אל תעזבי ידיים
משתמש פעיל
כל אחד שומע מה שהוא רוצה לשמוע..
תעשו טובה, אנשי צוות הם א' כל בני אדם, מותר להם להיות עייפים, ולעיתים הם גם טועים.מורות עייפות או עצבניות מהבעל אל תגיעו לבית ספר, תתקשרו להגיד שאתן מאחרות.
אל תגיעו לכיתה ותפרקו את התסכולים של הלילה או הבוקר על התלמידים.
זוכרת מורה אחת שפגעה בי קשות, ואחכ התנצלה [3 שנים אחר כך] שזה היה אחד הימים הרעים שלה בבית.
לא יודעת למה תלמיד אמור לספוג את זה ,
כמו שמנתח יבוא עצבני או עייף לחדר ניתוח ויעשה טעות בגוף המטופל -
כאילו בנפש אפשר לעשות טעויות,
אם מנתח יבוא ויגיד הייתי עייף לכן טעיתי במילמיטר , זה לא יהיה מתקרב ללדון לכף זכות.
כנל בנפש התלמיד.
את מי בדיוק מעניין שהיית עייף? ? אתה מתעסק פה עם נשמות.
משפט אחד של מורה בבוקר רע הרס לילדים שנתיים שלוש, עשרים שלושים שנה .
כל המשפטים שהתלמידים לשעבר רשמו פה וזה מה שהם זוכרים - מזעזע ועצוב.
ממש לא מסכיםתעשו טובה, אנשי צוות הם א' כל בני אדם, מותר להם להיות עייפים, ולעיתים הם גם טועים.
וגם לתלמידים מותר להיות בני אדם ולהבין את זה.
ומשפט, עם כל הכבוד לו, הוא משפט. לא מעבר. נא שימו את הדברים בפרופורציה הראויה להם.
משפט אחד לא הורס חיים, וגם לא בונה אותם. זה היחס של האדם למה שנאמר לו. ואם התלמיד לוקח את המשפט קשה עד כדי הריסת חייו, סימן שהוא היה מעורער גם, קודם, והמשפט הוא בסה"כ תירוץ. וכן להיפך, סה"כ דחיפה.
די, אנשים, תרגעו! כמה פגועי צוות אנושים יש כאן, אז אוקי, יש דברים שאסור לומר ולא משנה מה ההשפעה שלהם, ויש גם אנשי חינוך שאינם ראויים לתואר. אבל אנא, תפרפצו!
זה לא אומר שאי"ז רצח!היה מעורער גם, קודם
כל פעם שאני אומרת לעצמי אבל זה קשה
אני מזכירה לעצמי את המשפט הנ"ל
מה המשמעות?משפט של סבתא- חברה עברה
אדרבה, אם היה התלמיד מעורער לפני כן ועשה האיש חינוך טעות ואמר לו משפט שלא בונה , על זה אפילו אני לא מדברת.תעשו טובה, אנשי צוות הם א' כל בני אדם, מותר להם להיות עייפים, ולעיתים הם גם טועים.
וגם לתלמידים מותר להיות בני אדם ולהבין את זה.
ומשפט, עם כל הכבוד לו, הוא משפט. לא מעבר. נא שימו את הדברים בפרופורציה הראויה להם.
משפט אחד לא הורס חיים, וגם לא בונה אותם. זה היחס של האדם למה שנאמר לו. ואם התלמיד לוקח את המשפט קשה עד כדי הריסת חייו, סימן שהוא היה מעורער גם, קודם, והמשפט הוא בסה"כ תירוץ. וכן להיפך, סה"כ דחיפה.
די, אנשים, תרגעו! כמה פגועי צוות אנושים יש כאן, אז אוקי, יש דברים שאסור לומר ולא משנה מה ההשפעה שלהם, ויש גם אנשי חינוך שאינם ראויים לתואר. אבל אנא, תפרפצו!
היא התכוונה לחברה זו עברה...מה המשמעות?
אני סבתא - לא מבינה...
המחנך יחיאל יעקבזון אומר: שלמזלנו הרב הילד נברא עם מנגנון הגנה, שעוזר לו להתמודד עם ביקורת.משפט אחד לא הורס חיים, וגם לא בונה אותם.
יש גם מחבתלכל סיר יש מכסה
ולכל קוקו יש קוקייה
משפט ענק.זוכרים מה אמא של נחשון ווקסמן הי"ד הצדיקה אמרה
לאחר שנסיון החילוץ לא צלח...לדאבון כל לב
ה' תמיד שומע ועונה לפעמים הוא עונה - לא (ציטוט בערך)
צודקתאבל משפט שאמרו לך באופן אישי לא פתגמים
כאילו לא חשבתי על הכיוון הזה שזה יהפך להיות אשכול של פתגמים
התכוונתי איזה משהו זרקו לך ברגע של כעס או אמרו ברגע של קרבה ולא שכחת את המשפט ואת מי שאמר אותו עד היום
זה מה שחיפשתי ועל השאלה הזאת מעטים מאד ענו
משתתף בצערכם.צודקת
גם לי קצת צרם
וחבל
כי זה אשכול עם פוטנציאל מרתק!
וחבל שנהפך
למחסן של כל מה שכתבו לכם בספר זכרונות
או נתקלתם בעלון של הידברות
ועל זה נאמר - תראה לאן החיים מובילים אותךמשתתף בצערכם.
ועל זה נאמר המשפט:
אם זה לא הולך כמו שרצית - אז תרצה כמו שזה הולך............
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: