הגיוני, כי בסה"כ שיחקו על הק"מ, הפחיתו ממקום אחד והוסיפו באחר.הבעיה שבפרסום של מטרופולין בפותחים שבוע כתוב שלאחר החגים יחזרו לא רק המסלולים לב"ב לכפי שהיו אלא גם זמני הנסיעות כלומר שלא יהיה שום תגבור יותר? או שזה טעות
הגיוני, כי בסה"כ שיחקו על הק"מ, הפחיתו ממקום אחד והוסיפו באחר.הבעיה שבפרסום של מטרופולין בפותחים שבוע כתוב שלאחר החגים יחזרו לא רק המסלולים לב"ב לכפי שהיו אלא גם זמני הנסיעות כלומר שלא יהיה שום תגבור יותר? או שזה טעות
על חשבון קווים אחרים, אני חושב שמשכו ק"מ מקווי ירושלים, ואפילו קווים 599/596 שהיו אמורים לפעול ב2 נסיעות לכיון קוצצו כדי לא לחרוג מהקילומטרז' (זה לפחות ההסבר שנתנו לי).לא ממש מדויק -
ביום השינוי, קווים 280+263 גדלו ל 88 נסיעות ביום ביחד, ביחס ל 76 נסיעות בקו 280 לפני כן
יש כאן תוספת של 15% והגיוני שהיא תישאר
(בק"מ שבועי הקו גדל מ 11,811 ל 13,027)
למה ??ג. בגלל זה החלק התחתון של יהודה הנשיא חוני המעגל חוזר פעמיים!!!
אם לצורך העניין הינו משאירים את המסלול כרגיל + מנוחה במסוף מה שמאריך את הדרך:למה ??
אולי זה בעייתי אבל זה עוד מסוג הבעיות הקטנותאם לצורך העניין הינו משאירים את המסלול כרגיל + מנוחה במסוף מה שמאריך את הדרך:
הנהג היה יורד עד לי. הנשיא בן זכאי, עולה עד למעלה ויורד שוב עד לכניסה - כך שהקטע המדובר מהכיכר עד לכניסה היה נעשה פעם אחת בלבד
על זה נאמר כל המוסיף גורע
למי מוסיף השינוי המטופש הזה במסלול?
קודם כל אתה צודקאולי זה בעייתי אבל זה עוד מסוג הבעיות הקטנות
קודם שיטפלו בקווי ירושלים בני ברק הזוועתיים ואז גם נחשוב על ראש העין.....
ממש לא, גם היום האוטובוס צריך לרדת מחלקה העליון של העיר חזרה לכביש 444, וזה מה שמטעה את הציבוראין לי מושג למה עשו את השינוי הזה ולמי זה מועיל
רק לא הבנתי מה אתה מתכוון שהיום עושים את המסלול כמה פעמים
היום המסלול מסתיים במסוף, ויוצא מהמסוף, כך שהקו עושה את הסיבוב פעם אחת בלבד
יורד עד למטה עולה בחזרה ויוצא החוצה דרך כביש פרוש
לפי מה שאתה מציע הנהג סתם יצא מהמסוף, ירד יעלה וירד שוב
צודק!קודם כל אתה צודק
אבל:
בנוגע לבני ברק הנושא טופל, והדבר יבוטל
בקשר לי-ם וק"ס על אף שמדובר בבעיה הגדולה ביותר שלנו, עדיין אי אפשר להגדיר זאת למשרד התחבורה כששטות מוחלטת כיון שלפחות צוות הנהגים מרוויח מהנושא
ולכן: צריך לקעקע את התוכנית כולה בעייני משרד התחבורה ולהראות שהדבר היחיד שעניין את הוגיה הוא לעשות שינוי ואפילו במחיר שיזיק לכל הצדדים, ואת זה לאחר שכבר נפתח הפתח בנושא 280 אם נשכיל להראות את חוסר ההיגיון המוחלט בקווים 276 ו 279 נוכל לבטל את התוכנית כולה
אנסה. יש לדעתי בעיקר 2 פלוסים:מישו יכול להסביר לי
בקשר ל 1. לכן אמרתי שיצאו מהמסוף, אדרבה יהיה להם מקום לנוח ועדיין בלי להאריך את המסלולאנסה. יש לדעתי בעיקר 2 פלוסים:
1. נקודת היציאה הישנה היתה קטנה מהכיל את האוטובוסים שהתכוננו ליציאה.
2. פיזור וחלוקת התחנות לקווים שונים. כשכל האוטובוסים אוספים מכל התחנות, מספר קווים מגיעים לתחנה בו זמנית ולא מאפשר לכולם לבצע איסוף. אמנם זה לא מחייב יציאה מהמסוף דווקא.
נראה גם שניתוב חלק מהקווים לנסיעה מכביש פרוש, מאזן מקרים בהם כביש נחשונים פקוק.
ועדיין אתמול חיכיתי חצי שעה ל280 כשהיה אמור להיות כל 12 דקותהחל ממחיר קווים 180-280 חוזרים למסלול המקורי
קווים 163-263 בטלין ומבוטלין לא שרירין ולא קיימין
הקוים לירושלים המסלול מצוין ולפתח תקוה הוא בערך אותו דבר כמו מה שהיה מבחינת סיבוב תבדקו את הענין
מישו יכול להסביר לי למה לא מבטלים גם את השינויים ב 279 ו276?
אין בהם שום הגיון ושום תועלת לאף אחד! אפילו לא לנהגים!!!!!
בכל מצב יש לאוטובוס 3 צדדים - גם אם הנהג יחכה במסוף וינוח
1. יורד מהמסוף
2. עולה שוב
3. ואז חוזר ויורד
א. מה ההיגיון שהנוסעים יעלו כבר מהסיבוב הראשון ויתקעו סתם כל הדרך????
ב. מה ההיגיון לרדת דרך כביש פרוש שהוא נתיב אחד ופקוק יותר????
ג. בגלל זה החלק התחתון של יהודה הנשיא חוני המעגל חוזר פעמיים!!!
סתם בשבילך להרגיש שעשינו שינוי???
למי אפשר לפנות?
אולי נעשה עצומה גם על זה?
גם אתה בעד? - תן לייק
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: