עזרה עזרו לאוריה להתמצא ב Interactive Brokers

ה. שלמה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום

חניוק

משתמש מקצוען
תנסה להתקין אמולטור על המחשב, ובנוסף, לחבר מצלמת רשת או תוכנה סורקת מסך.
אני לא חשבון באינטרקטיב אבל משתמש באמילטור LDPLYER
אני לא ממליץ לרוץ להתקין את התוכנה כי יש הרבה סיכויים שהאפליקציה של אינטרקטיב לא תעבוד בה, כמו שאפליקציות של בנקים לא עובדים באמילטור, והתוכנה סתם תכביד את המחשב
כדי לחכות לעדכון שהאפליקציה נפתחת באמילטור
 

טוב מאוד

משתמש מקצוען
תשמע השירות לקוחות שלהם.... לא פלא שהם מצליחים
חותם על כל מילה.
זה מה שאני שלחתי להם לפני כמה ימים:
"I would like to express huge appreciation to Krishna for providing exceptional service! Since I speak Hebrew and did not understand everything he said, I had to communicate with him through Google Translate. The conversation lasted almost an entire hour, during which he showed incredible patience, explained every detail until I understood and finally solved my problem. I have never received such good service!"
 

חנוך לנדא

משתמש רשום
ניסיתי להכנס לחשבון שלי באינטראקטיב ברוקרס [חשבון פעיל, שנתיים+].
תמיד אני נכנס באמצעות סיסמה+SMS

עכשיו הוא פתאום דורש אמצעי אבטחה נוסף, ע"י סריקת ברקוד עם סמארטפון בכל כניסה.
בלי זה הוא לא נותן לי להכנס לפורטל לקוחות!

ב"ה אין לי סמארטפון/טאבלט.
מה עושים??
עוד מישהו נתקל בזה?
תודה רבה לכל המגיבים והמסייעים!!
אני ממש לא יודע איך מתקינים את האפליקציות וכו' על המחשב.
אם לא תהיה ברירה, אלמד את זה בעז"ה.

האם יש טעם לפנות לשירות לקוחות, ולנסות להסביר שיש בארה"ק הרבה משתמשים שאין להם סמארטפון, ואולי יאשרו להכנס בלי סריקת הברקוד.

מה דעתכם? מועד לכישלון?
 

טוב מאוד

משתמש מקצוען
תודה רבה לכל המגיבים והמסייעים!!
אני ממש לא יודע איך מתקינים את האפליקציות וכו' על המחשב.
אם לא תהיה ברירה, אלמד את זה בעז"ה.

האם יש טעם לפנות לשירות לקוחות, ולנסות להסביר שיש בארה"ק הרבה משתמשים שאין להם סמארטפון, ואולי יאשרו להכנס בלי סריקת הברקוד.

מה דעתכם? מועד לכישלון?

תשמע השירות לקוחות שלהם.... לא פלא שהם מצליחים
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
חותם על כל מילה.
זה מה שאני שלחתי להם לפני כמה ימים:
"I would like to express huge appreciation to Krishna for providing exceptional service! Since I speak Hebrew and did not understand everything he said, I had to communicate with him through Google Translate. The conversation lasted almost an entire hour, during which he showed incredible patience, explained every detail until I understood and finally solved my problem. I have never received such good service!"
כן, מסכן הנציג שניסה לדבר איתי
לא ממש הצליח
אבל לא חלם אפילו לנתק טלפון.
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
תודה רבה לכל המגיבים והמסייעים!!
אני ממש לא יודע איך מתקינים את האפליקציות וכו' על המחשב.
אם לא תהיה ברירה, אלמד את זה בעז"ה.

האם יש טעם לפנות לשירות לקוחות, ולנסות להסביר שיש בארה"ק הרבה משתמשים שאין להם סמארטפון, ואולי יאשרו להכנס בלי סריקת הברקוד.

מה דעתכם? מועד לכישלון?
וודאי שיש טעם.
אתה יודע אנגלית?
יש לך חשבון?
 

מאמין בניסים

משתמש פעיל
חותם על כל מילה.
זה מה שאני שלחתי להם לפני כמה ימים:
"I would like to express huge appreciation to Krishna for providing exceptional service! Since I speak Hebrew and did not understand everything he said, I had to communicate with him through Google Translate. The conversation lasted almost an entire hour, during which he showed incredible patience, explained every detail until I understood and finally solved my problem. I have never received such good service!"
אני דובר אנגלית ( למדתי בחופשים עם אחותי הגדולה)
ועדיין השירות אדיב
אגב רובם שם לא דוברי אנגלית שפת אם. בפרט בשעות הבוקר שלנו
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  84  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה