אי אפשר להסתמך על שיקול דעת ההורה,כנראה שהם לא מסתמכים על שיקול דעתו של ההורה.
צריך כללים אחידים לכולם
אי אפשר להסתמך על שיקול דעת ההורה,כנראה שהם לא מסתמכים על שיקול דעתו של ההורה.
ראיתי במעונות אבות מגיעיםמה אני עושה אני עובדת מחר ואין לי את האפשרות לבוא למעון עם בתי כמעט בת שנה יום ראשון במעון(לא ממשיכה )
רק בעלי יכול לקחת אותה והוא לא ישאר איתה במעון
יש טעם שתבוא בכלל ?
או פשוט שיביא אותה וישאיר אותה לבד עם המטפלת .
תודה
לא כל כך קשה לזהות אם הילד הסתגל או לא-אי אפשר להסתמך על שיקול דעת ההורה,
צריך כללים אחידים לכולם
וגם ילד בוכה, יש מטפלת שיכולה לנסות להרגיע.ילד בוכה ולא רגוע מסתבר שמקומו בבית,
ואם הוא בוכה ולא נרגע אחרי שההורה הלך?לא כל כך קשה לזהות אם הילד הסתגל או לא-
ילד בוכה ולא רגוע מסתבר שמקומו בבית,
ילד שמח ורגוע- סימן שהתרגל לגן.
אם זה אכן קורה ולפרק זמן ממושך והילד לא נרגע לאחר נסיונות אפשר לקרוא להורה.ואם הוא בוכה ולא נרגע אחרי שההורה הלך?
אז עדיין ההורה צריך להיות זמין ובאזור, כך שלמעשה ההורה עדיין לא ילך לעבודה..אם זה אכן קורה ולפרק זמן ממושך ולא נרגע לאחר נסיונות אפשר לקרוא להורה.
אבל לא להחיל את ההסתגלות הזאת על ילדים שלא זקוקים אליה.
הוצגה כאן עמדה שהדרגה בהכרח טובה לילד.אז עדיין ההורה צריך להיות זמין ובאזור, כך שלמעשה ההורה עדיין לא ילך לעבודה..
כל מילה.הוצגה כאן עמדה שהדרגה בהכרח טובה לילד.
אך בפועל נראה שיש ילדים שזקוקים לה ויש ילדים שלא.
אשר על כן, ובלי קשר לחשבונות ההורים או למקום עבודתם צריך לתת את האופציה של השארה ולהפחית את ההדרגה למינימום.
(ואם כבר כן נכנסנו לחשבונות ההורים יש מספיק שעובדים בקרבת מקום- עובדים מהבית- ימצאו קרוב משפחה/ שכן שיבוא לקחת את הילד וכדו')
כל עוד בכי הוא צורת התקשורת בגילאי המעון, אז כן- ילד רגוע ונינוח שאינו בוכה, אות וסימן שאין לו צורך בהדרגה. בגיל הזה זה כן שחור לבןואם הוא בוכה ולא נרגע אחרי שההורה הלך?
זה לא שחור או לבן בוכה או שמח - צריך את ההסתגלות לנפש של הילדים הרכים, הם תינוקות רכים
יפה שלא 20 דקותכ" כ שיכנעתם שחייבים הדרגה.......
שבחיידר כיתה ח אצלנו[בנים]עשו הדרגה היום מ8:30 עד 10:30....
אל תתן רעיונות.....יפה שלא 20 דקות
זה כבר לרבה בחיידרכ" כ שיכנעתם שחייבים הדרגה.......
שבחיידר כיתה ח אצלנו[בנים]עשו הדרגה היום מ8:30 עד 10:30....
יש הורים שהפנסיה והעבודה יותר חשובה לצערינואני לא חושבת שיש הורה אחד כזה.
רק יש אילוצים...
אין חוק לשלוח למעוןדעתי שמהראשון לספטמבר אמור להיות יום לימודים ר-ג-י-ל
כי כמו בכל עבודה - יום עבודה הוא יום עבודה.
הורה שיודע שיהיה לילד שלו קשה, שיקח אותו מוקדם ע"פ הצורך או ע"פ המלצת הגננת / המטפלת .
מה פתאום לא סומכים על שיקול הדעת של ההורה?
הוא זה שאפוטרופוס על הילד, הוא זה שאחראי עליו והוא זה שמכיר אותו הכי טוב.
(אישית גם אני חושבת שצריך הדרגה מסוימת בטח בגיל הקטן, אבל מה שיש היום שזה נגרר לשבוע זה קטסטרופה.
יש לי ילדים שהיו כל החופש בקייטנות - חזרו מבסוטים. לא נצפתה בעיה. מה הקשר פתאום הדרגה? הרבה יותר קשה לילד חוסר היציבות הזה - פעם סבתא לוקחת אותו, פעם השכנה, פעם אבא, פעם אמא. הרי לא שייך שאמא תעדר מהעבודה שבוע בגלל ההדרגה המהוללת, גם ככה כל החופש הזה אלתרנו בלי הפסקה)
כל הדיבורים היפים על נפש הילד פשוט מעצבנים!
נפש הילד נהרסת בגלל חופש מטומטם של חודשיים שצריך להעביר אותו בו בזמן שאבא ואמא בעבודה כאילו נשארנו בשנות התשעים שאמא עקרת בית ואבא עובד חצי יום!
העולם מתקדם ומשרד החינוך מפגר להנאתו.
אם בכל אופן יש בעיה עם נפש הילד שצריכה הדרגה - אפשר לעשות מפגש הכרות ראשוני של שעה אחרי צהריים ועוד יום קצר שיהיה יום לפני הראשון לספטמבר. למה דווקא אנחנו ההורים העובדים צריכים להפסיד?
כל זה לא קשור לזה שלעולם לא הייתי רוצה להיות גננת / מטפלת כי לא מתאים לי להיות גננת! זה הכל!
אני לא עובדת הייטק ואני לא מרוויחה הרבה יותר מגננת וזאת למרות שאין לי חופש ואני עובדת כל יום עד שלוש.
אני מעריכה מאד את הגננות והמטפלות של הילדים ואת עבודתן המסורה.
אני כועסת על מי שהמציא את החופשות המהוללות שלהם על חשבוננו, ההורים העובדים חסרי האונים, מצידי שירוויחו יותר הרבה לשעה ולא יקבלו חופשים! ככה כולנו נרוויח!
הודעה זו היא ההוכחה שאי אפשר לסמוך על שיקול דעתו של הורהדעתי שמהראשון לספטמבר אמור להיות יום לימודים ר-ג-י-ל
כי כמו בכל עבודה - יום עבודה הוא יום עבודה.
הורה שיודע שיהיה לילד שלו קשה, שיקח אותו מוקדם ע"פ הצורך או ע"פ המלצת הגננת / המטפלת .
מה פתאום לא סומכים על שיקול הדעת של ההורה?
הוא זה שאפוטרופוס על הילד, הוא זה שאחראי עליו והוא זה שמכיר אותו הכי טוב.
(אישית גם אני חושבת שצריך הדרגה מסוימת בטח בגיל הקטן, אבל מה שיש היום שזה נגרר לשבוע זה קטסטרופה.
יש לי ילדים שהיו כל החופש בקייטנות - חזרו מבסוטים. לא נצפתה בעיה. מה הקשר פתאום הדרגה? הרבה יותר קשה לילד חוסר היציבות הזה - פעם סבתא לוקחת אותו, פעם השכנה, פעם אבא, פעם אמא. הרי לא שייך שאמא תעדר מהעבודה שבוע בגלל ההדרגה המהוללת, גם ככה כל החופש הזה אלתרנו בלי הפסקה)
כל הדיבורים היפים על נפש הילד פשוט מעצבנים!
נפש הילד נהרסת בגלל חופש מטומטם של חודשיים שצריך להעביר אותו בו בזמן שאבא ואמא בעבודה כאילו נשארנו בשנות התשעים שאמא עקרת בית ואבא עובד חצי יום!
העולם מתקדם ומשרד החינוך מפגר להנאתו.
אם בכל אופן יש בעיה עם נפש הילד שצריכה הדרגה - אפשר לעשות מפגש הכרות ראשוני של שעה אחרי צהריים ועוד יום קצר שיהיה יום לפני הראשון לספטמבר. למה דווקא אנחנו ההורים העובדים צריכים להפסיד?
כל זה לא קשור לזה שלעולם לא הייתי רוצה להיות גננת / מטפלת כי לא מתאים לי להיות גננת! זה הכל!
אני לא עובדת הייטק ואני לא מרוויחה הרבה יותר מגננת וזאת למרות שאין לי חופש ואני עובדת כל יום עד שלוש.
אני מעריכה מאד את הגננות והמטפלות של הילדים ואת עבודתן המסורה.
אני כועסת על מי שהמציא את החופשות המהוללות שלהם על חשבוננו, ההורים העובדים חסרי האונים, מצידי שירוויחו יותר הרבה לשעה ולא יקבלו חופשים! ככה כולנו נרוויח!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: