אין לי מושג איפה את גרה, זה תלוי במרחב שאת שייכת אליו ובזמןהיית צריכה היום להעזר במדא ולהזמין נט"ן,
חיכיתי חצי שעה!!
ובסוף הגיע אמבולנס רגיל!!
ובנוסף,
מדא לא טרחו להעביר את המידע להצלה ככה שלא היה שום מענה זמין עד להגעת האמבולנס.
פשוט ישבתי וחיכיתי.
אחרי 15 דקות התקשרתי למדא שוב מה קורה?
התשובה ההזויה פקוק היום,הצוות ממש בדרך,
ולקח לו להגיע עוד רבע שעה!!
האמבולנס נסע לאט,חיכה ברמזורים אדומים,וכל הדרך התנהלה בחובבנות מטורפת,
ומה שגיליתי בסוף,במיון, שהצוות באמבלונס לא תיעד נכון את מה שאמרתי להם,מה שגרם להתייחסות פחות נכונה במיון,עם כל מה שזה אומר...
בקיצור,הזיה שלא תאמן.
יש לי משהו לעשות או לאמר למדא אחרי כזה סיפור?
ואם את מזמינה נטן, לא אומר שבאמת את צריכה נטן, יושבים במוקד צוות מקצועי שיודע להבין דחיפות ארוע ומוציא אמבולנס בהתאם מבחינת סוג וזמן תגובה
באופן כללי באמבולנס נמצא צוות שזה לא המקרה הראשון שלו, והם ותיקים ומכירים ויודעים לאבחן מקרה דחוף ומה לעדכן את הבית חולים, נשמע שגם במוקד וגם באמבולנס החליטו שזה לא דחוף והתנהלו בהתאם (כשיש להם חשש אפילו קל שזה דחוף הם ישמחו ליסוע באדום ולקצר זמן נסיעה..)
ועם כל הכבוד - הם עם הידע המקצועי ולא את
בכל מקרה אם יש לך תלונות, מומלץ ממש גם בשבילך וגם למנוע מקרים כאלה בעתיד- לפנות למדא (עדיף למנהל שבאזור שלך) ולהגיד לו הכל
קצת מעצבן להכפיש מערך שלם של מתנדבים ועובדים (שאגב מבחינתי גם העובדים זה סוג של מתנדבים, הם עובדים על שכר מינימום בעבודה מלאת לחץ ואתגר..)
שוב אם הם טעו באבחנה חובה עליך לעדכן את מדא, בשביל למנוע בעתיד, אבל לא ללכלך ככה באופן גורף על כולם..
ואגב בנוגע לאיחוד הצלה, אפשר בהחלט להתקשר גם אליהם (למרות שמדא שולח גם אליהם, אם יש צורך בכוננים), אבל כתבת שרצית נטן, וכמה שידוע לי אין ברשותם כזאת ניידת..