דרוש מידע דוח נסיעה באוטובוס אגד

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לא לאגד, זה מעניין אותם קדחת.
זה מעניין אותם, ולא קדחת.
אני מבין את התחושה שנוצרה (ויתכן שנוצרה בכוונה) כאילו ולתלונות אין שום משקל, ובמבחן התוצאה הכללית זה גם נכון, כי אנחנו רואים את ריבוי המקרים.
אבל כל מקרה ותיעוד ספציפיים - מטופלים!!
אני לגמרי מסכים עם ההמלצה שלך להגיש תלונה למשטרה. והייתי ממליץ פניה לתקשורת, כי זה עוזר מאוד לחברות לייעל את הטיפול....
מצד שני כשאתה אומר לאנשים אל תתלוננו לחברה ולמשרד התחבורה אלא במשטרה וכדו', אתה גורם שברוב המקרים לא יקרה עם זה כלום...
ולכן להתלונן ולפנות לאיפה שרק אפשר, כולל החברה ומשרד התחבורה (וזה כן מטופל על ידם).
 

כט

משתמש פעיל
זה מעניין אותם, ולא קדחת.
אני מבין את התחושה שנוצרה (ויתכן שנוצרה בכוונה) כאילו ולתלונות אין שום משקל, ובמבחן התוצאה הכללית זה גם נכון, כי אנחנו רואים את ריבוי המקרים.
אבל כל מקרה ותיעוד ספציפיים - מטופלים!!
אני לגמרי מסכים עם ההמלצה שלך להגיש תלונה למשטרה. והייתי ממליץ פניה לתקשורת, כי זה עוזר מאוד לחברות לייעל את הטיפול....
מצד שני כשאתה אומר לאנשים אל תתלוננו לחברה ולמשרד התחבורה אלא במשטרה וכדו', אתה גורם שברוב המקרים לא יקרה עם זה כלום...
ולכן להתלונן ולפנות לאיפה שרק אפשר, כולל החברה ומשרד התחבורה (וזה כן מטופל על ידם).
מנסיון אישי כאשר התלוננתי גם באגד וגם במשרד התחבורה יחד על כל דבר
בהתחלה קבלתי הרגשה שלא ממש מתיחסים אבל אחרי תקופה של כחודש (עם המון תלונות, התלוננתי על כל דבר)
קבלתי טלפון מאדם שהציג את עצמו כבכיר באגד ובקש שאתא לתחנה מרכזית להטיח הנהג בפרצוף (כמובן סירבתי)
 

י ס

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
התחושה הרווחת בקרב הציבור הכללי היא שמעניין אותם קדחת.
יתכן באמת ש@יוסי ב.ק צודק, והתחושה הזו נוצרה סתם כי קשה להתייחס להכל ברצינות.
כשהתלוננתי לסופרבוס על נהג שלא עצר, התקשר אלי אחראי ובירר הכל, והוסיף שבמקרים כאלו זה או הורדה במשכורת או השעייה. זה נקרא התייחסות, ולא "הנהג נקרא לזימון".
יתכן שאני טועה, אני כמובן לא יודע 100%.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
התחושה הזו נוצרה סתם כי קשה להתייחס להכל ברצינות
לדעתי האישית הם גם לא תמיד מעוניינים להודות בפה מלא למניעת תביעות וכדו', ואולי גם כדי שלא יתחשק לנו להתלונן...
מטעמים מובנים אני כותב את זה בזהירות ועל דעתי האישית בלבד, אבל כן חשוב לעשות את ה"משהו" ולהתלונן.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
לדעתי האישית הם גם לא תמיד מעוניינים להודות בפה מלא למניעת תביעות וכדו', ואולי גם כדי שלא יתחשק לנו להתלונן...
מטעמים מובנים אני כותב את זה בזהירות ועל דעתי האישית בלבד, אבל כן חשוב לעשות את ה"משהו" ולהתלונן.
אני חושב שצריך תמיד להתלונן/לדווח גם לחברה
בכל דיון משפטי, הם יכולים לטעון שאתם לא עומדים ב'כללי ניהול תקין'
ולמה התחמקתם מלהתלונן לחברה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  101  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה