תח"צ שינויים ושיפורים תחבורה ציבורית - אלעד

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
השינוי ממש לא עזר גם לאלה שגרים בחלק התחתון של העיר עדיין אוטובוסים לא עוצרים בתחנות האחרונות ואם כן אז יש רק מקום בעמידה
וכן הרבה מהתושבים באזור למטה היו הרבה פעמים הולכים לתחנה בבן זכאי גן אסתר כדי שהאוטובוס יעצור להם , ועכשיו אין כבר גם את האופציה הזאת
אני לא חושבת בכלל שיש מישהו שהשינוי הזה הועיל לו
הם חשבו (מידיעה) שציר בן זכאי יביא להם אוטובסים ריקים
מה שהתברר כשטות מוחלטת וכמו שכתבתם הכל יוצא מפוצץ
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
ואם כבר מדברים על תושבי חוץ...

זורק שאלה,

למה שלא חברת דן תשלח אוטובוסים לאלעד על חשבון מספר הק"מ והנהגים שלה?
יש פה כמויות אדירות של תושבי בני ברק שלומדים באלעד שמעמיסים על התחבורה בכל שבת חופשית ליל שישי תחילת זמן ועוד, כבר מזמן זה לא רק שאלעדים נוסעים להורים בבני ברק, לפחות שחלק מהקווים יהיו על חשבונם, ולפחות עד לישיבות בכניסה לעיר, לא הגיוני?

כנ"ל על ק"ס,
לדעתי יש יותר ק"ס באלעד מאשר להיפך, מה הם שונים מב"ש? אולי זה יפתור חלק מהבעיות

וזה עוד בלי לדבר על הכמויות המסחריות שבאות לאירועים בחופשים, שיתכבדו "ויסעו" בנטל;):)

כמובן שאנחנו שמחים שהם באים לפה, בוודאי לומדי התורה
אני מאמין שיש איזה כלל איזה עיר שייכת לאיזה אשכול, מקווה שהם לא שולפים לפי הקריזה
 

אופקים 1

משתמש מקצוען

ספרא רבא

משתמש פעיל
האם הפקידים גם אינם מתקצבים מחלקות לב בבתי החולים מכיון שמעולם לא עברו התקף לב, או שכל הפקידים המתקצבים את בתי החולים כבר עברו לפחות התקף אחד בחייהם?
אני מסכים שגם לפקידי משרד התחבורה יש ענין לשפר את התחבורה ובכללה את התח"צ. אבל עדיין, עדיין יש כמה הבדלים, העיקרי שבהם שלפקידי משרד התחבורה יש ניגוד אינטרסים: אמנם מחד הם מעוניינים לשפר את התחבורה הציבורית, מאידך, כשזה מגיע על חשבון התחבורה הפרטית, בהקצאת נתיבים ייעודיים לתח"צ למשל, הם לא ימהרו להעדיף אותם.
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
אני רק שאלה, מי קבע שאם יהיו 3000 חתימות המסלולים ישתנו?
לא בטוח. אבל גם אם היקפי השימוש מחייבים שינויים, הגיוני שיפנו לציבור לפני הביצוע ויציגו חלופות. הצעתי כאן לערוך משאל תושבים האם הם מעדיפים את ביטול הפיצול או ביטול הקווים העירוניים (או הותרת החריגות מהלו"ז + דילוג על תחנות על כנו....).
אם יהיו אפילו "רק" 1000 חתימות, תהיה בטוח שבפעימה הבאה, בכל עיר שזה יקרה, יפנו קודם לתושבים.
בנוסף, לא בטוח שמשרד התחבורה מיצה את כל האפשרויות האחרות, כמו למשל ביטול נסיעות ריקות, וכמו המשך התעקשותו לבצע את כל המסלול של הקו גם אם האוטובוס מלא. אז נכון שיותר קל לפצל מסלולים מאשר להעמיד עוד סדרנים שיאשרו קיצור מסלולים באופן חריג.
לסיכום, אני מקבל שאם נדרש לבצע שינויים, גם כאלו שלא קלים, אבל כל זאת רק אחרי שימוצו כל החלופות האחרות.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אני מסכים שגם לפקידי משרד התחבורה יש ענין לשפר את התחבורה ובכללה את התח"צ. אבל עדיין, עדיין יש כמה הבדלים, העיקרי שבהם שלפקידי משרד התחבורה יש ניגוד אינטרסים: אמנם מחד הם מעוניינים לשפר את התחבורה הציבורית, מאידך, כשזה מגיע על חשבון התחבורה הפרטית, בהקצאת נתיבים ייעודיים לתח"צ למשל, הם לא ימהרו להעדיף אותם.
לא הבנתי איפה נמצא הניגוד אינטרסים.
ומי שמטפל בקידום נת"צים הוא אחר מזה שמאשר את מסלולי הקווים.
קידום נת"צ קודם כל נמצא בידיים של העירייה, יש כללים מתי מקדמים נת"צ, ובמציאות הרשות המקומית היא זאת שתנגדת על פי רוב למהלכים האלה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לא בטוח. אבל גם אם היקפי השימוש מחייבים שינויים, הגיוני שיפנו לציבור לפני הביצוע ויציגו חלופות. הצעתי כאן לערוך משאל תושבים האם הם מעדיפים את ביטול הפיצול או ביטול הקווים העירוניים (או הותרת החריגות מהלו"ז + דילוג על תחנות על כנו....).
אם יהיו אפילו "רק" 1000 חתימות, תהיה בטוח שבפעימה הבאה, בכל עיר שזה יקרה, יפנו קודם לתושבים.
בנוסף, לא בטוח שמשרד התחבורה מיצה את כל האפשרויות האחרות, כמו למשל ביטול נסיעות ריקות, וכמו המשך התעקשותו לבצע את כל המסלול של הקו גם אם האוטובוס מלא. אז נכון שיותר קל לפצל מסלולים מאשר להעמיד עוד סדרנים שיאשרו קיצור מסלולים באופן חריג.
לסיכום, אני מקבל שאם נדרש לבצע שינויים, גם כאלו שלא קלים, אבל כל זאת רק אחרי שימוצו כל החלופות האחרות.
לא חושב שרוב הנוסעים מבינים את המשמעות של שינויים לפני שהם מתרחשים, לפעמים הם יתנגדו סתם ולפעמים הם יסכימו סתם.
במקרה הזה, שעיקר השינוי נעשה בשביל למשוך את הקווים עד למסוף, אין הרבה משמעות לדעה של הנוסעים.
ברור שמודעים לתקלות התפעוליות, אבל ממתינים עוד קצת לראות האם זה מתאזן, כי לפעמים חלק מהתקלות האלה מסתדרות, מצליחים לשפר את סידורי העבודה, או שהנהגים מצליחים לבצע את הנסיעות מהר יותר.
 

אוהבת את החיים

משתמש פעיל
כמי שקצת עוסק בתחום אסביר לציבור
אני רואה שדברין שונים נכתבים כאן מחוסר ידיעה
התקיימה ישיבה הין העירייה לבין מטרופולין ומשרד התחבורה
יש כאן בעיה קריטית
אתן משל אם עד היום הסיבוב של נסיעה מבני ברק לקחה שעה מתחילת המסלול עד הסוף-לדוגמא בלבד
כיום זמן הנסיעה התקצרה כי נוסע רק בחצי מהעיר
אז בוא נגיד שהמסלול התקצר ל50 דקות-שוב לדוגמא
הגיעו מטרופולין ורצו לחסוך בנהגים תכננו את המסלול שהוא לוקח רק 40 דקות
מה קורה נהג יוצא בשש בבוקר ומסיי נסיעה רק ב6:50 אבל יש לו כבר נסיעה אחרת ב6:40 מה שגורם שהנסיעה איננה יוצאת בגלל שהנהג עדיין באמצא נסיעה קודמת
מה מטרופולין חשבו-הם רצו שהנהג יזדרז...
הבעיה הזאת הועלתה מול הנהלת מטרופולין והיא בטיפול-לא ניתן לשנות את הסדרי נסיעות ביום אחד אבל לאט לאט זה משתנה
כבר עכשיו ישנו שיפור לעומת ההתחלה ובקרוב ממש יהיה שינוי משמעותי
בנוסף לזה ישנם בעיות נוספות במסלול -זה ברור אבל עיקר הטענות והבעיות מתחילות בכך שאוטובוסים אינם יוצאים על אף שבתכנית הם כן יוצאים
אז כן בקרוב ממש צפוי שינוי בעניין
לגבי הבעיות האחרות באמת ישנם דברים הטעונים שיפור אך אין זה הגורם העיקרי לבעיות והתלונות הצודקות !
הבעיה היא פחות איחור מקו קודם,
הבעיה היא שנסיעות מאלעד לבני ברק נהיו סיוט אחד גדול!!!!!!!!!
מי זה שיושב שם ומתכנן תוכניות דביליות כאלו, אה????
עם כל מי שדיברתי - אין אף אחד שמרוצה מהשטות הזאת!!
כל ילד בן 5 היה יודע להגיד מראש!! שלעשות קו לבני ברק כל חצי שעה- קצר ככל שישהיה
זו שטות גמורה!!!!
ובפרט נפגעו תושבי בן זכאי, שכמות הנסיעות לבני ברק פשוט קוצצו,
לאן הגענו??? מה אנחנו גרים בכפר???
למה אוטובוס לבני ברק צריך לבדוק מראש כאילו נוסעים לחיפה??
לא להאמין שעם התחבורה שיש פה עוד היה לאן להדרדר...
לא האמנתי שזה יכול לקרות...
אני באמת מנסה להבין מה עבר להם בראש באותו רגע,
למה כל הזמן עושים שינויים מזעזעים, ואז מבקשים להתלונן, ורק אם תתלוננו אז- וכ'ו
אולי במקום לספור תלונות ולפרסם בקוראים אלעד את כמות המתלוננים כל שבוע,
תפעילו קצת ת'מוח לפני מעשה????
אולי הגיע הזמן שתחשבו לבד איך לנרמל את התחבורה???
אשמח לדעת אם יש עוד מישהו שחושב כמוני.
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
לא הבנתי איפה נמצא הניגוד אינטרסים.
ומי שמטפל בקידום נת"צים הוא אחר מזה שמאשר את מסלולי הקווים.
קידום נת"צ קודם כל נמצא בידיים של העירייה, יש כללים מתי מקדמים נת"צ, ובמציאות הרשות המקומית היא זאת שמתנגדת על פי רוב למהלכים האלה.
מעניין. איזה נת"צ נמצא בשליטת רשות מקומית חרדית? אם אין, אז כמו שכתבתי, המחליטים (או המתנגדים כמו שכתבת) הם אלו שלא מרגישים את התח"צ.
 

אוהבת את החיים

משתמש פעיל
ביום שישי האחרון זה היה מזעזע,
לחכות בתחנות ושום אוטובוס לא עצר
הלכנו מתחנה לתחנה,
ובנתיים אפשר לטייל בחום..
האוטובוס הבא ממילא עוד חצי שעה...

ואיך מתלוננים למשרד התחבורה???
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
לא חושב שרוב הנוסעים מבינים את המשמעות של שינויים לפני שהם מתרחשים, לפעמים הם יתנגדו סתם ולפעמים הם יסכימו סתם.
בדמוקרטיות מתחשבים ברוב דעות בלי קשר להשכלה וההגיון שלהם.
במקרה הזה, שעיקר השינוי נעשה בשביל למשוך את הקווים עד למסוף, אין הרבה משמעות לדעה של הנוסעים.
בשביל זה היה אפשר להתחיל איסוף מהמסוף ולצאת מהכביש העליון ("כביש פרוש"), כמו שעשו בקווים אחרים.
ברור שמודעים לתקלות התפעוליות, אבל ממתינים עוד קצת לראות האם זה מתאזן, כי לפעמים חלק מהתקלות האלה מסתדרות, מצליחים לשפר את סידורי העבודה, או שהנהגים מצליחים לבצע את הנסיעות מהר יותר.
נכון. אבל גם אם יסתדר וגם אם יקצר, יש מקום לבא בדרישה למשרד התחבורה לבצע שינויים אצלם לפני כן.
 
נערך לאחרונה ב:

חיים מ.

משתמש צעיר
כל מי שלא מכיר לא יבין את זה
עד היום היה פלוס מינוס כל עשר דקות רבע שעה אוטובוס לבני ברק אז מקסימום הייתי צריך 280 ולא הגיע לקחתי 180 והלכתי ברגל בבני ברק אבל היום יוצא כל חצי שעה פלוס מינוס וגם על זה מדלגים אז לא הועיל כלום כל השינויים שעשו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה