דרוש מידע המלצה על תומכת לידה מירושלים

baninyaeli

משתמש חדש
יכולה להמליץ על תהילה אליאב! כבר כתבתי כאן שבלידה השניה שלי החלטתי לקחת דולה אחרי הניסיון המר שהיה לי מהלידה הראשונה. קיבלתי פשוט מתנה. אין לי מילים לתאר את הזכות שהיתה לי לחווית לידה כזאת גם בפעם השניה, וב"ה בפעם השניה לפני כשלשה חדשים שוב בלידת הבן. בעלי גם היה מרוצה עד הגג מהמקצועיות והאישיות.
הרגשה שיש לך תומכת שלמרות שיש לה ביקוש בלי הפסקה היא באמת רואה במקצוע הזה שליחות ולא באה לעשות כסף, כ"כ רגישה מקצועית ואנושית. כיף לראות שהצוות הרפואי מעריך אותה ושהיא יודעת על מה היא מדברת. מגיעה איתך לבית החולים מיד שצריך, נותנת לך תחושה שיש לה את כל הזמן בשבילך וכל הפניות, שומרת על הכבוד שלך (!). קידמה לי את הלידה בצורה שלא תיאמן אחרי שאמרו לי לחזור הבייתה... אחרי רפלקסולוגיה החלה התפתחות לידה והכל רץ ב"ה - שהזיכרון משאיר טעם מתוק של חוויה של עוד ועוד. אמרתי לה שאני רוצה אצלה מנוי ולא מוכנה לוותר לה!
אם היא פנויה זה פשוט לתפוס - 0527119771.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה