אני עובדת ממש עכשיו על מדור שאלות נפוצות בספר אוטוקד מתקדם-
בשביל להעשיר ולהזכיר לי עברתי עכשיו על האשכול המועיל והתורם הזה, וחברו הלא פחות - "כמה כללים לפני שרטוט, והגדרות מומלצות באוטוקאד. מידע מרוכז"
כתוצאה מכך יש לי מס' הערות הארות ושאלות--- ותרשו לי להעלות בשלבים... כי רק התחלתי...
וזה לוקח את הזמן שלו... מודיעה מראש שאני עוברת עליהם לפי סדר אז יכול להיות כפילויות או תשובות שכבר ענו-- האמת שהתחלתי מה"מידע המרוכז" ועדיין לא מספיק עברתי על האשכול הזה, בכל אופן חשבתי שיותר מתאים להכניס את זה לפה בתור טיפים לעבודה טובה, נכונה וקלה יותר...
- ערימת קוים- לא אמורה להיווצר מציאות כזו כמעט, כשכן, אפשר גם להעזר בCTRL+ W כך חלונית בחירת האוביקטים מופיעה, ואחרי הטיפול הספציפי נבטלה.
-אם השרטוט כבר שורטט בגבהים אפשר גם להשתמש באפליקציה 2D- תועלתית מאוד...
-אם נרצה להזיז לראשית הצירים נצטרך ראשית לדאוג שחלון המלל הדינאמי המתלווה לסמן לא דלוק - לכבות את F12, (כשה F12 דולק ה@ מוסף אוטומטית- מה שאומר- יחסי לנקודה האחרונה ששורטטה) כי אחרת השרטוט יזוז ל 0,0 יחסי לנקודה האחרונה ז"א לא יזוז בכלל!!
זאת הסיבה לשרטוט קו או כל אוביקט אחר, (בשיטה היחסית X,Y) שעף למקום רחוק במסך- לנקודה היחסית לראשית הצירים.
כש12F לא דלוק נצטרך להוסיף @ לפני הערכים שנקיש.
- האטש- נעיף אחורה באייקון המיועד לזה- בתוך המודיפיי- DR
-OVERKILL מנקה קווים כפולים- אייקון המטאטא שנמצא במודיפיי.
- OSNEPHATCH אם חשוב לי שאוכל להיצמד להאטש ככל האוביקטים ניתן לכתוב OSNAPHATCH ולשנות מ-0 ל-1
וכנ"ל מ-1 ל-0 כאשר נרצה לכבות את האפשרות הזו המכבידה מאוד על המחשב.
המשך יבוא בעז"ה בל"נ...