אני יודעת שניתן. כך זה באמת בכל המוסדות..ניתן להיות עם טיטול עד חנוכה והוא לא היחיד
אבל אולי הגננת החליטה שזה פחות התפקיד שלה...
אני יודעת שניתן. כך זה באמת בכל המוסדות..ניתן להיות עם טיטול עד חנוכה והוא לא היחיד
חח.. מדוייק!ברור שלא אמור להיות כך.
אבל הנקיון של הילד קשור לסייעת, שכנראה מקבלת שכר של 3500 ש"ח, ובאה בלי חשק לעבודה.
בפרט אחרי שכנראה למדה תיכנות או משהו בסגנון, ולא מצאה עבודה.............
וזה בכלל לא מצחיקחח.. מדוייק!
אולי הגננת נתנה לו ללבוש לבד...עדיין מדובר בילדים!!
הכי הזוי, טיטול הפוך!?
כבר היה מעדיף ללכת לשירותים....אולי הגננת נתנה לו ללבוש לבד...
אם זה העבודה שלה ואין לה חשק שתישאר בביתאבל הנקיון של הילד קשור לסייעת, שכנראה מקבלת שכר של 3500 ש"ח, ובאה בלי חשק לעבודה.
בפרט אחרי שכנראה למדה תיכנות או משהו בסגנון, ולא מצאה עבודה.............
אם זה העבודה שלה ואין לה חשק שתישאר בבית
הילד לא צריך לסבול כי היא לא מצאה עבודה..
בלת"קמהן הנורות האדומות שאמורות להידלק לי בתור אמא , לגבי גן חיידר גיל 3?
האם זה נורמלי שיש הרבה פחות אכפתיות לילדים מאשר במעון?
ככה זה בכל גני החיידר??
זה מתבטא בזה שהילד חוזר לעיתים ממש קרובות עם טיטול מלוכלך ויבש!! כל פעם בטענה אחרת..
בימים הראשונים הוא היה חוזר עם טיטול הפוך.. שהסקוצ'ים מאחור,
אתמול , כבר ממש הגזימו הבן שלי חזר כולו חול מהנעליים ועד השערות כולל בטיטול!!
מתברר שילד מגן גדול כיסה את כולו בחול!!! ואני מתפלאה , איפה היתה הגננת כל הזמן הזה??
מפריע לי גם שאין שום פתק מהגננת הביתה מדי פעם - בעלי לוקח ומחזיר אותו כך שאני לא מעורבת באיך עבר היום..
יש לציין שהילד לא חוזר עצוב או משו כזה, אבל הוא כמעט ולא משתף, בניגוד לשנה שעברה שהיה חוזר מלא בחוויות!!
האם זה נכון לחכות עד סוכות לראות אם משתנה המצב ואם לא להעביר חיידר?
אין קשר בין רמת השכראני לא מצדיקה את מה שקרה כאן,
אבל אולי באמת הגיע הזמן לטלטל שם מישהו בנוגע למשכורות רעב(בלי הגזמה)
של הצוותים בגנים, ובמיוחד הסייעות.
לא נראלי זה יעזוראני לא מצדיקה את מה שקרה כאן,
אבל אולי באמת הגיע הזמן לטלטל שם מישהו בנוגע למשכורות רעב(בלי הגזמה)
של הצוותים בגנים, ובמיוחד הסייעות.
במיוחד שמדובר באפרוח קטן ותלותילא נראלי זה יעזור
אכפתיות מינימלית לא קשורה לכסף
אולי כדאי לקרוא טוב יותר את השאלה..לגבי טיטול - קחי בחשבון שילד בחיידר אמור להיות גמול, - במידה ולא ויש בגן עוד כמה ילדים לא גמולים זה לדרוש מסייעת להיות כל הזמן בחדר החתלה (החתלה לוקחת הרבה זמן יחסית..)
לגי עדכון מהגננת - בתור גננת שכותבת מחברות ל7-8 ילדים לכתוב ל30 זה יצריך מהגננת לפחות שעה כל יום, נשמע לי לא הגיוני.
לגבי מכות וחול וכו' - קורה, יש בגן 30 ילדים ועם כמה מהם לא גומרים להרביץ או לעורר מהומות (ויש לפעמים ילדים כאלו בגן..) יש מצב שהיא לא מצליחה לרוץ מיד כשדברים קורים,
לגבי משכורות ותפקוד - מאמינה שבגן שצריך לדאוג שכל ה30 יאכלו ישתו ילכו לשירותים וגם יספיקו ללמוד משהו נדרשים עוד אנשי צוות ולא להעמיס על הקיימים. בפרט אם חלק מהילדים מגיעים לא גמולים,
זה גן גיל 3!אולי כדאי לקרוא טוב יותר את השאלה..
היא מדברת בפירוש על ילד בגן חיידר בן 3 שעד חנוכה אפשר להגיע עם טיטול..
וגם אם לא--- למה להשאיר את הילד מלוכלך?? מסכן! לפחות שיתקשרו להורים אם הן לא רוצות לטפל בו בעצמן...
זה ממש לא בסדר במיוחד שזה חוזר על עצמו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: