יש עקיצות לאחרונה בעלי אקספרס
אולי אמצא זמן וארחיב על 2 עקיצות שנתקלתי בהם באופן אישי עם צילומי מסך לתועלת המשתמשים.
בקצרה, מוכר שלח לי מוצר שאינו תואם, המחיר היה הזוי, קבלתי זיכוי, אגב המוצר הוסר.
עקיצה נוספת, הזמנתי רמקול של אנקר ב-200 ש"ח, קבלתי הודעה שהחבילה נשלחה ע"י פדקס, התחלתי לשמוח, המוצר הגיע לישראל, וגם נמסר, פניתי לפדקס, ואמרתי להם שלא קבלתי את החבילה. הם שאלו מה השם שלי? עניתי להם. הנציגה אמרה לי, שזה כלל לא על שמי.
המוצר עלה לי 200 ש"ח, פניתי לנציג שירות, הוא פתח לי סכסוך עם המוכר (לא יכלתי לבד בגלל שלא רציתי לאשר את החבילה, ואם לא מסמנים, א"א לפתוח אם עדיין לא עבר הזמן).
עדיין ממתין להחזר הכספי.
למזלי שילמתי בפייפאל, כך שאני יכול להעזר בעוד גורם.
ואגב המוצר הזה גם הוסר מהאתר.
לסיכום: אם אתם רואים מוצר במחיר הזוי ולא שפוי בעליל, תחשבו טוב אם בא לכם להכנס להרפתאקה הזאת.