אתגר נספח לאתגר- גלגל חוזר בעולם

שיבת ציון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הייתי חייב להשתתף באתגר, אבל עקב שמחה במשפחה לא היה לי די זמן לכתוב ולהשקיע - אז בכל אופן העליתי איזה משהו.
למי שלא מכיר - הדמויות הם מהספר בלתי הפיך של מ. ארבל, ואני מקווה שגילי ובני עונים להגדרה של גיבור וסיידקיק. להפוך אותם לגמרי לא הצלחתי, אבל לפחות הזזתי את בני למרכז העניינים.
@שיבת ציון, אני מקווה שזה עומד בכללי האתגר.
הדמויות נהפכו מצוין. בהחלט בני הפך להיות הגיבור, ואם מלכתחילה היו הפוך- אז למרות שגילי לא היה כאן בדיוק סיידקיק אלא קרוב, הקטע הזה הוא בין האלו שיותר עומדים בכללי האתגר.
 

ימים טובים יבואו

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
בעזרת ה' הערב (ב23:59...).
אשמח שתעלי!

מחכה לדמויות מהקומיקס... אבל כל מה שתעלי יהיה טוב בעז"ה.
בסוף לא כתבתי על הקומיקס כי הוא לא היה בהישג ידי והיו חסרים לי פרטים..😕
התכוונתי לכתוב על הרשל'ה ואחיינו שהם ממש מדגימים לדעתי את הפרוטגוניסט והסיידקיק שלו. (והפריץ והמשרת שלו ממש מדגימים בעיניי את אנטגוניסט והסיידקיק
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה