סליחה אבל זה פשוט היתממותאדרבה החכימי אותנו כיצד?
לא זכור לי שתוכנית הלימודים בבתי הספר היסודיים יותר טובה במרכז
אם כבר אז בפריפריה היא טובה יותר כדי למשוך הורים מתחזקים או מעוד סיבות חברתיות
כנ"ל בגרויות בתיכונים שקיימות מאז ומעולם בזמן שבסמינרים בירושלים נזכרו בהן רק עכשיו
מסכימה איתך לגמרי,סליחה אבל זה פשוט היתממות
את לא מסכימה שיש פערי מנטליות בין:
לדוגמא
בנות מבית ספר/סמינר בדרום
לבין בנות/בחורות הגרות ולומדות בירושלים??
אם את באמת לא מבינה את ההבדל
אין לי מה להוסיף
ממתי פערי מנטליות קשורים למנת משכל?סליחה אבל זה פשוט היתממות
את לא מסכימה שיש פערי מנטליות בין:
לדוגמא
בנות מבית ספר/סמינר בדרום
לבין בנות/בחורות הגרות ולומדות בירושלים??
אם את באמת לא מבינה את ההבדל
אין לי מה להוסיף
אני לחלוטין מסכימה איתך.ממתי פערי מנטליות קשורים למנת משכל?
פערי מנטליות יש גם בין עדות מגזרים ומשפחות ואפילו בתי ספר בתוך ירושלים תובב"א.
אני חושבת שזה בעיקר חינוך מהבית ודוגמא אישית מההורים וגם סביבה לימודית מאפשרת ומדרבנת.אני בטוחה שמבחינת הדרבון העצמי והרצון להצטיין-יש משמעות למגורים במרכז.
אלו משפטי מפתח המסכמים את הכל על רגל אחת.כל הזמן מדברים פה על פערי ידע אבל דומני שאשכול זה מייצג בורות מביכה מאד שקיימת בהנחות יסוד של אנשים שלא הוציאו אפם מירושלים
הנחות יסוד שלא תמצאי אצל אנשים בפריפריה.
סליחה התגובה שלך ממש מעצבנת אותיאדרבה החכימי אותנו כיצד?
לא זכור לי שתוכנית הלימודים בבתי הספר היסודיים יותר טובה במרכז
אם כבר אז בפריפריה היא טובה יותר כדי למשוך הורים מתחזקים או מעוד סיבות חברתיות
כנ"ל בגרויות בתיכונים שקיימות מאז ומעולם בזמן שבסמינרים בירושלים נזכרו בהן רק עכשיו
ואם כבר נדבר על השכלה ומנת משכל (ולא על מושגים ערטילאיים ועילגים כמו שפשוף)
הם תוצר של גנטיקה וסביבה
שעליה אחראים בעיקר ההורים ובהזדמנויות שהם מעניקים לילדים ובאופן משני מוסד הלימודים.
בחינוך החרדי זה לא עובד לפי מקום.
(בחינוך הכללי אכן יש יותר הזדמנויות במרכז).
תחרותיות על סטים או צמיד של TOUS תמצאי יותר בריכוזים חרדיים כי תמיד אנשים שדומים זה לזה יתחרו
אבל גם בפריפריה. פשוט שם יש יותר חופש פעולה אם להתמקד במותגים או לא
ותחרותיות על עדכנות לא הוכחה כמעודדת פיתוח קוגנטיבי.
אשר על כן יותר משאני תוהה על חלק מהכותבים פה בדבר עליונות שכלית של איזור גיאוגרפי ונוטה לחשוב שזה בעיקר הגיל.
אני תוהה מי חינך אותם לדפוסי חשיבה כאלו
יש במקביל המון יתרונות שיש בבני ברקלגבי מי שכתבה אי אפשר לעזוב את בני ברק
אני עזבתי את בני ברק ביום נישואי לפני 20 שנה
ולא מצליחה להבין איך אנשים גרים עדיין בעיר הזאת (הצפיפות,החום,החדירה לפרטיות של אנשים ועל כולנה הפריצות בליל שבת...)
לא ידעתי שהפריצות בליל שבת בחזו"א יותר גרועה מהפריצות בתחנה מרכזית...לגבי מי שכתבה אי אפשר לעזוב את בני ברק
אני עזבתי את בני ברק ביום נישואי לפני 20 שנה
ולא מצליחה להבין איך אנשים גרים עדיין בעיר הזאת (הצפיפות,החום,החדירה לפרטיות של אנשים ועל כולנה הפריצות בליל שבת...)
בכל אופן אני עזבתי לירושליים, אבל רוצה לעבור לעיר אחרת כי החיים כאן יקרים מאד והרבה מההוצאות הולכות על זה שאנחנו גרים בירולשיים ובתור משפחה גדולה זה לא שווה לי את המגורים כאן,
אני רואה את אחי ואחיותי בבית שמש ,גרים בדירה ענקית בלי שקל משכנתא,לא מבזבזיםז מן על נסיעות ופקקים כי הכל מתחת לבית וכו וכו...רוצה גם...כמה אפשר לעבוד רק בשביל הוצאות משכנתא וארנונה ונסיעות?
לא ידעתי שהפריצות בליל שבת בחזו"א יותר גרועה מהפריצות בתחנה מרכזית...
בגמרא (קידושין מט) כתוב תשעה נטלה ארץ ישראל.אולי יותר בקטע של 10 קבין של חכמה...
9 נטלה ירושלים....
בקידושין (מט כתוב ט' קבין של יופי נטלה ירושליםבגמרא (קידושין מט) כתוב תשעה נטלה ארץ ישראל.
המקור לתשעה נטלה ירושלים זה מ"יהודים הם בני מלכים"
@שועל קרבות אולי אתה לא כל כך יודע לנצח בקרב אם זה המסקנה שלך...האשכול פה כדרכם של הרבה - נהפך לויכוח מעניין בין ירושלמים ובני ברקים וכו'
אז אולי נסכם זאת כך - הירושלמים זכו ובני ברקים אולי יזכו...
בקידושין (מט : ) כתוב ט' קבין של יופי נטלה ירושליםבגמרא (קידושין מט) כתוב תשעה נטלה ארץ ישראל.
המקור לתשעה נטלה ירושלים זה מ"יהודים הם בני מלכים"
הבדל קטן:בקידושין (מט : ) כתוב ט' קבין של יופי נטלה ירושלים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: