כן, GPT הוא די יד ימיני בכל דבר שקשור ל--- בכל דבר בעצם...אהה.. דבר כזה זה כמו לבדוק באינצקלופדיה (ויקיפדיה בימינו לא ככלי לכתיבה, ככה שזה בסדר..
כן, GPT הוא די יד ימיני בכל דבר שקשור ל--- בכל דבר בעצם...אהה.. דבר כזה זה כמו לבדוק באינצקלופדיה (ויקיפדיה בימינו לא ככלי לכתיבה, ככה שזה בסדר..
תודה וסליחה!אממ... @RU1 קטע ממש יפה,
רק... לא הבנתי מה סנסיי...
תודה!@RU1 מאד יפה מה שכתבת,
מ-א-ד יצירתי ומעניין השילוב הזה.
נקודה קטנה: ברוס לי לא ממש מופיע בשום ספר חרדי שאני מכיר
גם לא סרט חרדי נראה לי,
אבל לי אישית זה היה מאד מעניין השילוב הזה
באיזה תקופת זמן הוא?תודה!
נכון שהוא לא מופיע, זה כי בחרתי אותו בתור הדמות ההיסטורית.
הדמות שלקחתי היא גדליה כגן מ"אדמה פראית"
והדמות ההיסטורית שלי היא ברוס לי
תודה!באיזה תקופת זמן הוא?
(קטע מהמםם!!! ממש אהבתי)
מסכימה, ומוסיפה על זה-כי על אברהם אבינו זה קצת מפחיד.
תרשי לי, לא מסכימה איתך. ביררתי לפני שהחלטתי דווקא אותו (חשבתי במקור על דמות אחרת, אבל התברר לי שהיא באה בגלגול ותיקנה, לכן הלכתי עליו. לו, לפי המקורות שבדקתי, אין תקנה וגם אין חלק לעוה"ב כך שהרשיתי לעצמי להשתמש בו בלי בעיה). הוא אמנם היה צדיק, אבל הסוף קובע.מסכימה, ומוסיפה על זה-
לדעתי לכתוב על דמויות תנכיות זה בעיה.
אנחנו לא יודעים מה היה בתקופת זמן שהם חיו, הם היו לחלוטין נשגבים.
ולכן להחליט על דברים שהם עשו ולכתוב פרשנויות אישיות על המעשים שלהם, נראה לי להתחכך בסכנה.
התלבטתי אם לנקוב בשמות, אני חושבת שאם הקטע פורסם פה אז יש לי את הרשות. נכון?
סורי על הבוטות אבל לדעתי לשים את ירבעם בן נבט עם יוסף דיאלידן זה ממש כמו מה שציינתי למעלה- להתחכך בסכנה.
מכאן תעשו מה שאתם חושבים, אני אמרתי את מה שאני חושבת.
כשרב התבטא על מנשה המלך כ'חברינו', מנשה מיד הגיע לתבוע אותו לדין תורה...תרשי לי, לא מסכימה איתך. ביררתי לפני שהחלטתי דווקא אותו (חשבתי במקור על דמות אחרת, אבל התברר לי שהיא באה בגלגול ותיקנה, לכן הלכתי עליו. לו, לפי המקורות שבדקתי, אין תקנה וגם אין חלק לעוה"ב כך שהרשיתי לעצמי להשתמש בו בלי בעיה). הוא אמנם היה צדיק, אבל הסוף קובע.
אין שום דרך להשוות אותו מול א"א, יתר האבות, נביאים, מלכים צדיקים וכו'.
אם חז"ל אומרים שאין לו חלק לעוה"ב, מה יש לי להוסיף? לא הגדלתי על מה שהוא עשה, אפילו לא תיארתי. אגב, אני לא יודעת אם לדיאלידאן, אם היה במציאות, היה מקום טוב ממנו או פחות, לא נכנסתי לזה. יצרתי ביניהם דו-שיח שהשווה בין המעשים שלהם - קריעת העם והצבת עגלים/מודרניות. זה הכל.כשרב התבטא על מנשה המלך כ'חברינו', מנשה מיד הגיע לתבוע אותו לדין תורה...
לא ביקשתי להשוות אותו לשום צדיק אחר, אבל לקבוע את מקומו בגיהנום יחד עם אחרון הפושעים?
ועוד כל כך הרבה זמן... כתוב על הרשעים שהם נמצאים 12 חודש בגיהנום כדי לתקן את מעשיהם.
אולי הוא היה יותר זמן, אבל אני חושבת שזה בעייתי לחרוץ ככה את גורלו, ככה אני יודעת.
לכן אמרתי, אולי כדאי להימנע מלהיכנס לקונפליקטים האלה.אם חז"ל אומרים שאין לו חלק לעוה"ב, מה יש לי להוסיף? לא הגדלתי על מה שהוא עשה, אפילו לא תיארתי. אגב, אני לא יודעת אם לדיאלידאן, אם היה במציאות, היה מקום טוב ממנו או פחות, לא נכנסתי לזה. יצרתי ביניהם דו-שיח שהשווה בין המעשים שלהם - קריעת העם והצבת עגלים/מודרניות. זה הכל.
אני יכולה כמובן לכתוב שהם נפגשו בגן עדן ורצו מקום טוב יותר, אבל אם אעשה את זה - זה יהיה רק בשביל ליפות את המציאות. אם חז"ל אומרים משהו, אין טעם שאמנע להגיד אותו רק כי רב התבטא על מנשה... מנשה חזר בתשובה. ירבעם לא. בדקתי. גם אחאב תיקן בגלגול (הדמות המקורית). ירבעם לא.
לא הייתי מעזה לכתוב משהו שסוטה מהאמת כמלוא הנימה...
מסכימה ב%100 עם כל מילה.מסכימה, ומוסיפה על זה-
לדעתי לכתוב על דמויות תנכיות זה בעיה.
אנחנו לא יודעים מה היה בתקופת זמן שהם חיו, הם היו לחלוטין נשגבים.
ולכן להחליט על דברים שהם עשו ולכתוב פרשנויות אישיות על המעשים שלהם, נראה לי להתחכך בסכנה.
התלבטתי אם לנקוב בשמות, אני חושבת שאם הקטע פורסם פה אז יש לי את הרשות. נכון?
סורי על הבוטות אבל לדעתי לשים את ירבעם בן נבט עם יוסף דיאלידן זה ממש כמו מה שציינתי למעלה- להתחכך בסכנה.
מכאן תעשו מה שאתם חושבים, אני אמרתי את מה שאני חושבת.
קודם כל תודה רבה!@RU1 - אחד הגדולים! אהבתי!! חוץ מזה שיש לי חולשה לאדמה פראית, השילוב... לא, זה...
אשמח לביקורת על הקטע שכתבתי: )
אשמח לביקורת על הקטע שכתבתי
אוי אוי אוי זה מתוקקקקקקאשמח לביקורת על הקטע שכתבתי: )
גמניייאני מכורה לספר הזה!!! קוראת אותו 3 פעמים ביום
אוי זה מתוקקקקקקקקקק@RU1 - תודה על הביקורת המושקעת
@אוראל סולטן ו @הלוחשת לתווים - תודה רבה!
גמנייי
בגלל שאתם כאלה נחמדים... אני אשתף אתכם במשהו:
לפעמים כשאני צריכה להעיר את גברת מוזה, אני משתמשת בציורים, אני לא ציירת או משהו, אבל אוהבת. זה פותח לי את ההשראה. אז זה מהפעם הנוכחית:
צפה בקובץ המצורף 1780046
אתם יכולים לנסות את השיטה הזאת אם אי פעם תיתקעו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכה
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל: