ועל השימוש המוגזם בכל מיני מילים. מתחיל להישמע או להיקרא כמו עיתונים מסוימיםלפעמים אני תוהה אם אנשים מבינים מה הם חושפים על עצמם דרך דעותיהם.
ועל השימוש המוגזם בכל מיני מילים. מתחיל להישמע או להיקרא כמו עיתונים מסוימיםלפעמים אני תוהה אם אנשים מבינים מה הם חושפים על עצמם דרך דעותיהם.
מדובר על צליאקית שאוכלת בעצמה, לא על חברה שישבה ואכלה לידה סנדביץ, אין כזה דבר (לפחות לפי הידוע לי אין נזק אצל צליאקים בהרחה או בנגיעה....)צליאקית שאוכלת גלוטן שעושה לה כאב בטן -
אני מאוד מכירה.
הוא מסמך ממליץ מבחינה חוקית.
והוא לא הוכחה שכך נכון וראוי להתנהג.
בניגוד למה שאת מנסה קצת לשקף פה.
איך תגדירי "מקום מתאים" לילד עם אלרגיה? גן ייעודי לאלרגיים שבו כל אחד אלרגי למשהו אחר ואז באמת אין מה לאכול?ואיך ילד שהברירה השניה שלו היא לא לאכול שנה שלמה ידאג לעצמו לגן מתאים?
גם אני באותה דעה
כל עוד מצד הילדים האחרים זה חוסר נוחות בלבד
אבל
באשכול כאן הוזכרו מקרים בהם ילדים סבלו שנה שלמה מאד בגלל ההגבלות
וזה הוצג כאילו הצד השני הוא סכנת חיים של הילד האלרגי
והמצג הזה אינו נכון
כי האפשרות השניה היא שהילד האלרגי ימצא מקום מתאים
אז נכון שהיום זה לא אפשרי, כי המערכת (הפרוגרסיבית) בחרה להכיר בזכות של הילד האלרגי
אבל מצד ההיגיון זה עושה עוול לילדים שסובלים מזה
חוזר מנכ"ל צליאק.
מדגישה: צליאק אינו מסכן חיים ברמה המיידית. אכן התסמינים המיידיים הם כאבי בטן
זו את מערבבתיש הבדל שאת פשוט מערבבת ,
צליאק, אני לא שמעתי , שביקשו מכיתה /גן שלם לא לאכול לחם כי יש ילד צליאקי,
מה שכן שמעתי , להתחשב ולא לשלח ממתק שמחולק לכולם או עוגה - המכילה גלוטן (ואין אפשרות לעקוף את זה , אם קרה שמישהו לא התחשב ושלח אין אפשרות לתבוע אותו או את הגננת....
(אבל פונים ללב של כל יהודי להתחשב - לפחות בגילאי הגן...)
אי סבילות ללקטוז, יכולה להביא להקאות גם בנגיעה ובמקרי קיצון גם בריח, בקיצור הילד לא חייב לאכול מהמוצר בשביל לסבול מהתוצאה, זה אמנם לא מסכן חיים, אבל תופעות שמהרחה של גבינה , ילד יכול להקיא כמה וכמה פעמים - זה בהחלט יכול לקרות,
במצב כזה, יש צורך שכל הגן לא יביא דברי חלב - גם לא לארוחת בוקר, אם המצב הוא טוב יותר, אז מבקשים רק לא לחלק לכולם ממתק/עוגה חלבית.....
אף אחד לא רוצה להתעלל באחרים סתם, וגם אין אף קיצבה לילד עם צליאק, כך שאין בזה שום יתרון להורים , רק עוד "פאקלע" שצריך לסחוב....
זכותך אכן להתלונן במיוחד על זה שאת משלמת על החליפים - כי יש תקציב לזה.לא דברתי על ראוי.
דברתי באופן מעשי, מה עושים בארץ הזאת בשנת 2025
הוא מחייב את המוסדות כמו שכל מנכל מחייב את המוסד.
אם הייתי מתלוננת על הגן שאני נושאת בעלויות של החליפים הם היו ננזפים ואני הייתי מקבלת החזר.
אחרי חצי שנה שהיא רבה איתי (הגננת), שלחתי אותה לבדוק עם מי שמעליה מה עמדתם,
חזרה עם זמירות אחרות לגמרי.
ילד שלא אוכל כלוםאני לא דיברתי על ילד עם בעיה תחושתית שכאן 2 הצדדים סובלים,וצריך להתחשב בשתיהם שווה בשווה, אני מדברת על ילד מפונק שלא מוכן לאכול שום דבר אחר (יש לי כמה כאלו בבית, ואני יודעת על מה מדובר) לעומת ילד שרגיש ויסבול מתופעות לוואי גם אם אינן מסכנות חיים....
קחי בפרופורציה
חוזר מזכל הוא בסך הכל מסמך שמוציא יועץ משפטי פרוגרסיבי כלשהו במשרד החינוך
הוא לא מבין לא ברפואה, לא בחינוך, לא ביכולות המערכת
סתם יועץ משפטי "נאור" ו"חכם". שרוקד לצלילי המודה העדכנית.
ואפרופו לחם בלי כלוםילד שלא אוכל כלום
סובל מאי אילו תופעות לוואי כידוע
אי אכילה משך 8 שעות אם אין אוכל מסוים היא לא "פינוק" היא מוגדרת כהפרעת אכילה.
ילד שאין לו הפרעת אכילה יאכל בסוף "משהו" [גם אם המשהו הזה הוא לחם בלי כלום] ולא ירעיב את עצמו.
לפעמים אני תוהה אם אנשים מבינים מה הם חושפים על עצמם דרך דעותיהם.
את יכולה להסכים עם רעיונותיו ולמצוא אותם חינוכיים להפליאמענין מאוד מה שאת אומרת.
אני מצאתי את הרעיונות שלו חינוכיים להפליא.
הצוות במלחקה הגסטרואנטראולוגית בשניידר מצא אותם בטיחותיים ומועודדי שינוי לטווח ארוך.
בקשר ליכולותצ המערכת
הייתי באמת אשון טוב מצפה לחוזר שיגביל מוסדות ב-
לא יותר מ2-3 כיתות מקבילות שבכל אחת 30 תלמידים.
יכולות המערכת ישתפרו פלאים.
גם אני נותנת על זה לייקלייק
את יכולה להסכים עם רעיונותיו ולמצוא אותם חינוכיים להפליא
אני יכולה לא להסכים עם רעיונותיו ולמצוא אותם בלתי חינוכיים להפליא
כי הוא מזכ"ל והחוזרים נכתבים בידי המחלקה המשפטית.
שמכילה אי אילו "נאורים" מכיוון פרוגרסיבי מסוים מאד.
בנוגע לצוות במחלקה הגסטרואנטרולוגית - מניחה שגם אם הוא מתאים להם "בול" לילדי צליאק
הם לא אמורים מתוקף תפקידם לשקלל את כל שאר הכיתה.
ועדיין הכותב אינו איש חינוךתתפלאי יש שם כמה סעיפים שמדברים על רווחם של שאר הילדים
החוק לא מונע להכניס לגן אלרגן שלא מסכן חיים.רואה את הקטע שהוספת
חשוב מאד שתשימי לב
אני בשום רגע לא דיברתי על אלרגיה
רק על רגישויות שאינן מסכנות חיים. כמו צליאק ואי סבילות ללקטוז.
וגם כל האשכול הזה התחיל ונפתח על רגישויות ולא על אלרגיות מסכנות חיים.
כאלו שמבחינה רפואית אין איסור לאכול אותם ליד הילד הרגיש.
יש פה כמה שמשום מה מערבבים כל הזמן בין השתיים.
ועדיין הכותב אינו איש חינוך
והוא שייך לאג'נדה פרוגרסיבית למדי
המתעלמת בפועל מרווחתם של שאר הילדים. גם אם כותבת על זה מילים יפות.
שאני לא מוכנה לאמץ בשום אופן בתכנים והוראות אחרים שלו (וד"ל) .
ולכן דבריו אינם הוכחה לכלום.
החוק לא מונע הכנסת אלרגן שאינו מסכן חייםהחוק לא מונע להכניס לגן אלרגן שלא מסכן חיים.
לכן אין איסור להכניס לגן גלוטן גם כשיש ילד עם צלייאק.
כשאוסרים על ילדים להביא אלרגן חייב להיות שזה ברמה מסכנת חיים.
הבן שלי אלרגי לחלב ברמה מסכנת , אחד הרופאים שהתייעצנו איתו הרגיע אותנו שזה לא עד כדי כך רק נשמור לא יותר.
החלטתי להקל על ההורים ולא למנוע מכל הילדים אצל המטפלת להביא מטרנה ובקשתי מהמטפלת לוודא שהוא לא נוגע בבקבוקים שלהם.
זה נגמר מאוד לא נעים הילד הגיע לאחד התיקים של הילדים התמרח באבקת מטרנה התנפח כולו והיצטרך להזרקת אפיפן ולהתפנות בטיפול נמרץ למיון.
כך גם כשההורים רוצים להיות מאוד "אנושיים" הם לא יעשו את זה על חשבון הבריאות של הילד שלהם.
ואם אמרת מסגרת מתאימה אז שתדעי שלצענו אין. הילד השנה ללא מסגרת בין שנתיים וחצי בגלל האלרגיה. אף אחד לא מוכן לקבל אותו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: