דרוש מידע איזה משפט אמרו לך פעם ולא שכחת אותו עד היום?

אמא לשתי מתוקים♥️♥️

חזק ביותר!!!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מתווכחים פה על שטויות האם כל הטובים מתים מוקדם או גם הרעים ולהפך
דיי לא כל פתגם נכון כמו שלא כל הילדים זה שמחה יש ילדים חולים או ילדים שעזבו את הבית
תראו כמה אשכולות יש כאן על יעוץ עם ילד מתבגר אז ילדים זה שמחה? אולי כן? אולי לא?
יש עוד המון

זה גם יכול להיות לא נכון מי לא זוכר אדם שעשה לו טובה גדולה או שלקח אותו טרמפ ביום גשום [אין לי שום דבר נגד כותב ההודעה זה רק להמחשה]

צריך לזכור שזה רק פתגמים וכל פתגם או משפט אפשר לפרש לכאן ואפשר לכאן
אבל לא צריך לשנות את כל האשכול בשביל זה
מה האמבוש ...
 

-Frida-

משתמש חדש
אמנם האשכול כבר החליף נושא מאה פעם אבל בכל אופן רציתי לכתוב משהו.
ראיתי שיש הרבה שציינו משפטים של מחנכים - לטוב או לרע.
אני באופן אישי כשניסיתי להיזכר במשפט שאני לא אשכח נזכרתי רק במשפטים הלא יפים והפוגעים מאוד של המורות שלי.
המורות שבכל פעם שראו אותי היה להן משהו לומר לי - ואף פעם לא משהו טוב. תמיד הערה.
מורות שחשבו שאם אני חכמה ומסתדרת אז לא צריך גם לפרגן מעבר ל"וואו איך הציונים שלך גבוהים". אפשר להתייחס גם לבנאדם ולא רק ליכולות שיש או שאין לו.
מצחיק, אבל באמת חלק מהמשפטים שאני זוכרת הם פשוט מחמאות אבל כאלו שבאו ממקום שלא רואה אותי. שרואה יצור מוכשר.
אני לא חושבת שיש בעיה אם מורה קמה קצת עייפה. בימים הראשונים של השנה היא לא הייתה עייפה ואז היא בנתה את הקשר שלה עם התלמידות וכמו שסולחים לאמא או חברה על משפט לא מוצלח יסלחו גם למורה.
הבעיה מתחילה בגישה של המורה. אם היא באה להשליט סדר ולהכניס חומר למוחות או שהיא באה לתת את הלב שלה ולהקשיב.
חושבת אותו דבר גם על בנות רגילות או מתקשות ולא רק מוכשרות. בת היא לא סך הנתונים שיש לה. בת היא לא "בעיה" או "הצלחה מסחררת". קודם כל יש פה נשמה. ברגע שמתייחסים לחינוך בצורה הזו כבר לא משנה מה תגיד.
אנשים מבינים את השפה של הלב. רק אותה.
 

קוגל ירושלמי

משתמש רשום
איור וציור מקצועי
אמנם האשכול כבר החליף נושא מאה פעם אבל בכל אופן רציתי לכתוב משהו.
ראיתי שיש הרבה שציינו משפטים של מחנכים - לטוב או לרע.
אני באופן אישי כשניסיתי להיזכר במשפט שאני לא אשכח נזכרתי רק במשפטים הלא יפים והפוגעים מאוד של המורות שלי.
המורות שבכל פעם שראו אותי היה להן משהו לומר לי - ואף פעם לא משהו טוב. תמיד הערה.
מורות שחשבו שאם אני חכמה ומסתדרת אז לא צריך גם לפרגן מעבר ל"וואו איך הציונים שלך גבוהים". אפשר להתייחס גם לבנאדם ולא רק ליכולות שיש או שאין לו.
מצחיק, אבל באמת חלק מהמשפטים שאני זוכרת הם פשוט מחמאות אבל כאלו שבאו ממקום שלא רואה אותי. שרואה יצור מוכשר.
אני לא חושבת שיש בעיה אם מורה קמה קצת עייפה. בימים הראשונים של השנה היא לא הייתה עייפה ואז היא בנתה את הקשר שלה עם התלמידות וכמו שסולחים לאמא או חברה על משפט לא מוצלח יסלחו גם למורה.
הבעיה מתחילה בגישה של המורה. אם היא באה להשליט סדר ולהכניס חומר למוחות או שהיא באה לתת את הלב שלה ולהקשיב.
חושבת אותו דבר גם על בנות רגילות או מתקשות ולא רק מוכשרות. בת היא לא סך הנתונים שיש לה. בת היא לא "בעיה" או "הצלחה מסחררת". קודם כל יש פה נשמה. ברגע שמתייחסים לחינוך בצורה הזו כבר לא משנה מה תגיד.
אנשים מבינים את השפה של הלב. רק אותה.
יפה!
 

שרגא מ...

משתמש צעיר
מתוך שיר מיוחד

"והמסך הזה, מלא באנשים שכבר הצליחו להגשים - תמיד תהית איך הם מרגישים"

וכמובן הסיום המדוייק
- "לפעמים צריך ללכת גם כשלא רואים לאן"
 

בננות:)

משתמש פעיל
משפט שאני מזכירה לעצמי המון.... (מאחת המסיבות)

"יש בחירה בין טוב לרע ויש בין טוב לטוב, אך תמיד יש טוב מאוד וטוב פחות,
יש אמת שהיא אמת ויש אמת שהיא נידמת- איך נגיע לאמת המוחלטת, השלמה???"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה