מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מקרה אחד שניסיתי בדאטאבוס זה הראה שכל הנסיעות בשעות הרלוונטיות בוצעו כמתוכנן באותו יום
ו100% הנסיעה שהתלוננתי לא בוצעה וגם יש אישור ממשרד התחבורה על כך
זה נראה אתר לא אמין
האתר מראה נסיעה שבוצעה אם האוטובוס היה בשעת היציאה על המסלול
הוא יסמן נסיעה שלא בוצעה רק אם הרכב לא שידר בכלל אותות GPS מהנסיעה הזו
בעוד שלפי משרד התחבורה יתכן שזה אכן מוגדר כנסיעה שלא בוצעה משום שהוא לא ביצע את כל המסלול.
מהסיבה הזו הבאתי את הקישור השני - כדי לבדוק את ה-GPS, לרוב זה מדויק יותר
 

שירלה

משתמש פעיל
שרשמת שיכול להיות לרעתי שאין לי שעות מדויקות של 2 מקרים, מה המקסימום של לרעתי? שלא אקבל עליהם כסף?
יש לי עוד 7 בנוסף.
ואיך מתנהל דיון כזה אשמח לתאור והכנה
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
שרשמת שיכול להיות לרעתי שאין לי שעות מדויקות של 2 מקרים, מה המקסימום של לרעתי? שלא אקבל עליהם כסף?
יש לי עוד 7 בנוסף.
במקרה הקיצוני, אם לא תצליחו להוכיח אפילו מקרה אחד, יתכן שתחויבו בהוצאות המשפט של הצד שכנגד
אבל מתוך 7 מקרים, אני מקווה שתצליחו להוכיח לפחות חלק מהם
אני ממליץ שתבדקו מראש את רישומי ה-GPS באתר הנ"ל (שמבוסס על נתונים של משרד התחבורה) כדי שתבואו מוכנים מול הטענות של החברה -
 

שירלה

משתמש פעיל
אני חושבת שעל מקרה אחד מבין אלו שלא היה לי את השעה אני יודעת , ונראה במפה בקישור שהבאת שאכן הוא לא עשה את המסלול, אתה יכול לבדוק לי? אני לא מבינה בזה
12.9.23 שעה 7:45(אמורה היתה להיות היציאה שלא בוצעה) מתחנת הרב אלישיב למודיעין עילית
 

avi++

משתמש מקצוען
אני חושבת שעל מקרה אחד מבין אלו שלא היה לי את השעה אני יודעת , ונראה במפה בקישור שהבאת שאכן הוא לא עשה את המסלול, אתה יכול לבדוק לי? אני לא מבינה בזה
12.9.23 שעה 7:45(אמורה היתה להיות היציאה שלא בוצעה) מתחנת הרב אלישיב למודיעין עילית
איזה קו? איזה עיר?
 

שה שה

משתמש רשום
מה קורה עם החברה מגיבה שהיה לאוטובוס תקלה תפעולית ולכן הוא לא יצא
זה עילה לפתוח תביעה נגדם?
תודה!
 

avi++

משתמש מקצוען
884
מלוד למודיעין עילית
טכנית רשום שזה בוצע
מעשית רואים שלא
לפי המסלול המוזר שלו, המסלול השחור זה המסלול שהוא היה אמור לעשות, הכתום זה מה שהוא עשה בפועל
אבל גם כשהוא לכאורה יצא, זה היה רק ב8, אבל אני לא מכיר מספיק את לוד כדי להבין אם זה התחנה הראשונה שלו, או שזה סתם החניון, אולי אתם תדעו
1725438756523.png


1725438966252.png
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אני חושבת שעל מקרה אחד מבין אלו שלא היה לי את השעה אני יודעת , ונראה במפה בקישור שהבאת שאכן הוא לא עשה את המסלול, אתה יכול לבדוק לי? אני לא מבינה בזה
12.9.23 שעה 7:45(אמורה היתה להיות היציאה שלא בוצעה) מתחנת הרב אלישיב למודיעין עילית
884
מלוד למודיעין עילית
מספר רישוי 72864802
הוא הגיע בשעה 08:17 לתחנת המוצא
אין רישום GPS מלא של המסלול מלוד למו"ע

1725438914567.png


בשעה 7:45 הוא היה עדיין באמצע נסיעה קודמת ממו"ע ללוד (נסיעה של השעה 07:15)
1725439022374.png


כמובן שמדובר בשיבוץ לו"ז רשלני ומאוד לא הגיוני
תוכלו לטעון את הטענה הזו בבית המשפט כדי להוכיח שהחברה מזלזלת בנוסעים בצורה מכוונת

הלו"ז המתוכנן וממוצע ההגעה של הנסיעה של 07:15 לתחנה הסופית הוא ב-07:49
בפועל נראה שהאוטובוס לפעמים מגיע גם מאוחר יותר לתחנה הסופית

זה מהיום -

1725439349673.png
 
נערך לאחרונה ב:

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
טכנית רשום שזה בוצע
מעשית רואים שלא
לפי המסלול המוזר שלו, המסלול השחור זה המסלול שהוא היה אמור לעשות, הכתום זה מה שהוא עשה בפועל
אבל גם כשהוא לכאורה יצא, זה היה רק ב8, אבל אני לא מכיר מספיק את לוד כדי להבין אם זה התחנה הראשונה שלו, או שזה סתם החניון, אולי אתם תדעו
צפה בקובץ המצורף 1760249

צפה בקובץ המצורף 1760253
לפי הבדיקה שלי הסיבה לרישום הכפול על המסלול היא משום שזה כולל את כל המסלול שלו מהרגע שבו הוא היה אמור לצאת, אך בשעה הזו הוא עדיין היה בנסיעה קודמת בכיוון ההפוך.
זה גם מסביר למה הנסיעה הזו מופיעה כ'נסיעה שבוצעה', אך מצד שני משרד התחבורה מודה שהיא לא בוצעה בצורה תקינה.
 
נערך לאחרונה ב:

שירלה

משתמש פעיל
שלום
הייתי כבר בדיון השופטת רצתה שנגיע לגישור קודם.
היה תור של שעתיים לפחות לחכות לגישור אז הנציג של קווים ניסה להגיע איתי לפשרה והתמקח איתי
התביעה שלי הייתה על 9 מקרים סה"כ 9,000 ש"ח(שקצת הגזמתי בסכום) ומתוכה 5 מקרים של איחור של 15 דקות שחשבתי שבטח לא אקבל עליהם יותר מדי, ועוד 2 מקרים שלא היה לי את השעה המדויקת ועוד 2 מקרים של אי יציאת אוטובוסים אחד אחרי השני שהמתנתי סה"כ 45 דקות.
בפועל אחרי שהתמקחתי איתו הרבה והוא הציע בהתחלה 1,000 ואז עלה קצת וכו, ואני אמרתי שאני לא מוכנה פחות מ-3000 , אחרי הרבה דין ודברים אמרתי לו שאני יורדת לדיון ולא מוותרת ואז הוא הסכים והגענו להסכמה על 3000 והחתמנו ע"ז את השופטת...
תודה לכל המסייעים והעוזרים!
 

שה שה

משתמש רשום
שלום
הייתי כבר בדיון השופטת רצתה שנגיע לגישור קודם.
היה תור של שעתיים לפחות לחכות לגישור אז הנציג של קווים ניסה להגיע איתי לפשרה והתמקח איתי
התביעה שלי הייתה על 9 מקרים סה"כ 9,000 ש"ח(שקצת הגזמתי בסכום) ומתוכה 5 מקרים של איחור של 15 דקות שחשבתי שבטח לא אקבל עליהם יותר מדי, ועוד 2 מקרים שלא היה לי את השעה המדויקת ועוד 2 מקרים של אי יציאת אוטובוסים אחד אחרי השני שהמתנתי סה"כ 45 דקות.
בפועל אחרי שהתמקחתי איתו הרבה והוא הציע בהתחלה 1,000 ואז עלה קצת וכו, ואני אמרתי שאני לא מוכנה פחות מ-3000 , אחרי הרבה דין ודברים אמרתי לו שאני יורדת לדיון ולא מוותרת ואז הוא הסכים והגענו להסכמה על 3000 והחתמנו ע"ז את השופטת...
תודה לכל המסייעים והעוזרים!
תודה על השיתוף
זה מעודד שאפשר להצליח התביעות נגדם
ונקווה גם שזה ישפר את התחבורה בפועל
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אשתי והאשה השניה שהמתינה בתחנה מספיקים בשביל להיקרא עדים?
אם הם יביאו נתונים (בין אמיתיים ובין אם לא) אז בסבירות גבוהה שהשופט יסמוך יותר על הנתונים.
מה שאולי אני הייתי עושה (וזאת רק לדעתי האישית כמובן), זה לפנות לחברה ולהבהיר שאני שוקל לתבוע אותם, אלא אם כן יראו לי את ההוכחות שלהם. כל עוד ואני לא רואה את ההוכחות אני לא מאמין להם.
הסיכוי שהם יסכימו הוא נמוך. אבל אז יהיה אפשר לטעון בתביעה, שאני מצידי עומד על כך שהאוטובוסים לא היו מלאים והחברה לא הוכיחה לי אחרת (ההוכחות הללו אינם סודיות, ולכאורה החברה לא תפסיד משהו אם היא תראה לי אותם).
אחרי שמגישים תביעה בפועל יש חברות שכבר מדברות אחרת. ואולי יציעו פשרה שיהיה שווה לקחת.
אז הייתי מחכה לראות מה הם יכתבו בכתב ההגנה. ולפי זה שוקל אולי גם למשוך את התביעה ולהפסיד את העשרות שקלים שעלה לפתוח את התיק. ואולי כן להגיע לדיון ולנסות.
הסיכון האפשרי - מלא לקבל כלום עד כמה מאות שקלים הוצאות משפט.
ההצלחה האפשרית - פיצוי כספי שתלוי בפרטי המקרה. אם אני זוכר טוב את המקרה שתיארת זה בהחלט יכול להיות סכום נחמד.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מה קורה עם החברה מגיבה שהיה לאוטובוס תקלה תפעולית ולכן הוא לא יצא
זה עילה לפתוח תביעה נגדם?
תודה!
בעיקרון בהחלט כן.
מאוד יכול יכול להיות (אני כמובן כותב בזהירות את דעתי האישית בלבד) ש"תקלה תפעולית" איננה תקלה אמיתית ברכב, אלא בנסיעה שלא בוצעה, וכנראה ללא סיבה טובה.
גם אם היתה תקלה אמיתית, הרי שהחברה לא פטורה לגמרי מלבצע את הנסיעה אלא עליה לפעול לפי נוהל אוטובוסים תקולים וכמובן שאם לא עשתה כך יש עילה לתביעה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שלום
הייתי כבר בדיון השופטת רצתה שנגיע לגישור קודם.
היה תור של שעתיים לפחות לחכות לגישור אז הנציג של קווים ניסה להגיע איתי לפשרה והתמקח איתי
התביעה שלי הייתה על 9 מקרים סה"כ 9,000 ש"ח(שקצת הגזמתי בסכום) ומתוכה 5 מקרים של איחור של 15 דקות שחשבתי שבטח לא אקבל עליהם יותר מדי, ועוד 2 מקרים שלא היה לי את השעה המדויקת ועוד 2 מקרים של אי יציאת אוטובוסים אחד אחרי השני שהמתנתי סה"כ 45 דקות.
בפועל אחרי שהתמקחתי איתו הרבה והוא הציע בהתחלה 1,000 ואז עלה קצת וכו, ואני אמרתי שאני לא מוכנה פחות מ-3000 , אחרי הרבה דין ודברים אמרתי לו שאני יורדת לדיון ולא מוותרת ואז הוא הסכים והגענו להסכמה על 3000 והחתמנו ע"ז את השופטת...
תודה לכל המסייעים והעוזרים!
יפה מאוד!!! תודה על השיתוף.

רק להבין - השופט שלח אתכם לגישור במקום?
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
@יוסי ב.ק
כמובן שהתלונה שלי היא גם על חברת קווים.
הנהג הגיע לתחנה כשהוא די עמוס, מאחור היה מקומות בודדים
הוא הגיע לתחנה וצעק לזוג נשים ותינוק: "האוטובוס עמוס"
האישה החליטה לעלות עם התינוק כי היא ממהרת, ואמא שלה עזרה לה לעלות עם החבילות
והוא התחיל לצעוק שהוא לא נוסע, כיבה את המזגן ודומם את המנוע
הם המשיכו לתוך האוטובוס כשהאשה המבוגרת אומרת "אני יניח את החבילות וירד"
ואז הנוסעים אמרו למה לרדת? יש פה מקום! ותוך רגע סדרו להם 2 מקומות ושתיהן נשארו.
כשהנהג ראה שכולם יושבים, בלע את לשונו ורוקו והתחיל לנסוע את מסלול הקו.

פניתי לקווים בתלונה שהנהג עושה דין לעצמו ומשאיר את כל הנוסעים לרתוח ללא מזגן

בתגובה שהם שלחו לי נאמר כך:
הנהג רשאי להמתין שכלל הנוסעים ישבו במקומות ולוודא כי לא חרג מכמות הנוסעים המותרת

פניתי שוב והסברתי להם כי אין לי בעיה שימתין לצורך הנ"ל, אבל הוא לא אמור לדומם מנוע
בתגובה חוזרת שלהם:
על פי תקנות התעבורה בעת הפרעה למהלך תקין של הנסיעה או לנהג הוא רשאי לעצור את הרכב ואף להזמין משטרה
יחד עם זאת , על הנוסעים להישמע להוראות הנהג והמזגן לצרכיו בלבד .


מה אני אמור לעשות הלאה?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
@יוסי ב.ק
כמובן שהתלונה שלי היא גם על חברת קווים.
הנהג הגיע לתחנה כשהוא די עמוס, מאחור היה מקומות בודדים
הוא הגיע לתחנה וצעק לזוג נשים ותינוק: "האוטובוס עמוס"
האישה החליטה לעלות עם התינוק כי היא ממהרת, ואמא שלה עזרה לה לעלות עם החבילות
והוא התחיל לצעוק שהוא לא נוסע, כיבה את המזגן ודומם את המנוע
הם המשיכו לתוך האוטובוס כשהאשה המבוגרת אומרת "אני יניח את החבילות וירד"
ואז הנוסעים אמרו למה לרדת? יש פה מקום! ותוך רגע סדרו להם 2 מקומות ושתיהן נשארו.
כשהנהג ראה שכולם יושבים, בלע את לשונו ורוקו והתחיל לנסוע את מסלול הקו.

פניתי לקווים בתלונה שהנהג עושה דין לעצמו ומשאיר את כל הנוסעים לרתוח ללא מזגן

בתגובה שהם שלחו לי נאמר כך:
הנהג רשאי להמתין שכלל הנוסעים ישבו במקומות ולוודא כי לא חרג מכמות הנוסעים המותרת

פניתי שוב והסברתי להם כי אין לי בעיה שימתין לצורך הנ"ל, אבל הוא לא אמור לדומם מנוע
בתגובה חוזרת שלהם:
על פי תקנות התעבורה בעת הפרעה למהלך תקין של הנסיעה או לנהג הוא רשאי לעצור את הרכב ואף להזמין משטרה
יחד עם זאת , על הנוסעים להישמע להוראות הנהג והמזגן לצרכיו בלבד .


מה אני אמור לעשות הלאה?
א. הנהג עבר על סעיף 416 לתקנות התעבורה, זו לבד יכולה להיות עילה לתביעה
416. (א) הנהג והכרטיסן ויתר עובדי השירות יתנהגו כלפי הנוסעים באדיבות ובנימוס.

ב. לפי סעיפים 430 ו-434(א) הנהג חייב לאסוף כל נוסע שממתין בתחנה כל עוד יש מקום בעמידה
430. נהג או כרטיסן חייבים לאפשר לכל נוסע להיכנס לאוטובוס, לפי האמור להלן, זולת אם אין באוטובוס מקום פנוי או אם נשמר מקום לנוסעים בתחנות אחרות
434. (א) נהג וכרטיסן חייבים להסיע כל נוסע המוכן לשלם את שכר הנסיעה, בכפוף לאמור בחלק זה.

לפי רישיון החברות זה כולל עד 55 נוסעים בשעות השפל, ועד 65 נוסעים בשעות השיא.
שעות השפל הן בין 06:00 ל-09:00 בבוקר ובין 15:00 ל-18:00 אחה"צ.

למרבה הצער אין בידי מידע לגבי חובת התקנת מיזוג אוויר באוטובוס עבור הנוסעים.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
למרבה הצער אין בידי מידע לגבי חובת התקנת מיזוג אוויר באוטובוס עבור הנוסעים.
אכן אין מידע לגבי חובת התקנת מיזוג
אבל באם תתבעו אותם, אז בבית משפט, חברת התחבורה תילחץ גם מהדבר הפעוט הזה, ובגלל שיש לך עילות נוספות לתביעה ש @מנוי פרימיום הביא
 

חיקל

משתמש רשום
הגשתי תביעה נגד חברת מטרופולין - חיכיתי לאוטובוס לערד (קו שיש פעם בחמש שעות), ועל האוטובוס היה 60 נוסעים וביחד עם המשפחה שלי יצא 66 נוסעים, הנהג הזמין לי ניידת כיבה את האוטובוס, חיכינו חצי שעה לניידת והשוטר דיבר עם החברה ואמרו לו שמוציאים עוד אוטובוס, דקה אחרי שהשוטר עזב את המקום אמרו לי שאין אוטובוס,
לקחתי מונית ב 500 ש"ח
תכליס הגשתי תביעה על 10,000 ש"ח
500 ש"ח מונית, 2500 ש"ח על החופה נשאר לי החדר הכי דפוק, 7000 ש"ח עגמת נפש, (לציין אמרו לי מיד בפל' שישלמו לי מונית ורק שבוע אחרי התחילו לזגזג)
השאלות שלי
1.הגשתי תביעה בתאריך 01/08/2024 ועדיין לא יבלתי שום תגובה
היכן אני אמור לראות למתי קבעו לי משפט ?
2. האם הסכום של 10,000 ש"ח הגיוני

לציין שהיה איתי בת תסמונת דאון - רק לא אמרתי לנהג בבירור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה