דרוש מידע אתר קידישיק - למה אין מחיר מועדון?

אדריכלות מזווית אחרת

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אני עשיתי קניה באתר השבוע,
וממש לא שמתי לב שמדובר במחיר הגבוה,
הרי תמיד שילמתי שם את המחיר הנמוך, מאיפה לי לדעת???
לא היה שום אזכור לזה שהמדיניות השתנתה באתר!
וממש ממש כעסתי!
בשיחה עם שרות הלקוחות הודיעו לי לקונית שאין מה לעשות,
אמרתי להם נחרצות שזה לא בסדר וצריך להודיע על זה!!
אחרי שהסבתי את תשומת ליבם שבתקנון החברה למטה מוזכר המועדון ומפורש כתוב שהוא תקף באתר:
1712861563024.png

הם הבינו שהם עלולים להיות חשופים לתביעות,
הנציגה טענה שאחרי שהמועדון יעלה לאתר יחזרו אלי,
ואני עדיין מחכה.
אם יש לקוחות נוספים שזה מה שקרה להם,
אשמח שיפנו אליהם כמוני,
הרי לא מספיק ששילמנו על המועדון גם לא נהנה ממנו?
 

לוליין

משתמש צעיר
הן מבקשות תעודת זהות בשביל המימוש של ההטבה (40 שח /יום הולדת)
לתשומת לב, ההטבה מתחלקת בחשבון בין שלל הפריטים שבקניה, ובמקרה של החלפה לפריט אחר צריך להוסיף את ההפרש כי ההטבה היא חד פעמית.
משהו מרגיש לי לא נכון עם זה.
אתן דוגמא, אם קנית שמלה אחת תשלמי עליה את הסכום פחות 40 של ההטבה.
אם קנית 5 שמלות ההטבה תתחלק בין חמשת השמלות, 8 שח לשמלה. במקרה ותחזירי שמלה ותיקחי אחרת במחיר זהה, תצטרכי להוסיף את ה8 שח.
כדאי לחשב מראש איזה פריט בטוחים בקניתו ולעשות רק עליו את ההטבה.
צודקת ממש!
אני החזרתי שני פריטים ו-30 ש"ח נמחקו לי בהינף יד, אם הייתי יודעת מראש לעולם לא הייתי מחזירה, לא היה שווה לי.
או שהייתי מחלקת את הקניה. רגע אחרי הקניה שמתי לב וכבר לא היה מה לעשות...:oops:
 

ניהול דירות

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
מענין אם במועדון של רשת פוקס זה גם קורה,
גם שם ההטבות הן חד פעמיות.
מישהי יודעת?

לדעתי משהו מפוקשש להם בתיכנות של המועדון.
 

שרה עטיל

משתמש מקצוען
אני עשיתי קניה באתר השבוע,
וממש לא שמתי לב שמדובר במחיר הגבוה,
הרי תמיד שילמתי שם את המחיר הנמוך, מאיפה לי לדעת???
לא היה שום אזכור לזה שהמדיניות השתנתה באתר!
וממש ממש כעסתי!
בשיחה עם שרות הלקוחות הודיעו לי לקונית שאין מה לעשות,
אמרתי להם נחרצות שזה לא בסדר וצריך להודיע על זה!!
אחרי שהסבתי את תשומת ליבם שבתקנון החברה למטה מוזכר המועדון ומפורש כתוב שהוא תקף באתר:
צפה בקובץ המצורף 1626405
הם הבינו שהם עלולים להיות חשופים לתביעות,
הנציגה טענה שאחרי שהמועדון יעלה לאתר יחזרו אלי,
ואני עדיין מחכה.
אם יש לקוחות נוספים שזה מה שקרה להם,
אשמח שיפנו אליהם כמוני,
הרי לא מספיק ששילמנו על המועדון גם לא נהנה ממנו?
גם אני אותו דבר
עשיתי קניה באתר ורגילה שתמיד המועדון מתעדכן אוטומטי
תכלעס עכשיו ראיתי שחייבו אותי מהמחיר הרגיל
סך הכל זה עוד 65 ש"ח :(
בכל אופן ניסיתי לעשות אחכ שוב קניה לחצתי שאני חברת מועדון ואת מספר המועדון ואז נפתח חלונית להקיש סיסמא שנשלח באסמס
ויש לי נייד כשר!! אוףףף מה עושים???
בכלל יש סיכוי שיגיע לי לחג?
גם שילמתי יקר וגם לא אהנה מזה לחג...
 

ש. אור

משתמש רשום
 

קונכיה

הייסקופי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
שימו לב,
לתומי רכשתי ג"כ בתר קידישיק וכמו בפעמים קודמות שרכשתי באתר, בחרתי מוצרים, ועברתי לעמוד התשלום כי הופיע לי שמחיר המועדון יתעדכן רק בעמוד התשלום
כשראיתי שלא התעדכן מילאתי פרטי אשראי כי חשבתי שצריך לשלם ואז זה יורד.

תכל'ס שילמתי על סט בגדים מחיר מלא בעוד שיש עליו 50%

בפניה אליהם הם טוענים שלא נכנסתי כחברת מועדון ולכן זה לא התעדכן ולא מוכנים להחזיר לי את הכסף.
כאב לי מאד כי זה מוצר שעלה יקר מאד וחיכיתי בסבלנות רבה לסוף עונה כדי לאפשר את הרכישה הזו

בעיני זו הטעיה ממש !!!
הם היו צריכים לסמן באופן ברור ובולט "הכניסה לאתר אינה מעדכנת את הסטטוס שלך. כחבר מועדון כדי לקבל את הנחות המועדון עליך להתחבר באמצעות מספר המועדון שלך"

כרגע פתחתי פניה ברשות להגנת הצרכן ומחכה לתגובה. נראה לאן זה יוביל
 

אבואלה

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
נאם בקניה באתר אין אפשרות לבטל הזמנה תוך 14 ימי עסקים? כך זכור לי
אגב אני לא הצלחתי להשיג מענה אנושי בשירות הלקוחות בכלל!
במשך שבועיים שאני מתקשרת המענה האנושי אינו זמין...
 

מאפינס

משתמש מקצוען
השירות לקוחות שלהם מזעזע!!
אני ביצעתי קניה באתר וזה לא צבר נקודות במועדון ואין עם מי לדבר!
 

חובב מוזיקה מושבע

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אני פניתי אליהם כמה פעמים ע"כ
אף אחד לא חושב לחזור אפילו, בחנויות של הרשת ביקשתי עזרה מהמנהלת סניף וכלום
היא טוענת שיחזרו אלי, ניסיתי כמה פעמים ולא הלך
חוץ מזה שהייתי בתקופה שלא יכולתי לרכוש בחנות וככה הפסדתי את המתנת הצטרפות בנוסף.
תכל'ס אני שוקלת החג הזה לרכוש בגדים לילדים ברשת אחרת שהשירות לקוחות שלה יותר הוגן.
 

קונכיה

הייסקופי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נאם בקניה באתר אין אפשרות לבטל הזמנה תוך 14 ימי עסקים? כך זכור לי
אגב אני לא הצלחתי להשיג מענה אנושי בשירות הלקוחות בכלל!
במשך שבועיים שאני מתקשרת המענה האנושי אינו זמין...
קו להמלצה (למליצה) בלבד :(

חייבים לעשות משהו מול הרשת הזו שלא רואה לקוחות!!
הזיה איך כולם נפגעים וחוזרים אליהם שוב ושוב כי הם קנו את השוק.
 

.Marble

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
חייבים לעשות משהו מול הרשת הזו שלא רואה לקוחות!!
הזיה איך כולם נפגעים וחוזרים אליהם שוב ושוב כי הם קנו את השוק.
כל מילה
מבזים את הלקוחות שלהם ועושים מה שבא להם
גם כל המועדון הזה לא שווה כלום
 

חגיתי

משתמש מקצוען
איך אני מתחברת למועדון באתר?
אני כרגע באתר מקישה את הנייד שאיתו נרשמתי למועדון ולא שולח לי קוד
מעויננת לבצע רכישה גדולה ולא באלי לפספס הנחות וצבירת נקודות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  59  פעמים

לוח מודעות

למעלה