יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
חבל, גם לעזור ליהודי וגם להרוויח כסף על הדרך

יש כאן מישהו שכן מציע את זה?
למה לא לעשות את זה לבד?
בא נניח שמישהו יעשה את זה עבורך - את פרטי המקרים תצטרך אתה להביא לו.לדיון תצטרך אתה להגיע. אולי החברה תציע פשרה, גם אז זה אתה מול החברה.
אז אני מניח שאתה צריך עזרה בניסוח ובהגשה. לגבי ניסוח - פשוט לכתוב את תיאור המקרים, אין כמו להיות אותנטי, ותמיד אפשר להיעזר בחבר או אפילו פה באשכול לגבי ניסוח, אם הוא מספיק מובן וכו'.
גם ההגשה לא נוראה (מעט מעצבנת, בכל זאת אתר ממשלתי..) ויש כאן בעמוד 3 הדרכה מפורטת.
עיקר החשש הוא כנראה מהבלתי מוכר. בשביל זה האשכול כאן לעזור בל"נ.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שלום.
הבת שלי בת 5 שברה את הרגל כתוצאה מכך שהנהג סגר עליה את דלת האוטובוס.
אני רוצה לתבוע את חברת האוטובוסים.
האם מישהו התנסה בזה? מה התהליך?
צריך לשאול רב לגבי מה מותר לתבוע במקרה כזה. ולדעתי כדאי עם עו"ד (הם לא תמיד מפחידים;)).
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שלום.
הבת שלי בת 5 שברה את הרגל כתוצאה מכך שהנהג סגר עליה את דלת האוטובוס.
אני רוצה לתבוע את חברת האוטובוסים.
האם מישהו התנסה בזה? מה התהליך?
1. יש ביטוח תלמידים?
2. הזמנתם אמבולנס?
3. זה קייס הרבה יותר רציני מהמקרים שמתייעצים על זה כאן, עדיף לך לקחת עו"ד ולהוציא עשרות אלפים, אם לא מאות אלפים.
 

יעית

משתמש פעיל
1. יש ביטוח תלמידים?
2. הזמנתם אמבולנס?
3. זה קייס הרבה יותר רציני מהמקרים שמתייעצים על זה כאן, עדיף לך לקחת עו"ד ולהוציא עשרות אלפים, אם לא מאות אלפים.
לכל תלמיד בשנות הבית ספר יש ביטוח ע"י העירייה, 24/7, לא משנה סיבת הפציעה ולא מקום הפציעה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
1. יש ביטוח תלמידים?
2. הזמנתם אמבולנס?
3. זה קייס הרבה יותר רציני מהמקרים שמתייעצים על זה כאן, עדיף לך לקחת עו"ד ולהוציא עשרות אלפים, אם לא מאות אלפים.

לכל תלמיד בשנות הבית ספר יש ביטוח ע"י העירייה, 24/7, לא משנה סיבת הפציעה ולא מקום הפציעה
ביטוח תלמידים מיועד לתאונות אישיות.
לכאורה במקרה הזה זה כנגד חברת הביטוח של החברה.
 

אף פעם לא מאוחר מדי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
שלום.
הבת שלי בת 5 שברה את הרגל כתוצאה מכך שהנהג סגר עליה את דלת האוטובוס.
אני רוצה לתבוע את חברת האוטובוסים.
האם מישהו התנסה בזה? מה התהליך?
תשאל עו''ד שמתעסקים בזה.
הם לא לוקחים יקר, ורק אחוזים בודדים מרווחים שנכנסו אליך בפועל.
למשל משרד עו''ד הבלין/רובינשטיין 03-6190099
עושה עבודה מצויינת.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
העניין הוא שלכאורה אין כאן עילה לתביעה, אבל מכל הדוגמאות שזכורות לי מהאשכול הזה עולה שהחברה עם התשובות המבזות והחצופות ביותר (לדעתי ולטעמי האישי כמובן) הם של חברת קווים. לא רק תשובות מתחמקות אלא מבזות.
שלחתי להם פעם תלונה עם תאריכים שגויים שלא היו תואמים לימי השבוע.
כמובן שקיבלתי את התגובה הגנרית על התקלות התפעוליות.
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
לדעתי התשובות המטומטמות שלהם על תקלות תפעוליותלמיניהם הם דווקא טובים לתביעה.
יחד עם זאת (כלשון קודשם) פניתי אליהם בבירור כזה.
"
כשאתם כותבים שאוטובס לא יצא או יצא באיחור בעקבות 'תקלה תפעולית'
מה זה אומר?
פנצ'ר?
הנהג נרדם?
האוטובוס נשרף?
או לכולם יחד, כלומר תשובה היברידית.
תודה"
אעדכן בתשובתם... (תקלה תפועלית....)
להלן תשובתם
שלום רב,
תקלות אלו יכולות להיווצר ממספר גורמים שונים אשר מעכבים/פוגעים בתפעול הקו .
חברת קווים עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים גדולים על מנת לספק ללקוחותיה שירות אמין ויעיל אך כפי שצוין תקלות תפעוליות אינן בשליטתנו ולצערנו אין באפשרותנו להודיע על כך מראש.
פנייתך תועדה במחלקת קשרי לקוחות ומספרה 1060533.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה
 

יעקב .י

משתמש חדש
מעניין מאוד שאני לא רואה כמעט תביעות נגד בית שמש אקספרס מישהו יודע פרטים על זה .

אחרי 30 יום שהחברה קיבלה את התביעה
אפשר לשלוח לבית משפט בקשה לפסק דין ?
ומה הנוסח שכותבים ?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מעניין מאוד שאני לא רואה כמעט תביעות נגד בית שמש אקספרס מישהו יודע פרטים על זה .

אחרי 30 יום שהחברה קיבלה את התביעה
אפשר לשלוח לבית משפט בקשה לפסק דין ?
ומה הנוסח שכותבים ?
א. עברו 30 יום מהרגע שפתחת את התיק או מהרגע שהם קיבלו את התביעה?
ב. אפשר אבל לדעתי האישית לא מומלץ לעשות את זה מיד אחר ה-30 יום. עדיף לחכות יותר קרוב למועד הדיון.
ג. אין נוסח מיוחד, רק חשטב לציין בבקשה את מס' התיק ולהגיש.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
להלן תשובתם
שלום רב,
תקלות אלו יכולות להיווצר ממספר גורמים שונים אשר מעכבים/פוגעים בתפעול הקו .
חברת קווים עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים גדולים על מנת לספק ללקוחותיה שירות אמין ויעיל אך כפי שצוין תקלות תפעוליות אינן בשליטתנו ולצערנו אין באפשרותנו להודיע על כך מראש.
פנייתך תועדה במחלקת קשרי לקוחות ומספרה 1060533.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה
לא למדנו משהו חדש מהתשובה הזאת...
 

genius

משתמש פעיל
השבוע חיכנו בתחנת היציאה מאלעד לאוטובוס אחרון לירושלים שיצא בשעה 12:00,
בשעה 12:20 האוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור.
היו שם כ10 אנשים שחיכו לקו, רובם עלו על קו לבני ברק וככל הנראה משם לירושלים.

התקשרנו למוקד לבקש תגבור,
אמרנו לנו להתקשר שוב בעוד 10 דקות
בשיחה אחרי אמרו שלא יצא תגבור,
הנציג גם טען שלא נקבל החזר על מונית באם נקח.

ניסינו שוב להתקשר ואמרו שיבדקו שוב,
ב12:50 אמרו שעכשיו הם מוצאים תגבור.
הגיע אוטובוס תגבור בשעה 1:00 בלילה,

כמובן שהפסדנו את כל האוטובוסים הפנימיים בירושלים ונאלצנו ללכת ברגל.

האם אפשר לתבוע על מקרה כזה??
ואם כן- בכמה?
מדובר על זוג.

תודה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה