לא@יוסי ב.ק אתה מציע שירות בתשלום?
לא@יוסי ב.ק אתה מציע שירות בתשלום?
חבל, גם לעזור ליהודי וגם להרוויח כסף על הדרך
למה לא לעשות את זה לבד?חבל, גם לעזור ליהודי וגם להרוויח כסף על הדרך
יש כאן מישהו שכן מציע את זה?
צריך לשאול רב לגבי מה מותר לתבוע במקרה כזה. ולדעתי כדאי עם עו"ד (הם לא תמיד מפחידים).שלום.
הבת שלי בת 5 שברה את הרגל כתוצאה מכך שהנהג סגר עליה את דלת האוטובוס.
אני רוצה לתבוע את חברת האוטובוסים.
האם מישהו התנסה בזה? מה התהליך?
1. יש ביטוח תלמידים?שלום.
הבת שלי בת 5 שברה את הרגל כתוצאה מכך שהנהג סגר עליה את דלת האוטובוס.
אני רוצה לתבוע את חברת האוטובוסים.
האם מישהו התנסה בזה? מה התהליך?
לכל תלמיד בשנות הבית ספר יש ביטוח ע"י העירייה, 24/7, לא משנה סיבת הפציעה ולא מקום הפציעה1. יש ביטוח תלמידים?
2. הזמנתם אמבולנס?
3. זה קייס הרבה יותר רציני מהמקרים שמתייעצים על זה כאן, עדיף לך לקחת עו"ד ולהוציא עשרות אלפים, אם לא מאות אלפים.
1. יש ביטוח תלמידים?
2. הזמנתם אמבולנס?
3. זה קייס הרבה יותר רציני מהמקרים שמתייעצים על זה כאן, עדיף לך לקחת עו"ד ולהוציא עשרות אלפים, אם לא מאות אלפים.
ביטוח תלמידים מיועד לתאונות אישיות.לכל תלמיד בשנות הבית ספר יש ביטוח ע"י העירייה, 24/7, לא משנה סיבת הפציעה ולא מקום הפציעה
שום בעיה,ביטוח תלמידים מיועד לתאונות אישיות.
לכאורה במקרה הזה זה כנגד חברת הביטוח של החברה.
תשאל עו''ד שמתעסקים בזה.שלום.
הבת שלי בת 5 שברה את הרגל כתוצאה מכך שהנהג סגר עליה את דלת האוטובוס.
אני רוצה לתבוע את חברת האוטובוסים.
האם מישהו התנסה בזה? מה התהליך?
שלחתי להם פעם תלונה עם תאריכים שגויים שלא היו תואמים לימי השבוע.העניין הוא שלכאורה אין כאן עילה לתביעה, אבל מכל הדוגמאות שזכורות לי מהאשכול הזה עולה שהחברה עם התשובות המבזות והחצופות ביותר (לדעתי ולטעמי האישי כמובן) הם של חברת קווים. לא רק תשובות מתחמקות אלא מבזות.
יש לך תיעוד הקלטה או מס' פניה? בשבילישלחתי להם פעם תלונה עם תאריכים שגויים שלא היו תואמים לימי השבוע.
כמובן שקיבלתי את התגובה הגנרית על התקלות התפעוליות.
להלן תשובתםלדעתי התשובות המטומטמות שלהם על תקלות תפעוליותלמיניהם הם דווקא טובים לתביעה.
יחד עם זאת (כלשון קודשם) פניתי אליהם בבירור כזה.
"
כשאתם כותבים שאוטובס לא יצא או יצא באיחור בעקבות 'תקלה תפעולית'
מה זה אומר?
פנצ'ר?
הנהג נרדם?
האוטובוס נשרף?
או לכולם יחד, כלומר תשובה היברידית.
תודה"
אעדכן בתשובתם... (תקלה תפועלית....)
א. עברו 30 יום מהרגע שפתחת את התיק או מהרגע שהם קיבלו את התביעה?מעניין מאוד שאני לא רואה כמעט תביעות נגד בית שמש אקספרס מישהו יודע פרטים על זה .
אחרי 30 יום שהחברה קיבלה את התביעה
אפשר לשלוח לבית משפט בקשה לפסק דין ?
ומה הנוסח שכותבים ?
לא למדנו משהו חדש מהתשובה הזאת...להלן תשובתם
שלום רב,
תקלות אלו יכולות להיווצר ממספר גורמים שונים אשר מעכבים/פוגעים בתפעול הקו .
חברת קווים עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים גדולים על מנת לספק ללקוחותיה שירות אמין ויעיל אך כפי שצוין תקלות תפעוליות אינן בשליטתנו ולצערנו אין באפשרותנו להודיע על כך מראש.
פנייתך תועדה במחלקת קשרי לקוחות ומספרה 1060533.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה
כןלרשום בבקשה מכבוד בית המפשט לתת פסק דין בגלל היא הגשת כתב הגנה מהנתבעת ?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: