דרוש מידע איזה משפט אמרו לך פעם ולא שכחת אותו עד היום?

מספר אחת

משתמש רשום
מורות עייפות או עצבניות מהבעל אל תגיעו לבית ספר, תתקשרו להגיד שאתן מאחרות.
אל תגיעו לכיתה ותפרקו את התסכולים של הלילה או הבוקר על התלמידים.
זוכרת מורה אחת שפגעה בי קשות, ואחכ התנצלה [3 שנים אחר כך] שזה היה אחד הימים הרעים שלה בבית.
לא יודעת למה תלמיד אמור לספוג את זה ,
כמו שמנתח יבוא עצבני או עייף לחדר ניתוח ויעשה טעות בגוף המטופל -
כאילו בנפש אפשר לעשות טעויות,
אם מנתח יבוא ויגיד הייתי עייף לכן טעיתי במילמיטר , זה לא יהיה מתקרב ללדון לכף זכות.
כנל בנפש התלמיד.
את מי בדיוק מעניין שהיית עייף? ? אתה מתעסק פה עם נשמות.
משפט אחד של מורה בבוקר רע הרס לילדים שנתיים שלוש, עשרים שלושים שנה .
כל המשפטים שהתלמידים לשעבר רשמו פה וזה מה שהם זוכרים - מזעזע ועצוב.
תעשו טובה, אנשי צוות הם א' כל בני אדם, מותר להם להיות עייפים, ולעיתים הם גם טועים.
וגם לתלמידים מותר להיות בני אדם ולהבין את זה.
ומשפט, עם כל הכבוד לו, הוא משפט. לא מעבר. נא שימו את הדברים בפרופורציה הראויה להם.
משפט אחד לא הורס חיים, וגם לא בונה אותם. זה היחס של האדם למה שנאמר לו. ואם התלמיד לוקח את המשפט קשה עד כדי הריסת חייו, סימן שהוא היה מעורער גם, קודם, והמשפט הוא בסה"כ תירוץ. וכן להיפך, סה"כ דחיפה.
די, אנשים, תרגעו! כמה פגועי צוות אנושים יש כאן, אז אוקי, יש דברים שאסור לומר ולא משנה מה ההשפעה שלהם, ויש גם אנשי חינוך שאינם ראויים לתואר. אבל אנא, תפרפצו!
 

ELI AVRAHAM

משתמש צעיר
תעשו טובה, אנשי צוות הם א' כל בני אדם, מותר להם להיות עייפים, ולעיתים הם גם טועים.
וגם לתלמידים מותר להיות בני אדם ולהבין את זה.
ומשפט, עם כל הכבוד לו, הוא משפט. לא מעבר. נא שימו את הדברים בפרופורציה הראויה להם.
משפט אחד לא הורס חיים, וגם לא בונה אותם. זה היחס של האדם למה שנאמר לו. ואם התלמיד לוקח את המשפט קשה עד כדי הריסת חייו, סימן שהוא היה מעורער גם, קודם, והמשפט הוא בסה"כ תירוץ. וכן להיפך, סה"כ דחיפה.
די, אנשים, תרגעו! כמה פגועי צוות אנושים יש כאן, אז אוקי, יש דברים שאסור לומר ולא משנה מה ההשפעה שלהם, ויש גם אנשי חינוך שאינם ראויים לתואר. אבל אנא, תפרפצו!
ממש לא מסכים
וודאי שהם גם בני אדם ויכולים לטעות
אך חלק מהמשפטים שהוזכרו לעיל הם טעויות קריטיות!! ואיש חינוך לא אמור לעשות אותם!
וכן, גם אם הוא
היה מעורער גם, קודם
זה לא אומר שאי"ז רצח!
(כל המעצים עיניו של גוסס...).
 

120161

משתמש מקצוען
מי שכתבה שלא נאה לבחור ישיבה דבר על עצמו וחבריו בצורה לא מכובדת...
אני לא מצדיקה אבל ידוע שהשפה בין בני הישיבות מחוספסת אצל רובם (והם יר"ש ואיכותיים)
הבעיה מתחילה כאשר מעבירים את השפה לבית לאחר הנישואין...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני כתבתי.
הבעיה היא, שנותנים לגיטימציה לשפה כזאת.
זו שפה גסה, במוצהר!
 

אולטרא סגול

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
תעשו טובה, אנשי צוות הם א' כל בני אדם, מותר להם להיות עייפים, ולעיתים הם גם טועים.
וגם לתלמידים מותר להיות בני אדם ולהבין את זה.
ומשפט, עם כל הכבוד לו, הוא משפט. לא מעבר. נא שימו את הדברים בפרופורציה הראויה להם.
משפט אחד לא הורס חיים, וגם לא בונה אותם. זה היחס של האדם למה שנאמר לו. ואם התלמיד לוקח את המשפט קשה עד כדי הריסת חייו, סימן שהוא היה מעורער גם, קודם, והמשפט הוא בסה"כ תירוץ. וכן להיפך, סה"כ דחיפה.
די, אנשים, תרגעו! כמה פגועי צוות אנושים יש כאן, אז אוקי, יש דברים שאסור לומר ולא משנה מה ההשפעה שלהם, ויש גם אנשי חינוך שאינם ראויים לתואר. אבל אנא, תפרפצו!
אדרבה, אם היה התלמיד מעורער לפני כן ועשה האיש חינוך טעות ואמר לו משפט שלא בונה , על זה אפילו אני לא מדברת.
כשהתלמיד שלך במצב לא טוב אתה צריך לבנות אותו , לא לכבות אותו
ואם הוא כבוי מסיבה אחרת אתה צריך לתת לו משפטים מדליקים
לא להגיד לו עם מי תתחתן בכלל ומה יצא ממך...

ועושים טובה-
מותר להם להיות עייפים ולהישאר בבית או לשתות 3 קפה ולנשום עמוק לפני שהם נכנסים לכיתה.
ואם הם טועים כמו כולם - שיתנצלו או שיעשו חושבים עם עצמם.
ומשפט אחד עם כל הכבוד לו הוא משפט , אבל כשהוא נאמר ממורה לתלמיד הוא יותר ממשפט, מוזר שאני מכירה יותר מכמה אנשים שנהרס להם האמון בעצמם בגלל משפט אחד שמורה טיפשה אמרה להם כחלק משיחת מוסר כבודה.
מן הסתם גם אתה מכיר ,.
 
משפט אחד לא הורס חיים, וגם לא בונה אותם.
המחנך יחיאל יעקבזון אומר: שלמזלנו הרב הילד נברא עם מנגנון הגנה, שעוזר לו להתמודד עם ביקורת.

ולדעתי מילה רעה של חבר, יכול לערער את עולמו של הילד הרבה יותר ממילה של מחנך!!!
 

רחמנית

משתמש צעיר
ומה לגבי הורה שטעה וחורץ משפט שהורס וזכור לכל החיים....

שאלו פעם מחנך גדול מה לעשות למלמד שפגע ודיבר לא יפה לילד-
התשובה שלו הייתה, לשלוח לו זר פרחים גדול לשבת עם מילים טובות

אני יודעת שהרבה יבלעו אותי כאן, אני לא מורה ולא מלמד
רק חשוב לזכור עכשיו בתחילת שנה להוקיר ולהעריך את המלמדים המורים והמוסדות
כשההורים מדברים טוב על המלמדים והמורים, המוסד הוא הכי טוב שיכול רק להיות
גם אם אומרים משהו קשה, הפגיעה איננה פגיעה...
 

טעים ועסיסי

משתמש צעיר
זוכרים מה אמא של נחשון ווקסמן הי"ד הצדיקה אמרה
לאחר שנסיון החילוץ לא צלח...לדאבון כל לב
ה' תמיד שומע ועונה לפעמים הוא עונה - לא (ציטוט בערך)
משפט ענק.
המשפט הוא "לפעמים גם לאבא מותר להגיד לא!!!".
 

דו משמעי

משתמש מקצוען
בענינים הגשמיים צריך להסתכל במי שהוא למטה ממנו, ולהודות להשם יתברך כי טוב על חסדו אתו עמו. בענינים הרוחניים צריך להסתכל במי שהוא למעלה ממנו ולהתחנן לה' שיתן לו דיעה טובה להתלמד ממנו וכח ועוז שיוכל לעלות בעילוי.
 

shali

משתמש מקצוען
אבל משפט שאמרו לך באופן אישי לא פתגמים
כאילו לא חשבתי על הכיוון הזה שזה יהפך להיות אשכול של פתגמים
התכוונתי איזה משהו זרקו לך ברגע של כעס או אמרו ברגע של קרבה ולא שכחת את המשפט ואת מי שאמר אותו עד היום
זה מה שחיפשתי ועל השאלה הזאת מעטים מאד ענו
צודקת

גם לי קצת צרם

וחבל
כי זה אשכול עם פוטנציאל מרתק!

וחבל שנהפך
למחסן של כל מה שכתבו לכם בספר זכרונות
או נתקלתם בעלון של הידברות
 
צודקת

גם לי קצת צרם

וחבל
כי זה אשכול עם פוטנציאל מרתק!

וחבל שנהפך
למחסן של כל מה שכתבו לכם בספר זכרונות
או נתקלתם בעלון של הידברות
משתתף בצערכם.
ועל זה נאמר המשפט:
אם זה לא הולך כמו שרצית - אז תרצה כמו שזה הולך............
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה