אני חשבתי הפוך, את החדר שירות אחרי האמבטיה, ואת חדר שינה טיפה להצר באזור הזה4. מה את אומרת על הכיוון של לעשות את החדר שירות לפני האמבטיה ושזה יהיה 2 חדרים נפרדים? כי איך שזה עכשיו הכל מעורבב.
תודה על המשוב והתגובה המפורטתאיזה תוכנית מעניינת. נראה מתוכנן לפרטי פרטים.
1.לגבי החדר ילדים הגודל ממש נחמד.
2.לגבי המטבח הקטע של הפינת אוכל ממש צפופה.
3.הייתי שוקלך להעביר את השירותי אורחים בכניסה ולהחליף את כיוון הפתיחה לבית .אני יודעת שזה לא הכי טוב בכניסה אבל ככה את מרווחת את כל החלל ויהיה תחושה של רחבות.
4. מה את אומרת על הכיוון של לעשות את החדר שירות לפני האמבטיה ושזה יהיה 2 חדרים נפרדים? כי איך שזה עכשיו הכל מעורבב.
בהצלחה
שימי לב שהחדר הנוסף הזה ממש קטן, נראה לי שהוא נחשב חצי חדר מבחינת התקן.התכנית שלב ב לפני השינוי של השירותי אורחים במקום הכיור והשינוים במטבח וכו
צפה בקובץ המצורף 1809394
נכון לכן חשוב לי שהחדר השני יהיה גדול ונעיםשימי לב שהחדר הנוסף הזה ממש קטן, נראה לי שהוא נחשב חצי חדר מבחינת התקן.
החדר השני בגודל סביר ומקובל כיום, אבל אם את בונה על חדר גדול, אז זה ממש לא.נכון לכן חשוב לי שהחדר השני יהיה גדול ונעים
אני גם חושבת ככה,בכל מקרה הדלת כניסה לש. האורחים מול דלת הכניסה לבית-ממש לא מומלץ
הייתי מעבירה את הדלת של ש. האורחים פנימה לתוך המסדרון.
שימי לב שהחדר הנוסף הזה ממש קטן, נראה לי שהוא נחשב חצי חדר מבחינת התקן.
חדר קטן פחות בעיה --זה מה ישנכון לכן חשוב לי שהחדר השני יהיה גדול ונעים
מה זה שלב ב ? -אתם מתכוונים לבנות ואחר כך להרוס בשלב ב ? --התכנית שלב ב לפני השינוי של השירותי אורחים במקום הכיור והשינוים במטבח וכו
יהיה חלון בכל חדר בעז"החדר קטן פחות בעיה --זה מה יש
הבעיה שאין חלון --זה לא מקובל ולא תקני
מקוים מאד לעשות עוד במהלך השיפוץ אבל יתכן שלא יוכלו (שכנים עיריה וכו') ואז נעשה כשנסתדרמה זה שלב ב ? -אתם מתכוונים לבנות ואחר כך להרוס בשלב ב ? --
יש לך רעיון איך?לטעמי החדר קצת גבולי
במיוחד אם לוקחים בחשבון סטיות בבניה
מומלץ לנסות להרחיב עוד 30 ס"מ ע"ח האמבטיה/מטבח
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: