מורה מקדם חשיבה
משתמש פעיל
מעניין!שני ילדים.
לא עשינו סריקות מוח לפני ואחרי, אולי כן יש שיפור. אבל לא משהו שיכולנו לראות בשטח.
האם אתה יודע מעוד אנשים שניסו את זה, ולא הצליחו או שכן??
מעניין!שני ילדים.
לא עשינו סריקות מוח לפני ואחרי, אולי כן יש שיפור. אבל לא משהו שיכולנו לראות בשטח.
לא מכירה.מעניין!
האם אתה יודע מעוד אנשים שניסו את זה, ולא הצליחו או שכן??
הוא היה חבר שלי, ולא היה לו עניין לשקר.על סמך המבחן בלבד? בלי לראות את הילד?
כנראה הוא הסתמך על זה
מאוד חשוב לי לדעת באמת אם שיטת "הד אקטיב" עובד או לא.לא מכירה.
הטיפול הזה דורש הרבה מאוד תירגול בבית מצד ההורהנקרא בקיצור ריפוי בעיסוק בשיטת קוג פאן
והוא לא מייתר צורך בכדור
אין צורך לעשות סריקות מוח לפני ואחרי.שני ילדים.
לא עשינו סריקות מוח לפני ואחרי, אולי כן יש שיפור. אבל לא משהו שיכולנו לראות בשטח.
תיאורטית אפשר לעשות מוקסו, אכן.אין צורך לעשות סריקות מוח לפני ואחרי.
אפשר לעשות מבחן מוקסו ביום שהוא עשה את התרגילים, ועוד אחד ביום שלא עשה את התרגילים ולהשוות ביניהם.
אפשר גם פשוט לשאול את הילד מתי הוא יותר רגוע עם התרגילים או בלי...
אני מכירה קרוב משפחה שניסה לילד בן 7 במשך 3 חודשים, ולא ראה הבדל.מעניין!
האם אתה יודע מעוד אנשים שניסו את זה, ולא הצליחו או שכן??
הביטוי הנכון הוא לא "שיטה חזקה" אלא שיטה מאד כוחנית (יש פה עוד אשכולות שכתוב דיסים עליה)יש את הטיפול במשחק - המשחק הקוגנטיבי של רייזי מינצברג
הבנתי שהצליחה להוריד להרבה ילדים את הריטלין/למנוע אותו.
מומלץ!!
זה שיטה חזקה אבל מוכיחה את עצמה.
הרעיון שלה זה כמו שאם הילד עבר חס וחלילה תאונה ונשברה לו רגל, ניקח אותו לפיזיותרפיה ולא נוותר עד שידע חזרה ללכת. גם אם יבכה ויצרח. אותו דבר בנושא הזה. היא קוראת לשיטה שלה הפיזיותרפיה של המוח. היא מכינה תכנית עבודה והיא לא מוותרת ועושה הנחות עד להשגת המטרות. יש ילדים/הורים שזה קשה להם אבל מי שרוצה את טובת ילדו ומבין כמה העתיד של הילד מושפע מזה רואה עם זה תוצאות !!
עקרונית מה שצריך זה לעשות מחקר...תיאורטית אפשר לעשות מוקסו, אכן.
פרקטית כמובן פחות, בהתחשב במחיר ובזמינות.
לשאול את הילד זה לא אומדן מדויק, ובכל אופן ניסיתי גם אותו. המשתמשים לא הרגישו משהו מיוחד.
לשאול את ההורה של הילד, כלומר את עצמי, זה אותה רמת אמינות של האומדן.
אגב, לקחתי ילדים לפיזיותרפיה, ונכחתי גם בפיזיותרפיה של אחרי ניתוח, אחד הדברים הקשים . זה ממש לא הגישה בפיזיותרפיה להכריח ילד גם אם יבכה ויצרח.יש את הטיפול במשחק - המשחק הקוגנטיבי של רייזי מינצברג
הבנתי שהצליחה להוריד להרבה ילדים את הריטלין/למנוע אותו.
מומלץ!!
זה שיטה חזקה אבל מוכיחה את עצמה.
הרעיון שלה זה כמו שאם הילד עבר חס וחלילה תאונה ונשברה לו רגל, ניקח אותו לפיזיותרפיה ולא נוותר עד שידע חזרה ללכת. גם אם יבכה ויצרח. אותו דבר בנושא הזה. היא קוראת לשיטה שלה הפיזיותרפיה של המוח. היא מכינה תכנית עבודה והיא לא מוותרת ועושה הנחות עד להשגת המטרות. יש ילדים/הורים שזה קשה להם אבל מי שרוצה את טובת ילדו ומבין כמה העתיד של הילד מושפע מזה רואה עם זה תוצאות !!
לא דמיינתי עד כדי כך. זה נשמע ממש אלים.בעבר (לא יודעת עם עד היום) היא כללה אלמנטים פיזיים כמו להחזיק לילד את הידיים אם לא עושה מה שאומרים לו, או לא לסיים את המפגש עד שהוא לא מסיים את המטלה.
גם בעיניי, וזה גם מעביר מסר שגוי ביחס ליכולת שלנו לספוג ולהכיל גם כישלון.אם יש ילד שהשיטה קשה לו, לא לוותר ולא להרפות ולא לעשות הנחות זו בעיניי (הבלתי טיפוליות) לפחות, לא דרך נכונה משום צד.
בשיטה מכנים את זה חווית הצלחה...הנושא הזה הוא אחד האזורים הקשים אצל אנשים עם הפרעת קשב. מבחינה פיזיולוגית, היכולת להכיל כישלון קשורה לתפקודים ניהוליים שכידוע 'מגמגמים' אצל אנשי קש"ר, ולזה מצטרך החלק הרגשי של הצטברות הרבה הרבה חויות כישלון.
זה לא נשמע כמו חוויה חיובית, צר לי מאד.בשיטה מכנים את זה חווית הצלחה...
זו אחת התמות המרכזיות של התפיסה, המחויבות להצלחה של הילד.
אני רואה את הדברים אחרת, חושבת שזו תפיסה נוקשה ומיושנת, אבל אני לא מטפלת.
יש פה עוד מידע ודיונים https://www.prog.co.il/threads/המשחק-הקוגנטיבי-של-רייזי-מינצברג-מישהו-מכיר.898143/
אני שמחה לשמוע שאת והילד יצאת 0םבתחושה טובה.יש להם הרבה שיטות לדרבן את הילדים (גם ע:י שוקולדים ופרסים)
אני מכירה את הביטוי מהשיטה ויש לי השגות עליו.והם חווים הרבה חוויות הצלחה!!
לא אוהבת את הביטוי ענישה.אשמח לשמוע האם היו גם שיטות פיזיות, ענישה או שלילת רווח?
שיטות פיזיות - על מה את מדברת ??אשמח לשמוע האם היו גם שיטות פיזיות, ענישה או שלילת רווח?
מעמידים אותם רק מול משימות שאנו יודעים בודאות שהם יכולים להשיג, כל ילד לפי כוחותיו.חוץ מחוויית הצלחה בעיניי יש מקום גם לדעת להתמודד עם כשלון.
התוצאה היחידה זו שלילת רווח, ולא המשכת המשחק עד שיצליח או נסיונות חוזרים ונשנים להביא את הילד להצלחה? אין תחושת לחץ?גם כאן, אם הילד לא מסיים מטלה הוא מבין שהתוצאה של זה שהוא לא יקבל את השוקולד בסוף וכו וכו...
ההשוואה בין "התנהגות שלילית" שיש לה תוצאות ל"חוסר הצלחה במשחק הספציפי שהמטפלת החליטה" זו השוואה מפורכת בעיניי. חוסר הצלחה זו לא התנהגות שלילית!אבל להתנהגויות מסוימות יש תוצאות.
החזקת ידייםשיטות פיזיות - על מה את מדברת ??
סמנטיקה. כל עוד אמא היא זו שקובעת מה תהיה התוצאה ה"טבעית" של ההתנהגות, אין הבדל בין תוצאה לעונש.לא אוהבת את הביטוי ענישה.
גם בחינוך -
כשילד מתנהג לא יפה ואז את לא מרשה לו ללכת לגינה. זה לא שהוא קיבל עונש! אלא זה פשוט התוצאה של זה שהוא לא התנהג יפה.
וזה שמים וארץ בגישה חינוכית.
שילד מבין שהוא לא מקבל עונשים מאמא, מאמא אף פעם לא מקבלים עונשים!
אבל להתנהגויות מסוימות יש תוצאות.
גם כאן, אם הילד לא מסיים מטלה הוא מבין שהתוצאה של זה שהוא לא יקבל את השוקולד בסוף וכו וכו...
כדרך חיים לא נכון לעבוד ככה. כדרך חיים צריך גמישות עם ילדים.
אך כשיטה טיפולית-
פעם בשבוע הילד מבין שהוא חייב לעבוד ולהגיע לתוצאות. דבר מאוד חיובי בעיניי!!
למה, רק להתנהגות שלילית יש תוצאה?ההשוואה בין "התנהגות שלילית" שיש לה תוצאות ל"חוסר הצלחה במשחק הספציפי שהמטפלת החליטה" זו השוואה מפורכת בעיניי. חוסר הצלחה זו לא התנהגות שלילית!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: