האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 188 16.6%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 292 25.8%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 730 64.6%

  • סה"כ מצביעים
    1,130

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
העימות הנשיאותי יצא לדרך. בניגוד לעימות הקודם בין טראמפ לביידן, שני נשיאים בהווה ובעבר שביניהם היו לא מעט משקעים, הפעם הייתה לחיצת יד בתחילת העימות.

נושא: כלכלה

האריס נשאלה האם היא מאמינה שלאמריקאים טוב יותר תחת כהונתם של ביידן והאריס מאשר תחת כהונתו של טראמפ. האריס השיבה שגדלה במעמד הפועלים ודיברה על מה היא מתכוונת לעשות בשביל המשפחות, דיברה על המיסים, העסקים הקטנים ומשפחות חד הוריות. היא תקפה את טראמפ על כך שייתן הטבות מס לבעלי הון ועשירים. “היריב שלי מתכוון להקל על המולטי-מיליארדרים. התוכנית שלו תעלה ביוקר עבור זוגות צעירים ומעמד ביניים”.

טראמפ מצידו סטה מהנושא ודיבר על סוגיית המהגרים. “היא וביידן הכניסו את האנשים המסוכנים האלה למדינה שלנו” אמר. “אנחנו חייבים להוציא אותם ומהר”. קמלה השיבה: “מה שאנחנו עשינו היה לנקות את הבלגן של טראמפ”.

קמלה הגיעה מוכנה עם נתונים של גולדמן זקס (חברה רב לאומית המתמחה בבנקאות) על הכלכלה, תוך שהיא מצטטת מקורות. טראמפ מצידו התייחס לתוכנית הכלכלית שלו. “הרבה פרופסורים חושבים שהתוכנית שלי מבריקה” אמר. הוא עקץ את קמלה: “תסתכלו עליה, אין לה תוכניות. היא מעתיקה את אלו של ביידן”.




טראמפ נשאל “האם אתה חושב שהאמריקאים יכולים להתמודד עם יוקר המחיה”, והשיב: “המכסים לא הוסרו למשך כל ממשל ביידן. הייתה להם את האינפלציה הגבוהה ביותר שהמדינה הזאת ראתה. האנשים במדינה הזו גוועים בגלל מה שהם עשו. כל מה שעליכם לעשות הוא להסתכל על הסקרים ולראות מה האנשים חושבים”.


לאורך הדקות הראשונות של העימות, האריס הביטה במבט מופתע ומזלזל בטראמפ בכל פעם שענה תשובות. כפי הנראה, סגנית הנשיאה עבדה על תנועות הגוף שלה לקראת העימות.

נושא: הפלות

טראמפ נשאל האם “נשים צריכות לסמוך עליו” בכל הקשור לזכות ההפלה. הוא טען שיש מדינות בארה”ב שאפשר להרוג בהן תינוקות לאחר שנולדו – אם כי לא ברור על סמך מה אמר זאת. “עכשיו מדינות מצביעות על זה. זה נושא שפילג את ארצנו במשך 52 שנים. זה צריך להיות עניין של המדינות. באוהיו, קנזס ההצבעות היו ליברליות. אני נותן כבוד ל-6 השופטים בבית המשפט העליון שהפכו את החלטת רוו נגד וויד” הוסיף.
האריס מצידה אמרה: “החירויות על הגוף לא צריכות להיות של הממשל”. טראמפ התנער מההאשמות של האריס כלפיו ואמר: “ה שקר. המדינות מצביעות על זה, זה אולי עוד ייקח זמן. איני תומך באיסור על הפלות”.

נושא: הגירה




האריס עקצה את טראמפ: “אני מזמינה אתכם לראות את העצרות של טראמפ. אנשים עוזבים אותן באמצע”. הוא לא נשאר חייב: “לעצרות שלה אנשים לא באים. היא משלמת להם כדי לבוא”.


טראמפ התריע כי אם קמלה האריס תהפוך לנשיאת ארה”ב, “למדינה הזאת לא יהיה סיכוי, היא תהפוך לונצואלה על סטרואידים”.
לאחר נושא ההגירה, האריס עברה לתקוף את טראמפ על האישומים שעומדים נגדו. כזכור, בעימות הראשון בין ביידן לבין טראמפ, סוגיית האישומים קיבלה פחות מקום. טראמפ השיב לה: “כל התיקים התחילו בממשל שלהם נגד יריב פוליטי. אני מנצח ברובם ואנצח בשאר”.

טראמפ נשאל האם הוא מתחרט על אירועי הקפיטול ב-6 בינואר 2021, והשיב: “כל מה שעשיתי היה לשאת נאום. אני לא הייתי אחראי על האבטחה, ננסי פלוסי וראש העיר היו אחראים”. לדבריו, “אף אחד לא מת”. האריס אמרה: “הנשיא הסית המון אלים כדי לבזות את הדמוקרטיה שלנו”. טראמפ חזר שוב על עמדתו כי תוצאות הבחירות בארה”ב במערכת הקודמת היו מעוותות.

נושא: מלחמת חרבות ברזל

סגנית הנשיאה קמלה האריס והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות התייחסה למדיניות של ארה”ב על רקע המלחמה בעזה, שנמשכת כבר קרוב לשנה. היא גינתה את טבח החמאס בשבעה באוקטובר, אבל תמכה בסיום המלחמה: “היא חייבת להסתיים”.

לדבריה, “לישראל יש זכות להגן על עצמה, אבל הרבה מדי פלשתינים חפים מפשע נהרגו, ילדים, אימהות. מה שאנחנו יודעים זה שהמלחמה הזאת חייבת להסתיים”. היא הוסיפה: “תמיד אתן לישראל את היכולת והזכות להגן על עצמה, במיוחד נגד איראן ושלוחיה, אבל גם ישראל וגם הפלשתינים מגיעה הגדרה עצמית”.

טראמפ מנגד האשים את האריס וממשל ביידן במלחמה, טען כי אילו היה הנשיא המלחמה הזאת לא הייתה מתרחשת – והטיח: “האריס שונאת את ישראל”. הוא האשים גם את ממשל ביידן בהסרת הסנקציות נגד איראן. “היא שונאת את ישראל, יחד עם זאת היא שונאת את האוכלוסייה הערבית כי כל האזור עומד להתפוצץ – ערבים, יהודים, ישראל בכלל. מדינת ישראל תחדל מלהתקיים תוך שנתיים אם היא תיבחר”.

באופן כללי, האריס מאמצת את השקפתו של ביידן על ישראל-חמאס וקוראת כאמור לסיום המלחמה. מלחמת ישראל-חמאס היא אחד הנושאים המפלגתיים ביותר מבחינה פוליטית עבור הדמוקרטים, והאריס אימצה במידה רבה את עמדתו של הנשיא ג’ו ביידן בנושא בניסיון לאזן את התמיכה הבלתי מעורערת בביטחון ישראל תוך גינוי הפעולות הישראליות בעזה.

נושא: מלחמת רוסיה-אוקראינה

העימות נעצר לדקות ספורות (הפסקה) והמשיך מיד לאחר מכן עם ביקורת של טראמפ על התנהלות ממשל ביידן והאריס באשר למלחמת רוסיה-אוקראינה. “הם נתנו יותר מ-150 מיליארד דולר לאוקראינה, אין להם האומץ לבקש מאירופה לשלם – אולי בגלל זה באירופה לא אוהבים אותי כמו שהם אוהבים אנשים חלשים”.

עוד אמר הנשיא: “פוטין וזלנסקי מכבדים אותי, הם לא מכבדים את ביידן – למה שיכבדו אותו? על מה? אסיים את המלחמה הזו לפני שאכנס לבית הלבן. אדבר עם שניהם. זה לא היה קורה אצלי. לביידן אין מושג איך לדבר איתו ואיך לעצור את זה. זה עשוי להגיע למלחמת עולם שלישית. איפה הנשיא שלנו?”.

האריס השיבה: “רוסיה הפרה את הדין הבינלאומי, הגעתי לנאט”ו. הבאנו חמישים מדינות לתמוך באוקראינה ובזכותה להגן על עצמה. בזכות הסיוע שסיפקנו – אוקראינה עומדת כמדינה חופשית ועצמאית. אם טראמפ היה נשיא, פוטין היה בקייב עכשיו”. טראמפ עקץ: “היא גרועה במשא ומתן”.

טראמפ נשאל האם ראוי להתייחס לגזע של האריס והשיב: “זה לא משנה לי, שתהיה מה שהיא רוצה”. קודם לכן, טראמפ תקף את הנשיא ג’ו ביידן. האריס העירה: “קודם כל, חשוב להזכיר לנשיא לשעבר שאתה לא מתמודד נגד ג’ו ביידן, אתה מתמודד נגדי”. היא מצידה התנערה מנוכחותו של ביידן: “אני לא ג’ו ביידן ולא דונלד טראמפ. אני מציעה דור חדש של מנהיגות”. בשלב הזה סיפקה האריס מונולוג ארוך שעסק באחדות העם האמריקני.

בהמשך נשאלו השניים על תחום הבריאות. טראמפ תקף את התוכנית של אובמה-קר וטען שהייתה גרועה. “אנחנו נבנה תוכנית אחרת ונחליף אותה. אם הדמוקרטים היו מחליפים אותה היה לנו ביטוח טוב יותר. בחרתי להשאיר אותה ולשפר עד כמה שאפשר, למרות שפוליטית היה עדיף לתת לה להירקב”.

בסיום העימות הטיח טראמפ בהאריס: “סגנית הנשיא הגרועה בהיסטוריה של המדינה שלנו. היא השיבה: “אני אשת העתיד – הוא איש העבר”. עוד אמר טראמפ: “אנחנו אומה כושלת ובדעיכה, בכל העולם צוחקים עלינו – מנהיגי העולם מדברים איתי וצוחקים עלינו, לא מבינים מה קרה לנו, אין לנו מושג מה קורה – יש מלחמה במזרח התיכון ומול רוסיה, אנחנו נגמור במלחמת עולם שלישית. הם נתנו נשק לטליבאן. מה שהכי גרוע הם נתנו למיליוני מהגרים להיכנס למדינה ולהרוס אותה”.


(ערוץ 14)
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
טראמפ מגיב לעימות ומאשים: “ניצחון גדול – זה היה 3 מול 1"

המועמד לנשיאות ארה”ב דונלד טראמפ הגיב הבורק (רביעי) לעימות הנשיאותי ברשת החברתית Truth שבבעלותו, וכתב כי היה “ניצחון גדול הלילה” • טראמפ הוסיף האשים את המנחים בכך שהיו מוטים: “זה היה העימות הטוב ביותר שלי, במיוחד בשל העובדה שזה היה שלושה מול אחד”
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
העימות בין קמלה האריס לדונלד טראמפ צריך לעורר דאגה בישראל

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו התייחס לעימות הנשיאותי בין קמלה האריס לדונלד טראמפ וטען כי הממשלה בישראל צריכה להיות מודאגת מהעימות הזה – גם מצדה של האריס ובעיקר מצידו של טרמפ שיכל לנצל את הבמה ולהרחיב את השיח על ישראל
 

שמחה קופי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
משעשע: הכל התחיל שג'י די וואנס הסגן המיועד צייץ בטוויטר על כך שמהגרים מהאיטי אוכלים חיות מחמד באוהיו:

1726068968309.png

אילון מאסק הגיב:

1726069018249.png

הרשת התמלאה בציוצי טראמפ על כך שהוא יגן על החתולים, קצת דוגמאות:

1726069168797.png

1726069183265.png

1726069195112.png

1726069211066.png

הבית הלבן נאלץ להגיב לסערה. ג'ון קירבי אמר "כי בטענות הללו מפיצים אנשי ציבור מצמרת המפלגה הרפובליקנית תיאוריית קונספירציה שמטרתה לזרוע פילוג על בסיס שקרים וגזענות".
 
נערך לאחרונה ב:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
סקר חדש של CNN לאחר העימות מראה שעל אף שלטענתם טראמפ הפסיד בעימות מספר המשיבים בסקר על כך שהם סומכים יותר על טראמפ בענייני כלכלה על מ53% ל55%:

1726069529259.png
 

הנמצא

משתמש מקצוען
הנשיא ביידן לא מפסיק להפתיע:
הכבאים בשאנקסוויל פנסיליבניה שכנעו אותו לשים על הראש את כובע ה MAGA של טראמפ - והוא הלך הזה.

מזל שהיה מי שצילם...

לא בטוח שקמאלה תתחבר לקטע...
file.php
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה