התייעצות אם היית מנהל/ת ליום אחד!

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
דבר אחד!! לדאוג לצומת לב לכל ילד וילד באופן אישי ולמצא את הדרך לליבו! אף ילד לא לשכוח בצד!
דבר שני:והכי חשוב לראות את הדברים הטובים בכל ילד גם בילדים שנראה שאין להם חלק כזה..
 

שולי איטח

משתמש מקצוען
להקים מערך בכל חיידר שעוזר להורים לדעת לאן ללכת ואיך להתקדם במקרים שיש צורך בכך

כ"כ הרבה שומעים מהמנהלים/מלמדים לכו לאבחון תבדקו הפרעת קשב/תקשורת/אבחנה מבדלת ועוד

וההורים חסרי ניסיון ומנסים לקבוע תור ומחכים חצי שנה ורצים מפה לשם

הלוואי והיה משהוא מרים את הכפפה בכל מוסד, עוקב אחרי ההורים והתלמידים ומקבל מהם משוב לאן הלכו איך התרשמו ועוזר בצורה מסודרת להורים לאחר שהיה מצליח להבין ולצבור ניסיון ממקרים דומים במוסד

לא מספיק להיות בימי עיון שיש היום בכמויות ורק לשמוע מה צריך לעשות

הורים יכולים לאבד ראש מרב המלצות ואיבחונים וראשי תיבות
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני חושב שדרישות בנושא הלימודי פחות קשורות למנהל יותר להנהגה הרוחנית
כך שגם אם היה למישהו מילה אצל המנהל, בזה לא היה הרבה מה לשנות
 

progitm

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
אני הייתי מחפשת
יחס יותר מכבד לתלמידים כמובן שתשאר ההרכיה של מורים תלמידים
אבל קצת יותר הקשבה ודו שיח

מנהל שנמצא בקשר טוב עם החניכים (ראיתי מקומות שכל בוקר המנהלת עומדת בשער ומברכת כל תלמידה ב"בוקר טוב")

וגם למידה יותר יצרתית
פחות תאורתית יותר חווית לימוד וחקירה משותפת
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
מקווה שלא תהרגו אותי...

לתת כמה שיעורים בשבוע שהם בחירה בין כמה אפשרויות: (בנוסף למערכת הקבועה)
חשבון, יצירה, התעמלות, מדע וכדו'
שכל תלמידה תבחר מה שהיא אוהבת יותר ומזה יהיה לה במינון גבוה.
כך יעודדו מצויינות בתחומים מסויימים וסיפוק בתחומים החזקים שלה.

לחתום חוזה עם כל הצוות שהם עובדים כל השנה
כך בימי חופשה כשמבקשים קצת התגיסות זה לא נקרא להתעלל בהם אלא חלק אנטגרלי מהעבודה.

להקנות לתלמידים יכולת למידה עצמאית, ולא רק פרונטלית.

ללמד אנגלית בשיטות קצת יותר מעניינות
כמו שיעור התעמלות באנגלית, או שיעור אפיה, ולא שיעורים משמימים מנותקים מהמציאות.

לעבוד על תכנית הלימודים שתהיה יותר מנומקת ומוסברת ולא למידה כמו תוכי כי כך המורה אמרה...
לכל הידע יש הגיון מאחוריו ובשיטות הלמידה הנוכחיות מפסידים את רובן, ומפסידים גם את ההבנה של התלמידים
לדוג'- כלל בחשבון יכול לבוא עם הסבר איך הגיעו לכך.
כנ"ל בדקדוק, במדעים, ואפילו בדינים (לאיזה כלל הלכתי זה קשור)

ללמד מורים שיעורים ברטוריקה, במימיקה, וגם קצת במשחק
שגם מי שלא נולד עם זה יוכל להיות מורה נסבל.

לתת למורים כיתות חינוך רק כשיש להם כבר ילדים בגיל הזה (אין לי רעיון מה לעשות עם הצעירות/ים אולי מורים מקצועיים) למורה שלא מכיר את הגיל קשה מאוד להתייחס בפרופורציה להתנהלות של ילדים בגילאים שהם לא מכירים מקרוב. כך מורה בת 25 שמחנכת כיתה ז' ואפילו ד'
מבחינתה מדובר בכיתה של בחורות ענקיות, חכמות ובשלות, עד שיש לה אחת כזאת בבית...
 

פשוט

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה והפקת סרטים
מצוין! אין עליכם!
כל תגובה מתקבלת בברכה ובבקשה לא לסטות מהנושא....
 

פשוט

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה והפקת סרטים
אלו דברים טובים עושים אצלכם במוסד שראויים לציין?
ובתור מורה, מה חשוב לך מהמנהל?
 

מעצב פנימיות

משתמש מקצוען
אם הייתי מנהל ליום אחד הייתי קונה ג'יפ. או ארטיק.
זה מה שאפשר להספיק ביום.

אם יום אחד הייתי מנהל, אז, הייתי מתכונן חצי שנה קודם.
ובזמן הזה, לומד היטב את המשימה, לומד את האוכלוסייה, לומד את הצוות, לומד את עובדי המנהלה, לומד את התקציב ואת משרדי הממשלה, לומד את החוזקות ואת הבעיות.
נכנס לנעליים של המורים, מקיים שיחות עומק עם מנהלים מקבילים.

משוחח עם תלמידי חכמים ומדייק את תפיסת עולמי ומשנתי החינוכית, עורך חשבון נפש ובקרת ליקויים אישית בתחומים משיקים לתפקידי החדש.

ואז, אוהו, הייתי נכנס לתפקידי בחרדת קודש ולא משנה שום דבר בחודש הראשון.
אחר כך, זה מעבר להשגתי הנוכחית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה