דרוש מידע משרת הוראה

שיר770

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מנסיון של ממלאת מקום יומית במשך שנתיים-אותי זה לא הוביל לכלום אני לא מתכוונת לייאש אותך חלילה אני רק רוצה לתת לך את הרקע לעבודה הזו. זה הקפצות ב6 בבוקר ליום של 7 שעות או דקה לפני שההסעה בחוץ. יקראו לך בימי הגשם הקשים שכולם חולים ובמקרה גם את
(חס ושלום) לשלוש שעות משמונה עד שלוש עם מלא חלונות...
לימי השרב לימי הצום לפני החגים ומיד אחריהם. קשה עד בלתי אפשרי להגיע למשמעת חזקה או ללימוד משמעותי במילוי מקום כזה-משמעת טובה משיגים רק במשרה קבועה מה לעשות..
תצטרכי לבדוק את המשכורת בשבע עיניים כי גם אם את מדווחת אצל המזכירה והמורה הקבועה לא דיווחה את בבעיה.
וכל זה אני אומרת לך תחיי באמונה שההשתדלות שלך להגיע כשקוראים לך ולתת את המקסימום אבל לא להרוג את עצמך למען יראו שאת רצינית ומגיעה לכל קריאה. כשאת לא יכולה תאמרי זאת בביטחון מלא. ודבר נוסף חשוב מאד אל תבטיחי מילויי מקום יותר משבוע קודם- זה נורא קשה ולא נעים להודיע פתאום שאת לא יכולה יום קודם כשקבעו איתך תאריך כבר לפני חודש.
יש בתי ספר שהממלאת מקום היומית היא היחידה או רק באישור המנהלת כך שלא תוכלי להעביר את היום הזה לחברתך.
בנוסף אני עבדתי בבית ספר שבו כל מורה מנדבת שעה אחת בשבוע בתרומה. תרומה לא מרצונה החפשי או מבחירה אלא שכך ההנהלה מחייבת -אם תתקלי בכזה דבר דעי לך שהמורות הקבועות צריכות לשלם לך באופן פרטי על שעה כזו או שלא יהיה אכפת לך לעבוד את כל שעות התרומה של כל המורות בצוות.
בהצלחה רבה
תיארת היטב את המצב.
והפרדוקס שממלאת מקום לא מצליחה להגיע לרמת משמעת ולמידה שתשביע רצון המנהלת, ואז ממילא הסיכוי קלוש שהמנהלת תבחר בה למילוי מקום משמעותי יותר. למרות שהיא יכולה להיות סופר משקיענית, סופר מוצלחת ומורה מצויינת.
רק לראות בעיניים כלות את ה"בת של" נכנסת לתקן שהתפנה.
אני הייתי כך שנתיים. עברנו דירה לצפון (במרכז היב לי משרה יפה) ופה אין ממש תקנים פנויים. במרכז יש יותר.
אבל הכל לטובה.
תודה לכל במעודדות.... ממש מגרה,
את האמת רני רוצה זאת בעיקר בגלל החופשים שאין לי בשום מקום אחר. והמשכורת בעוד כמה שנים כשכבר יהיה לי תקן בעז"ה.
את בטוחה שאת רוצה להיות מורה???
תבדקי היטב, כי חופשים זה נחמד, אבל לא בשביל זה הולכים להוראה.
ומשכורת? נו, גם בעוד כמה שנים היא לא מציאה. בהחלט עם הרפורמות החדשות המשכורת משתלמת ביותר, בעיקר בגלל התשלום על חופשים. אבל ברפורמות החדשות את גם עובדת יותר...
וכדי להיות מורה, להצליח ולחנך בצורה משמעותית ונכונה, נדרשים כישורים שאין לכל אחת.
מה ההכשרה שלך?
 

kola

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנגר דורך על שבבי עץ, הזגג דורך על זכוכיות והמחנך .... דורך על נשמות.
רק מי שרוצה מאד מאד להיטיב עם ילדי ישראל יכול לעמוד בקושי ובעומס המטלה ולדרוך על מינימום נשמות... אם רוצים לעבוד עם ילדים בשביל כל מיני סיבות טכניות אישיות, אין סיכוי להצליח. בבקשה, את הנוחות שלכם לא על חשבון הילדים שלנו.
מוגזם עד לא נכון
ז''א בוודאי כוונה לשם שמים זה מעולה
וכמובן שיש כאלו שעלולים להיכשל יותר
וכמו בכל מקום צריכים זהירות ב''בין אדם לחבירו''
 

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוגזם עד לא נכון
ז''א בוודאי כוונה לשם שמים זה מעולה
וכמובן שיש כאלו שעלולים להיכשל יותר
וכמו בכל מקום צריכים זהירות ב''בין אדם לחבירו''
ר' ישראל סלנטר אמר את זה. תעדכני אותו שהוא הגזים.
מי דיבר על לשם שמים? דיברו על מטרות בפניה למקצוע. זה בערך כמו שמישהו יגיד בראיונות ללימודי פסיכולוגיה שהוא מעוניין במקצוע בגלל שהוא רוצה להרוויח 400 ₪ לשעה.
 

בסתר המדרגה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
  1. לפעמים אם יש בידך התמחות במקצוע מיוחד שיכול לתרום לבית הספר זה יכול להוות כרטיס כניסה ולקדם קבלת תקן.
  2. בבתי הספר הקטנים או בפריפריות לפעמים קל יותר לקבל תקן.
 

cd123

משתמש פעיל
D I G I T A L
מי שרוצה בשביל החופש שתחשוב טוב מה עדיף לסבול שלושת רבעי שנה בשביל 3 חודשים או לעשות משהו שהיא אוהבת שלושת רבעי שנה ולסבול 3 שהילדים בבית.
זה פלוס מינוס.
 

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מה המקור
כלומר שזה דבר שלילי לעבוד משיקולים של פרנסה,
[ולחפש את העבודה הכי מכניסה בהתאם לנתונים]

לא הבנתי למה צריך מקור בשביל הבנה בסיסית כמו זו שמי שהולך ללמד ילדים רק בשביל שיקולי כסף וחופשות, חזקה עליו שלא יעשה מלאכתו הקשה, נאמנה.
כל מורה טועה לפעמים, וטעויות עם ילדים הן קריטיות ועלולות להיות בעלות השלכות הרסניות. מורה שאף פעם לא הנחו אותו מטרות נכונות, בהכרח יטעה יותר. כי הוא לא מכוון מטרה. הוא לא אומר לעצמו בבוקר - הלווואי שהקב"ה יזכה אותי לנהוג נכונה עם הילדים היום , שארומם אותם ושחלילה לא אפגע. אין לו חזון שיחזק אותו בזמני שחיקה וחוסר סבלנות.

שיקולי פרנסה בהכרח מנחים אותנו , חובתנו לעשות השתדלות למען פרנסתינו וילדינו. אך כשם שלא נתפרנס מגניבה, כך לא הגיוני להחליט להתפרנס מרמיסת נשמות. זה בדיוק מה שמורות לא אכפתיות עושות. מי שלא מודע לכוחו של מורה , לטוב ולמוטב- בודאי יגרום נזקים כבדים.
וכך גם לגבי גננות, ואפילו חמור יותר.

בלי שליחות, אפשר ללכת לעבוד בהייטק.
והעובד היהודי הנאמן, ילך עם דברי הרב דסלר לכל מקום, וגם במקום נטילה (קרי: עבודה לצרכי פרנסה. בכדי לקבל) יעסוק בנתינה (מחשבתו תהיה כיצד להיטיב עם הלקוחות, כיצד לנהוג בהם יפה וכו')
ובשקט אגלה שאני מכירה אנשים שעוסקים במקצועות מרוויחים מאד וגשמיים מאד (לא טיפוליים או רוחניים), וליבם עסוק בלהיטיב ככל יכולתם.
 

kola

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לא הבנתי למה צריך מקור בשביל הבנה בסיסית כמו זו שמי שהולך ללמד ילדים רק בשביל שיקולי כסף וחופשות, חזקה עליו שלא יעשה מלאכתו הקשה, נאמנה.
כל מורה טועה לפעמים, וטעויות עם ילדים הן קריטיות ועלולות להיות בעלות השלכות הרסניות. מורה שאף פעם לא הנחו אותו מטרות נכונות, בהכרח יטעה יותר. כי הוא לא מכוון מטרה. הוא לא אומר לעצמו בבוקר - הלווואי שהקב"ה יזכה אותי לנהוג נכונה עם הילדים היום , שארומם אותם ושחלילה לא אפגע. אין לו חזון שיחזק אותו בזמני שחיקה וחוסר סבלנות.

שיקולי פרנסה בהכרח מנחים אותנו , חובתנו לעשות השתדלות למען פרנסתינו וילדינו. אך כשם שלא נתפרנס מגניבה, כך לא הגיוני להחליט להתפרנס מרמיסת נשמות. זה בדיוק מה שמורות לא אכפתיות עושות. מי שלא מודע לכוחו של מורה , לטוב ולמוטב- בודאי יגרום נזקים כבדים.
וכך גם לגבי גננות, ואפילו חמור יותר.

בלי שליחות, אפשר ללכת לעבוד בהייטק.
והעובד היהודי הנאמן, ילך עם דברי הרב דסלר לכל מקום, וגם במקום נטילה (קרי: עבודה לצרכי פרנסה. בכדי לקבל) יעסוק בנתינה (מחשבתו תהיה כיצד להיטיב עם הלקוחות, כיצד לנהוג בהם יפה וכו')
ובשקט אגלה שאני מכירה אנשים שעוסקים במקצועות מרוויחים מאד וגשמיים מאד (לא טיפוליים או רוחניים), וליבם עסוק בלהיטיב ככל יכולתם.
השאלה היא אם זה ר' ישראל סלנטר מה המקור
 

kola

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ברור שאפשר לקלקל, אבל זה לא קשור מה המניע
איני רואה בעיה שיהיה שיקול בבחירת עבודה לפי גובה המשכורת או שיש יותר חופשות
ואי אפשר לצטט דברים בשם ר' ישראל סלנטר, ואח"כ להסביר שזו ההבנה הבסיסית
אני שואל שוב, איפה ר' ישראל סלנטר כתב את זה?
 

מיוחדת

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לא הבנתי למה צריך מקור בשביל הבנה בסיסית כמו זו שמי שהולך ללמד ילדים רק בשביל שיקולי כסף וחופשות, חזקה עליו שלא יעשה מלאכתו הקשה, נאמנה.
כל מורה טועה לפעמים, וטעויות עם ילדים הן קריטיות ועלולות להיות בעלות השלכות הרסניות. מורה שאף פעם לא הנחו אותו מטרות נכונות, בהכרח יטעה יותר. כי הוא לא מכוון מטרה. הוא לא אומר לעצמו בבוקר - הלווואי שהקב"ה יזכה אותי לנהוג נכונה עם הילדים היום , שארומם אותם ושחלילה לא אפגע. אין לו חזון שיחזק אותו בזמני שחיקה וחוסר סבלנות.

שיקולי פרנסה בהכרח מנחים אותנו , חובתנו לעשות השתדלות למען פרנסתינו וילדינו. אך כשם שלא נתפרנס מגניבה, כך לא הגיוני להחליט להתפרנס מרמיסת נשמות. זה בדיוק מה שמורות לא אכפתיות עושות. מי שלא מודע לכוחו של מורה , לטוב ולמוטב- בודאי יגרום נזקים כבדים.
וכך גם לגבי גננות, ואפילו חמור יותר.

בלי שליחות, אפשר ללכת לעבוד בהייטק.
והעובד היהודי הנאמן, ילך עם דברי הרב דסלר לכל מקום, וגם במקום נטילה (קרי: עבודה לצרכי פרנסה. בכדי לקבל) יעסוק בנתינה (מחשבתו תהיה כיצד להיטיב עם הלקוחות, כיצד לנהוג בהם יפה וכו')
ובשקט אגלה שאני מכירה אנשים שעוסקים במקצועות מרוויחים מאד וגשמיים מאד (לא טיפוליים או רוחניים), וליבם עסוק בלהיטיב ככל יכולתם.

גם מורה שהולכת במטרה נטו ללמד ולחנך את ילדי ישראל (לא כדי להביא פרנסה) עושה טעויות.
לא לכולן מתאים התפקיד. גם אם המטרה שלה "נעלה".

היום רובן (אם לא כולן) הולכות ללמד כדי להביא פרנסה לבית או כי הזמנים והחופשים מתאימים למשרה של אמא. זה אומר שהן גרועות????? שהן לא מתאימות ללמד או לחנך את ילדי ישראל???? שהן הולכות לדרוך על נשמות של ילדים???
את כותבת דברים קשים ולא בהכרח הם נכונים!!!!!
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
גם מורה שהולכת במטרה נטו ללמד ולחנך את ילדי ישראל (לא כדי להביא פרנסה) עושה טעויות.
לא לכולן מתאים התפקיד. גם אם המטרה שלה "נעלה".

היום רובן (אם לא כולן) הולכות ללמד כדי להביא פרנסה לבית או כי הזמנים והחופשים מתאימים למשרה של אמא. זה אומר שהן גרועות????? שהן לא מתאימות ללמד או לחנך את ילדי ישראל???? שהן הולכות לדרוך על נשמות של ילדים???
את כותבת דברים קשים ולא בהכרח הם נכונים!!!!!
זה אומר שמי שרואה לנגד עיניה בבחירת המקצוע, רק את הימים שבהם היא לא תעבוד, מן הסתם לא אוהבת את העבודה עצמה.
ומי שלא אוהבת את עבודת ההוראה, חזקה עליה שהיא אכן לא מתאימה.
 

מיוחדת

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
זה אומר שמי שרואה לנגד עיניה בבחירת המקצוע, רק את הימים שבהם היא לא תעבוד, מן הסתם לא אוהבת את העבודה עצמה.
ומי שלא אוהבת את עבודת ההוראה, חזקה עליה שהיא אכן לא מתאימה.

זה לא מה שאמרתי- שרק את החופשים היא רואה. אבל אכן זה שיקול שכל אחת לוקחת בחשבון.
החופשים האלו זה לא מתנה- זה מגיע למורות ביושר על עבודה שוחקת במהלך השנה.

ורוב המורות מצפות ומשוועות לחופש, זה אומר שהן לא טובות???

הנק' שניסיתי להבהיר שזה לא המדד לקבוע אם המורה טובה או מסכנת ופוגעת בנפשות.
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
ר' ישראל סלנטר אמר את זה. תעדכני אותו שהוא הגזים.
מי דיבר על לשם שמים? דיברו על מטרות בפניה למקצוע. זה בערך כמו שמישהו יגיד בראיונות ללימודי פסיכולוגיה שהוא מעוניין במקצוע בגלל שהוא רוצה להרוויח 400 ₪ לשעה.


הכוונה היתה שההתנסחות חדה ותוקפנית מידי.
גם אם ברצוננו להזהיר את המורה הטירון מפני דריכה על נשמות, אל נא לנו לדרוך על נשמתו שלו.
 

מילקשייקית

משתמש מקצוען
בלי שליחות, אפשר ללכת לעבוד בהייטק.
ל יכול להיות כמה שליחיות בעת ובעונה אחת?
שליחות א'- לקרב נשמות יהודיות זכות לאביהן שבשמים.
שליחות ב'- להביא טרף לביתה ופרנסה לילדיה.
ויכולה להיות גם שליחות ג' - למצוא לעצמה סיפוק.
מה זה סותר?
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני עונה לפותחת השכול
אם את טובה בזה
ויש בך רצון
ואת מרגישה שזה מתאים לך
כן, ההשקעה, המאמץ, האחריות
אז לכי על זה בלי להסס!
אבל מה?
תזכרי שההתחלה קשה, אפילו מאד
ואם את מחפשת עבודה "בקליל" כזו
עם הרבה חופש אז זה ממש לא זה.
היום צריך הרבה יותר מורות מבעבר
אבל בלי שום ספק לא יקחו מורה מתחילה ויתנו לה חינוך ותקן וכו
צריך סבלנות והרבה...
בקיצור תשקלי אם מתאימים לך כל הפרמטרים שציינתי.
הרבה מאד מורות מתחילות התייאשו. והיום הן מזכירות, ועל חלקן חבל ממש.

בענין הפרוטקציה
אני לא חושבת שזה כל כך נכון, תסלחו לי
המצב היום הרבה יותר טוב
ואם בשנים עברו כל מנהלת העסיקה את כל בנותיה וכלותיה
היום זה הרבה פחות
מלבד זאת תחשבי איזו תחושה דפוקה זו ללמד במקום
שכולם כולל את יודעים
שנטו בגלל שאמא שלך/סבתא שלך/ חמותך הם צוות שם
את מועסקת שם. מאמינה שזו לא תחושה הכי מחמיאה בעולם.

ולסיום אני יצטט לך משהו מחובות הלבבות, בענין השתדלות לפרנסה שהתחברתי אליו מאד :
"ומאחר שהוכחנו כי מחובת בני האדם לחזר אחרי אמצעים שיתפרנסו על ידם, נבאר עתה כי אין האדם חייב לחזר אחר כל אמצעי פרנסה הבאים לידו, אלא בידו לבחור לעצמו את אותו האמצעי שהוא מתאים ביותר לתכונותיו. שהרי אמצעי הפרנסה רבים הם, ישנם כאלה שהם קלים, וטעונים רק טירחה מעטה, כגון מסחר בחנות או מלאכה הטעונה רק מעט טירחה... וישנם אמצעי פרנסה הטעונים יגיעה וטירחה.....
ולכל אדם יש תשוקה ונטיה למקצוע או למסחר מסוים, יותר מאשר למקצועוץ וענפי מסחר אחרים מפני שהקל הטביע בו אהבה וחיבה לאותו מקצוע..."
 

יודלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ולסיום אני יצטט לך משהו מחובות הלבבות,
אשמח מאוד לקבל את המקור והמיקום המדוייק באיזה שער [הביטחון?] הדברים מופיעים,
מילים מחזקות מאוד, וברצוני לראות בספר וללמוד את ההמשך וכו'.
תודה.
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אשמח מאוד לקבל את המקור והמיקום המדוייק באיזה שער [הביטחון?] הדברים מופיעים,
מילים מחזקות מאוד, וברצוני לראות בספר וללמוד את ההמשך וכו'.
תודה.
אכן בשער הביטחון, מתחיל בפרק ג' וממשיך גם ב-ד'. מרתק ואקטואלי!
 

תילי5565

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ל יכול להיות כמה שליחיות בעת ובעונה אחת?
שליחות א'- לקרב נשמות יהודיות זכות לאביהן שבשמים.
שליחות ב'- להביא טרף לביתה ופרנסה לילדיה.
ויכולה להיות גם שליחות ג' - למצוא לעצמה סיפוק.
מה זה סותר?
כל מילה נכונה...
אף אחת לא אוהבת(!!!) לעבוד, כולנו היינו שמחות להיות רגועות יותר בבית, וזה זכותה של כל אחת לעשות את הבחירות שלה, התאמה למקצוע וגם להינות מהמעלות שקיימות בה.

ולפותחת האשכול, קחי בחשבון שיש לך חופשים וזה נחמד, אבל אין לך כמעט אחר הצהריים פנוי לחלוטין, יש הרבה הכנה, טלפונים, אספות, מבחנים והראש לא יכול להתנתק לגמרי מהעבודה..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ח

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַגִּתִּית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אֲדֹנֵינוּ מָה אַדִּיר שִׁמְךָ בְּכָל הָאָרֶץ אֲשֶׁר תְּנָה הוֹדְךָ עַל הַשָּׁמָיִם:ג מִפִּי עוֹלְלִים וְיֹנְקִים יִסַּדְתָּ עֹז לְמַעַן צוֹרְרֶיךָ לְהַשְׁבִּית אוֹיֵב וּמִתְנַקֵּם:ד כִּי אֶרְאֶה שָׁמֶיךָ מַעֲשֵׂי אֶצְבְּעֹתֶיךָ יָרֵחַ וְכוֹכָבִים אֲשֶׁר כּוֹנָנְתָּה:ה מָה אֱנוֹשׁ כִּי תִזְכְּרֶנּוּ וּבֶן אָדָם כִּי תִפְקְדֶנּוּ:ו וַתְּחַסְּרֵהוּ מְּעַט מֵאֱלֹהִים וְכָבוֹד וְהָדָר תְּעַטְּרֵהוּ:ז תַּמְשִׁילֵהוּ בְּמַעֲשֵׂי יָדֶיךָ כֹּל שַׁתָּה תַחַת רַגְלָיו:ח צֹנֶה וַאֲלָפִים כֻּלָּם וְגַם בַּהֲמוֹת שָׂדָי:ט צִפּוֹר שָׁמַיִם וּדְגֵי הַיָּם עֹבֵר אָרְחוֹת יַמִּים:י יְהוָה אֲדֹנֵינוּ מָה אַדִּיר שִׁמְךָ בְּכָל הָאָרֶץ:
נקרא  13  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה