חרבות ברזל מחאות האליטות - והפעם: מות החטופים - סקר

האם רוה''מ ייכנע למכבש הלחצים האדיר שמופעל עליו על ידי האליטות והשמאל

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אנו חיים במדינת חוק ומכבדים את החלטת בית המשפט, אי לכך אני מנחה את כולם לשוב לעבודה בשעה 14:30. חשוב להדגיש כי שביתת ההזדהות הייתה מהלך חשוב ואני עומד מאחוריו"
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
מטה משפחות החטופים פנה היום (שני) ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, בבקשה שתורה לבטל את ההחלטה שהתקבלה בקבינט הבטחוני ביום חמישי האחרון בנוגע להישארות בציר פילדלפי.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ינון מגל: לסיכום ארוע השביתה הכושל - ארנון בר דוד גם אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אריה ארליך: מטריד ומסוכן לחיות במציאות שבה יש איש אחד עם כוח ביד להוריד את השאלטר על המשק במדינה שלמה לפי גחמה אישית, בלי הצבעה, בלי דירקטוריון, בלי שום איזונים ובלמים, רק כי בא לו. הפארסה של ארנון בר דוד מחייבת את הממשלה לשים קץ לתופעה האנרכיסטית הזו שמזכירה מדינות עולם שלישי.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
תמיר מורג: הישגי השביתה של ההסתדרות: 1. העמקת הפוליטיזציה של סוגיית החטופים. 2. חשיפת חולשתו של ארנון בר דוד, גם ציבורית וגם כלפי רבים מהוועדים שאמורים לסור למרותו. 3. העצמת האנטגוניזם הציבורי כלפי הארגון שבראשו הוא עומד. בסך הכל, הצלחה...
 

מסקרה

משתמש מקצוען
תגובת ההסתדרות: "הטענה המסיתה על כך שהקריאה להשבת החטופים שנמקים בעזה עוזרת לסינוואר נועדה להשכיח מהציבור בישראל מי היה זה שהעביר לחמאס מיליארדי דולרים במזוודות. ראש הממשלה, שבמשמרתו קרה האסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה, עדיף שישקיע את מאמציו בהחזרת בנינו ובנותינו – חיים ולא בשקיות שחורות".
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ינון מגל

ינון צהריים טובים אני שליח של מנות אוכל לחברות ההייטק היום בקו שלי היה עומס של מנות יותר מכל יום שני אחר שביתה דרדלה
היטק.jpg
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
אנרכיסטים חסמו רכבות בתחנת ההגנה בתל אביב. האנרכיסטים עמדו על הדלתות ולא נתנו להן להיסגר. מהרכבת נמסר שמתבצעים מאמצים לפנות אותם. כמו כן, רכבות נעצרו בתחנת הרצליה בצורה דומה. בתוך כך, המשטרה עצרה כמה אנרכיסטים במחלף השלום בתל אביב, סמוך לדרך בגין.
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה