וכאשר אבדתי אבדתי
משתמש מקצוען
ובשתי מיליםמחר בעוד יומיים
שלשי שלשום
אחת שמונה מאות חפש אותי חפש אותי
מחר כך
ובשתי מיליםמחר בעוד יומיים
שלשי שלשום
אחת שמונה מאות חפש אותי חפש אותי
או: הבשמים הכי טובים באים בקופסאות קטנותאו בגירסה אחרת שלו-
יהלומים באים בקטן..
מה האמבוש ...מתווכחים פה על שטויות האם כל הטובים מתים מוקדם או גם הרעים ולהפך
דיי לא כל פתגם נכון כמו שלא כל הילדים זה שמחה יש ילדים חולים או ילדים שעזבו את הבית
תראו כמה אשכולות יש כאן על יעוץ עם ילד מתבגר אז ילדים זה שמחה? אולי כן? אולי לא?
יש עוד המון
זה גם יכול להיות לא נכון מי לא זוכר אדם שעשה לו טובה גדולה או שלקח אותו טרמפ ביום גשום [אין לי שום דבר נגד כותב ההודעה זה רק להמחשה]
צריך לזכור שזה רק פתגמים וכל פתגם או משפט אפשר לפרש לכאן ואפשר לכאן
אבל לא צריך לשנות את כל האשכול בשביל זה
מה אין אנשים רעים שנפטרו?נכון ב-100 אחוז
יפה!אמנם האשכול כבר החליף נושא מאה פעם אבל בכל אופן רציתי לכתוב משהו.
ראיתי שיש הרבה שציינו משפטים של מחנכים - לטוב או לרע.
אני באופן אישי כשניסיתי להיזכר במשפט שאני לא אשכח נזכרתי רק במשפטים הלא יפים והפוגעים מאוד של המורות שלי.
המורות שבכל פעם שראו אותי היה להן משהו לומר לי - ואף פעם לא משהו טוב. תמיד הערה.
מורות שחשבו שאם אני חכמה ומסתדרת אז לא צריך גם לפרגן מעבר ל"וואו איך הציונים שלך גבוהים". אפשר להתייחס גם לבנאדם ולא רק ליכולות שיש או שאין לו.
מצחיק, אבל באמת חלק מהמשפטים שאני זוכרת הם פשוט מחמאות אבל כאלו שבאו ממקום שלא רואה אותי. שרואה יצור מוכשר.
אני לא חושבת שיש בעיה אם מורה קמה קצת עייפה. בימים הראשונים של השנה היא לא הייתה עייפה ואז היא בנתה את הקשר שלה עם התלמידות וכמו שסולחים לאמא או חברה על משפט לא מוצלח יסלחו גם למורה.
הבעיה מתחילה בגישה של המורה. אם היא באה להשליט סדר ולהכניס חומר למוחות או שהיא באה לתת את הלב שלה ולהקשיב.
חושבת אותו דבר גם על בנות רגילות או מתקשות ולא רק מוכשרות. בת היא לא סך הנתונים שיש לה. בת היא לא "בעיה" או "הצלחה מסחררת". קודם כל יש פה נשמה. ברגע שמתייחסים לחינוך בצורה הזו כבר לא משנה מה תגיד.
אנשים מבינים את השפה של הלב. רק אותה.
כבר היה דיון על זה לא כל חכמולוג\ית שמסתכל בפעם הראשונה צריך לפתוח מחדשמה אין אנשים רעים שנפטרו?
(טוב, אין אדם רע יש אדם שרע לו... אז אולי כולם נקראים טובים...)
אשמח להסבר12 ועוד 12 זה לא 24
אני חושבת שזה בהקשר של ר' עקיבאאשמח להסבר
ואיך זה נוגע לנו?אני חושבת שזה בהקשר של ר' עקיבא
ש12 שנים ועוד 12 שנים זה לא כמו רצף של 24 שנים שאין הפסקה באמצע
צדקתי @רוקד ושר ?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: