקהלות המונית של אנשים היא עלולה להיות פגיעה", ציין טבורץ.
הוא הוסיף כי באומן מתבצעות כעת ההכנות כדי להבטיח את שלומם של עולי הרגל במהלך החגיגה. ראש ה-OVA הוסיף כי בניגוד לשנים קודמות, עולי הרגל יצטרכו לעמוד בדרישות העוצר. בחלק מהמקומות בעיר יוצבו מחסומים נוספים, באומן ייאסרו התכנסויות של אנשים וסחר המוני במהלך החגיגה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
התורה חסה על ממונם של ישראל:
הודעה נחוצה מאומן סטור לכלל אנ"ש מחזיקי כרטיס סים של חברת לייף: ["לייף סל"] מומלץ מאוד להטעין בכרטיס הסים 120 גריבנה [או יותר אם תרצו, אבל לפחות 120] עד ליום רביעי י"א אלול בשעות הערב.

יש כיום דרכים רבות להטענה, אחד האפשרויות הקלות [אם כי לא הכי זול] להטענה מחוץ לאוקראינה הינה בטלפון 023011142 [972+] או בלחיצה על הקישור הקש כאן: – הטענה בעברית עם חברת אשראי מאובטחת כראוי מארץ ישראל [ודרך אגב, אם הצלחתם להטעין, יש לכם וודאות שהסים שלכם עדיין פעיל בס"ד].

הסיבות:

2 סיבות חשובות יש לעשות זאת:

  1. כל סים אוקראיני נשאר פעיל 12 חודש [לועזיים] אחרי השימוש האחרון. "שימוש" הכוונה להטענת גריבנה של לפחות כ 10 גריבנה. מכיון שהשנה הייתה מעוברת, ובימים אלו הולך לחלוף 12 חודש מההטענה האחרונה שהטענתם באומן ר"ה פ"ב [מי שלא היה באמצע השנה], ע"כ עכשיו הזמן להציל את הסים שלא יתבטל, ויישאר לכם המספר שהיה לכם, ושלא תצטרכו לקנות סים חדש.
  2. המחיר לשיחות מאומן לארץ מתייקר כעת לצערינו פי כמה. הסיבה לכך נעוצה בחוק חדש של משרד התקשורת בארץ שקבעו דמי קישורית יקרים מאוד לשיחות נכנסות מכל מקום בחו"ל לארץ ישראל. [כעין מה שהיה עד היום באוקראינה שעקב כך שיחה לשם עלתה יקר]
כעת, רוב מחזיקי כרטיס סים של לייף סל בשנים האחרונות, ובוודאי מי שקנה אצלינו באומן סטור, הסים בנוי על תכנית "שלום" הכוללת 100 דקות לארץ בכל חודש שבו מוטענים לסים לפחות 100 גריבנה. כעת לאור השינויים, חברת לייף הודיעה שכל סים שיוטען בחבילת שלום מתאריך חמישי י"ב אלול והלאה, יקבל 20 דקות במקום 100. לכן החכם עיניו בראשו ויטעין כעת את הסכום [כתבנו 120, כי לפעמים 100 מדויק לא תופס, עקב חוב קטן של מינוס ביתרה, או דברים דומים] ויקבל לכאורה, לפי הכללים של החברה 100 דקות לארץ ולא 20. הדקות לשימוש עד 30 יום שזה בעצם עד קרוב ליו"כ פ"ג.

המחיר הרגיל לארץ יעמוד על 6 גריבנה לדקה בתכנית שלום . [=חבילה אוטומטית: מוריד 30 גריבנה מיד עם השיחה הראשונה, וניתן לנצל את יתרת 5 הדקות עד7 ימים. ניתן לבדוק יתרת דקות בחיוג חינם: כוכבית, 242 וסולמית, ייכתב על הצג יתרת הדקות. בדקה ה 6 יירד מהסים חבילה נוספת עבור 5 דקות נוספות, וחוזר חלילה], ו 10 גריבנה לדקה בתכניות אחרות [=חבילה אוטומטית כנ"ל, 50 גריבנה 10 דקות]. כך הם כותבים.

ההטענה נעשית לפי מספר הטלפון האוקראיני.

אם אינכם יודעים / בטוחים מה מס' הסים שברשותכם, ניתן להפעיל בכל מקום בעולם, להמתין לקבלת קליטה, לחייג חינם: כוכבית, 161 וסולמית. על הצג ייכתב המספר טלפון של הסים הזה. [ודרך אגב, אם זה עבד לכם, יש לכם וודאות שהסים עדיין פעיל בס"ד] לאחר שתטעינו, יירד מיידית 100 גריבנה עבור החבילה, ותוכלו לראות בבדיקה בשיחת חינם גם מהארץ "כוכבית, 121 וסולמית" את החבילה שהופעלה, ושיש 100 דק' לישראל. [אם תטעינו לאחר התאריך, תראו 20 דק' לישראל בלבד] את יתרת הכסף הרגילה – לא חבילה, תראו בחיוג חינם גם מהארץ: כוכבית, 111 וסולמית.

לרכישת סימים, מכשירים תואמים ללא אפשרות לאינטרנט, פתרונות למדינות בדרך לאומן ועוד – פנו אלינו. חנות אומן סטור הרב שמואל סלנט 25 ירושלים, פתוח כל יום 12:00 עד 20:00 טל' 05331-40-9-40 סוכן בירושלים ובית שמש: 05276-36175
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
התורה חסה על ממונם של ישראל:
הודעה נחוצה מאומן סטור לכלל אנ"ש מחזיקי כרטיס סים של חברת לייף: ["לייף סל"] מומלץ מאוד להטעין בכרטיס הסים 120 גריבנה [או יותר אם תרצו, אבל לפחות 120] עד ליום רביעי י"א אלול בשעות הערב.

יש כיום דרכים רבות להטענה, אחד האפשרויות הקלות [אם כי לא הכי זול]

עדיף להטעין בקישורים שהבאתי שבוע שעבר הרבה יותר זול כמעט ללא עמלה!!!
ניתן להטעין כרטיסי סים קיימים בצורה עצמאית פשוטה וזולה בקישורים הבאים:
וישנם עוד רבים
(אולי בהמשך נביא פרטים נוספים)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מזג האוויר הצפוי באומן בשבוע הקרוב מתוך התחזית באוקראינה: (תרגום גוגל)

תחזית מזג האוויר באומן לימים הקרובים וכפור ראשון​

לפי החזאים, האנטיציקלון הצפוני "קווינטין", שעובר למרכז אוקראינה, יגרום להתקררות אינטנסיבית של פני כדור הארץ במהלך הלילה והבוקר של 6-8 בספטמבר . על פני הקרקע אנו מצפים לכפור בעוצמה של 0-3º. הטמפרטורה באוויר אינה גבוהה מ-2-7 מעלות. אבל במהלך היום, אותו אנטיציקלון יספק חימום טוב והטמפרטורה תעלה לחום של 14-19 מעלות.

.על פי הערכות ראשוניות, סוף השבוע הקרוב ישלוט במזג אוויר לא יציב עם גשמים תקופתיים על רקע חום מתון
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה