יש אתרים מסוימים - של ידע- ברשת, שלא רוצים להתריע מפניהם, כי לא רוצים שידעו בכלל שהם קיימים.
אני לא מדברת על להתריע מפני מקום X שזה אחד הדברים שיובילו לשם אחר כבוד את האנשים.
אלא בכלל שאנשים יבינו שיש כזאת בעיה. שיקבלו כלים להימנע או להתמודד איתה.
יש אתרים מסוימים - של ידע- ברשת, שלא רוצים להתריע מפניהם, כי לא רוצים שידעו בכלל שהם קיימים.
בעניין הזום.
ובעניין האם יש מטרה לרשת את החרדים.
מצורף המודיע מערש"ק האחרון. עם מקורות.
מבחינת כל מדינה, היעילות, החיסכון בכח אדם והקדמה של תושביה, הם בהחלט מטרה רשמית. ההשקעה היא כדי להפוך את רוב תושבי המדינה לבנ"א שמנצלים את הטכנולוגיה באופן יעיל שזאת טובת המדינה. כפי שטובת המדינה שרוב אזרחיה הבוגרים יעבדו וישלמו מיסים.
זה שלנו זה לא מתאים מסיבות אידאולוגיות ו"תרבותיות" לא הופך את המדינה למשקיעה בחילון שלנו. וזכותנו לנצל את היתרון הדמוקרטי של בחירה חופשית להימנעות משימוש באינטרנט. ולצאת ללמוד תורה ולא לעבוד.
אך אי אפשר יחד עם ניצול הזכות הזאת להפוך את המדינה ומתווי המדיניות לרשעים ארורים מחלנים.
נכון מאוד, אישית אני גם חושב כך.כפי שחשדתי, הכותב הוא בעל אג'נדה מסויימת מאד.
לדעתי, יש עוד כמה וכמה מקורות שהוא לא הביא אותן למרות שהן קיימות... אלולא הקורונה, המחלוקת על המחשב-אינטרנט-כן_מייל_לא_מייל-שירותים_ממשלתיים וכו', היה נשאר כמו שהיה עד היום. אבל המעבר לבידוד והצורך להמשיך את החיים והעבודה כרגיל - אלצו לחפש ולמצוא פתרונות. כולל הזום על מעלותיו וחסרונותיו.
זה לא אומר שאין צדק בדבריו. אבל הצדק אינו נמצא בהכרח במקום הקיצוני והזועק שהוא נמצא בו.
בעניין הזום.
ובעניין האם יש מטרה לרשת את החרדים.
מצורף המודיע מערש"ק האחרון. עם מקורות.
האחד בעל אג'נדה לשמור על הילדים.
השני בעל אג'נדה חיה ותן לחיות.
ואת מי שחושב שיש שיטות חינוך אחרות יעילות יותר ל:בעל אג'נדה לשמור על הילדים.
בעל אג'נדה חיה ותן לחיות.
קיצוניות לא טובה בשום סיטואציה.האג'נדה שלי היא בהחלט לשמור על הילדים. ועוד לפני כן, לשמור על הילד/ה שהם ההורים של הילדים האלו.
הדרך לעשות זאת עוברת דרך האמת. ורק האמת.
יוסף פילץ הכותב, שאין לי מושג מי הוא, א צדיק מיט הפעלץ הזה, כותב כתבות מגמתיות שהן יותר דמגוגיות מאמתיות. כך גם כתב נגד האקדמיה.
הוא באופן כללי מוציא את הציטוטים מהקשרם, נותן להם פרשנות משל עצמו. ונוקט בטקטיקות של זריעת פחד. יש כאלו שחושבים שזאת הדרך הנכונה בחינוך - המודיע למשל, ולכן הם מפרסמים את הכתבות האלו.
זה לא הופך את זה לאמת אחת ובלעדית ואת מי שמסכים איתה ל:
ואת מי שחושב שיש שיטות חינוך אחרות יעילות יותר ל:
זאת חלק מהבעיה בתחום הזה. הדיכוטמיה.
לצערי ממש לא ראיתי שלנערוויסטים צמחו ילדים יותר צדיקים או מתנזרי טכנולוגיה בבגרותם.
(לפני שתאשימו אותי בהצדקה עצמית. אינני לומדת באקדמיה, יש לי טלפון כשר בלבד, וחסימה קהילתית על המחשב)
זה בדיוק מה שגרד לי.יוסף פילץ הכותב, שאין לי מושג מי הוא, א צדיק מיט הפעלץ הזה, כותב כתבות מגמתיות שהן יותר דמגוגיות מאמתיות. כך גם כתב נגד האקדמיה.
הוא באופן כללי מוציא את הציטוטים מהקשרם, נותן להם פרשנות משל עצמו. ונוקט בטקטיקות של זריעת פחד. יש כאלו שחושבים שזאת הדרך הנכונה בחינוך - המודיע למשל, ולכן הם מפרסמים את הכתבות האלו.
והאמת איפה היא?
איפשהו באמצע.
(כשניק כותבת שהיא מחזיקה סטיק פתוח זה לא קומם אתכם כמו יוסף פילץ עם הפעלץ..)
(לפני שתאשימו אותי בהצדקה עצמית. אינני לומדת באקדמיה, יש לי טלפון כשר בלבד, וחסימה קהילתית על המחשב)
שאלת הפקדת הצ'קים דרך המחשב נטחנה כאן כמה פעמים, ולדברי מקורות יודעי דבר ממחלקת פיתוח בבנקים החברים בפרוג, הנושא הוא המצלמה של הסמארטפון שהיא יותר בטיחותית ממצלמת אינטרנט רגילה.רעיון פרקטי שעלה לי בקריאת האשכול
מחשב בבית/אצל שכנים/בחנות יעודית - קיים היום, ויש כמעט לכל אחד גישה לכך
הקושי הגדול הוא כשיש צורך באפליקציות, ואין פתרונות באתרים (אחד הדוגמאות זה SMS, אבל לא רק, גם הפקדת שיק בבנק ועוד)
יש צורך לפתח מערכת הפעלה של סמארטפון למחשב, אבל משהו שעובד באמת! לא כזה שתוקע את המחשב, ולא סימולטור שלא באמת עובד
במקביל נטפרי וכדומה יצטרכו לסנן את חנות הישומים שלו וכו', אבל מילא זה יעבור דרך האינטרנט של המחשב עצמו, אז לא נורא
וכן - אופציה התחברות לפי מספר טלפון, כך שבחנות מחשבים וכדומה - יוכלו להתחבר כל פעם למכשיר של בנ"א אחר
מה שצריך זה שהאפליקציות יעבדו עליו כמו שצריך
הו, זה משפט מעניין.והאמת איפה היא?
איפשהו באמצע.
לא הבנתי מה זה משנה אם זה 'יעבור דרך האינטרנט של המחשב עצמו', שיושב על סים של נטפרי, או שהסים ישב בסמארטפון עצמו.רעיון פרקטי שעלה לי בקריאת האשכול
מחשב בבית/אצל שכנים/בחנות יעודית - קיים היום, ויש כמעט לכל אחד גישה לכך
הקושי הגדול הוא כשיש צורך באפליקציות, ואין פתרונות באתרים (אחד הדוגמאות זה SMS, אבל לא רק, גם הפקדת שיק בבנק ועוד)
יש צורך לפתח מערכת הפעלה של סמארטפון למחשב, אבל משהו שעובד באמת! לא כזה שתוקע את המחשב, ולא סימולטור שלא באמת עובד
במקביל נטפרי וכדומה יצטרכו לסנן את חנות הישומים שלו וכו', אבל מילא זה יעבור דרך האינטרנט של המחשב עצמו, אז לא נורא
וכן - אופציה התחברות לפי מספר טלפון, כך שבחנות מחשבים וכדומה - יוכלו להתחבר כל פעם למכשיר של בנ"א אחר
מה שצריך זה שהאפליקציות יעבדו עליו כמו שצריך
סמארטפון זמין כל הזמן בכיסלא הבנתי מה זה משנה אם זה 'יעבור דרך האינטרנט של המחשב עצמו', שיושב על סים של נטפרי, או שהסים ישב בסמארטפון עצמו.
אם הבנתי נכון, היא לא התכוונה שיש באמת הבדל במיקום האינטרנט,לא הבנתי מה זה משנה אם זה 'יעבור דרך האינטרנט של המחשב עצמו', שיושב על סים של נטפרי, או שהסים ישב בסמארטפון עצמו.
מעבר לזה, מי זו ועדת הרבנים הזו?
אלו?למישורים אחרים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: