הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

יהודה גל

משתמש מקצוען
‏חמאס בהודעה נוספת כעת: ״מנהיג הארגון איסמאעיל הנייה שוחח עם המתווכות קטר ומצרים ועדכן אותן ברעיונות שהציע הארגון כדי להגיע להסכם. חמאס רואה את המגעים המתקיימים ברוח חיובית״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון, ביניהם מבנה צבאי במרחב שיחין ושלוש תשתיות טרור במרחב בלאט. בנוסף, כוחות צה״ל ביצעו ירי להסרת איום למרחב שבעא שבדרום לבנון.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
העימותים מול המחבלים בשכונת סגעייה שממזרח לעיר עזה נמשכים. בדקות האחרונות אנחנו מדווחים על ארטילריה כבדה שצה"ל מפעיל באמצע רחוב מנסורה שבשכונה.. עוד מדווח מהמרשתת הערבית על כ-20 מחבלים שחוסלו מאז הלילה במקום. יוסי אליעזר.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אבי אשכנזי: לוחמי אוגדה 98 הצליחו ביום חמישי בבוקר להפתיע בתרגיל תחבולני את גדוד ש'גאעייה. מדובר בגדוד העלית של החמאס שייעודו בביצוע פשיטות במרחב הגבול עם ישראל. הכוחות של אוגדה 98 כללו את לוחמי חטיבה 7 של השריון ולוחמי חטיבת הצנחנים וכן כוחות של חיל ההנדסה. החמאס הכין תשתית משמעותית כדי לנסות ולבצע פלישה לשטח ישראל. פעילות אוגדה 98 בשבוע האחרון בש'גאעייה הביאה לחשיפת רשת מנהרות התקפיות. מדובר בכמה עשרות מנהרות שמתפצלות למספר גדול למטרת הסתערות ותקיפה.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים

חקירה נפתחה נגד בכירה באו"ם, שחוקרת "הפרות ישראליות בשטחים"​

ד"ר פרנצ'סקה אלבנזה, אשת האו"ם הבכירה שמופקדת על חקירת "ההפרות הישראליות בשטחים הכבושים", קיבלה מימון מארגונים פרו-חמאסיים שמוערך בכ-20,000 דולר לנסיעה לאוסטרליה וניו זילנד במהלך חודש נובמבר, שבמסגרתה אף שידלה קרן פנסיה גדולה למשוך השקעות מישראל. כך, טוען ארגון UN WATCH, ארגון בינלאומי אזרחי ועצמאי שמרכזו בז'נבה ועוסק במעקב אחר נאמנותו של ארגון האומות המאוחדות לעקרונות היסוד שלו.
ד"ר אלבנזה טוענת כי האו"ם מימן את הנסיעה, אבל לדברי UN WATCH האו"ם לא מאשר טענה זו, ומציין כי לראייה, במענה לפניית UN WATCH לאו"ם, השיבה אתמול מחלקת החקירות של משרד שירותי הפיקוח הפנימי של האו"ם כי פתחה חקירה בנוגע לטענות. החקירה תנוהל על ידי הנציב העליון לזכויות אדם, פולקר טורק.

קרדיט: יואב איתיאל
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
גורם ישראלי בכיר על המגעים לעסקת חטופים:

"קיבלנו תשובה בלי דרישה להתחייבות להפסיק את המלחמה כבר בשלב א'. אפשר להחזיר את התצפיתניות, את הנשים, הילדים, הפצועים, החולים, הזקנים. אפשר, ויש דרך מילוט לחזור להילחם - אם חמאס יפר את תנאי ההסכם.

יש פה בסיס לעסקה טובה"

(ירון אברהם).
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו:

סרן רואי מילר בן 21, מהרצליה,

מפקד מחלקה בגדוד רותם, חטיבת גבעתי, נפל

בקרב בצפון רצועת עזה.
מכתב שכתבה אמו של רואי מילר:


"אנשים יקרים ואהובים, בצער אני מעדכנת אותכם כי בני האהוב והיקר רואי מסר נשמתו לבורא עולם. רואי שלי הגיבור בחר במסלול פיקודי, רואי פיקד כמ"מ בפלוגת תומר בגדוד רותם גבעתי, חיילי הפלוגה מבתים דתיים, הם נכנסו לעזה בשירת אני מאמין, חייליו כמו מרבית הלוחמים, דתיים וחילונים כאחד, עונדים פאצ'ים של בית המקדש והמשיח, ובכך מכניסים את רוח הקודש לעזה הטמאה ומטהרים אותה.

אנחנו מצויים כעת כעם במסע יציאה ממיצרים, בדיוק כפי שניתן היה להכנס לארץ ישראל ביציאת מצרים ב 11 יום, והמסע ארך 40 שנה, כך המסע שלנו ברצועה הקטנה הזדונית השטנית.

זאת מערכה המנוהלת רק על ידי בורא עולם בשביל שנתאחד בתוכנו! נהיה בערבות הדדית האחד עם השני, ונחזק אמונה בבורא עולם שאין עוד מלבדו.

חרדים חילונים דתיים אנחנו כאן חולקים יחד את אדמת ארץ ישראל אדמה השייכת לנו כחלק מהארץ המובטחת ועזה הינה חלק בלתי נפרד ממנה. אנחנו לא עם כובש, אנחנו חוזרים הביתה. חוזרים למקורות בכל המובנים. אנחנו עם חזק רוחנית, ואנחנו אור לגויים כי בחרנו להיות כך, וזאת משימה שעלינו לעמוד בה.

עלינו ללמוד מהחיילים הטהורים מהי אחדות, שותפות גורל ואמונה עזה בבורא עולם אני גאה בבני רואי טוב הלב ויפה תואר, אשר הצטיין בכל, גאה ברוח הלחימה שלו בבחירות שלו, ובדאגה שהפגין כלפי חיליו והזולת.

חייל גאולה הפרטי שלי קראתי לו והוא חייך את חיוכו המקסים.זכיתי ב 22 שנים מדהימות פחות שבוע. השם נתן השם לקח יהי שם השם מבורך.

אנחנו בפעמי גאולה הכניסו חזק לתודעה בכל שולט אלוהים
באחדות ואמונה מנצחים.

אמא של רואי מילר -
גאה בך, זכיתי."

ה׳ יקום דמו
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תושבים בעזה אמרו ל-BBC כי קללות וגידופים נגד הנהגת חמאס נפוצות כיום בשווקים, וכי חלק מבעלי חמורים אף כינו את החמורים שלהם על שם מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר. הם צועקים לחמורים קדימה "יאללה, סינוואר"
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים

מומחה צבאי שחוקר את הלחימה בעזה: "ישראל מנצחת במלחמה"​

ג'ון ספנסר הוא מומחה צבאי בעל שם עולמי ללוחמה בשטח בנוי. את המלחמה בעזה הוא חוקר ומנתח מיומה הראשון, בין היתר עבור צבא ארצות הברית. הוא מתמקד ביכולות החדשניות והמגוונות, כלשונו, שפיתח צה"ל ללוחמה אורבנית. בניגוד לרבים בעולם, הוא חושב שישראל הציבה רף גבוה בכל הקשור להגנה על אוכלוסייה אזרחית.

ספנסר הגיע השבוע לביקור השלישי שלו בישראל מאז 7 באוקטובר. גם הפעם הוא התעקש להתלוות לכוחות שפועלים ברצועת עזה. צה"ל מאפשר לו גישה ליחידות שונות ולמפקדים הבכירים בשטח. אם יש תחום אחד ממנו הוא נפעם כל פעם מחדש הוא אופן הטיפול של צה"ל בתת-קרקע.

אתה כתבת לפני מספר חודשים: "ישראל יצרה סטנדרט חדש ללחימה בשטח בנוי".

"אני רוצה להוסיף לזה הסתייגות, כי אני לא חושב שזה צריך להיות הסטנדרט מכאן והלאה. כתבתי את זה בגלל הביקורת הבין-לאומית ובגלל שצה"ל הוא צבא מוסרי. הוא עשה את מה שאחרים לא עשו. פינה ערים, פיזר כרוזים וחילק מפות צבאיות לאוכלוסייה".

זאת הייתה טעות מצד ישראל? לנקוט את כל אמצעי הזהירות על מנת להימנע כמה שיותר מפגיעה באזרחים בעזה?

"לא, חוק המלחמה אומר שחייבים לנקוט כל אמצעי זהירות אפשרי, אבל באופן היסטורי זו לא הדרך שבה משיגים את המטרה מהר".

ועדיין, מבקרים את צה"ל על כל תזוזה שלו. אנחנו עושים משהו לא בסדר או שמפעילים נגדנו סטנדרט כפול?

"מצפים מכם לסטנדרט שאינו קיים. אף אחד מעולם לא עמד בסטנדרט הזה בלחימה, כי הוא לא מציאותי במלחמה".

אם, חס וחלילה, משהו כמו 7 באוקטובר יקרה בארצות הברית, איך זה ייראה?

"היינו משתמשים בכוח עצום, באופן מיידי עם חטיבות מרובות וכל כוחות האוויר. היינו מוודאים, בתור התחלה, שטיל אחד לא יצא משטח האויב. נקודה".


ספנסר נשאל מדוע הממשל האמריקני מעכב לישראל את משלוח הפצצות הגדולות חודרות הבונקר ונזהר שלא להיכנס לפוליטיקה, אך אמר כי נצטרך אותם למקרה של חזית רחבה בצפון וכי כנראה לא היינו משתמשים בהן ברפיח.

ספנסר סיפר שבזמן שהיה בצבא במלחמת עיראק בשנת 2003 הוא היה מעורב בהפלה של ארבע פצצות על בניין אחד בבגדד, בגלל חשד שעלה כי סדאם חוסיין נמצא בו - חשד שהתברר כשגוי.

האזרחים היו בפנים?

"כן. האזרחים לא פונו - שום דבר".

עם אותה פצצה שמנעו מאיתנו.

"כן".

את הטענות לביצוע רצח עם ושימוש בהרעבה ככלי מלחמה ספנסר מבטל לחלוטין. "טוב עשה צה"ל כשפעל כבר בתחילת המלחמה נגד בתי החולים שמוגדרים כמבנים מוגנים", הוא אמר. "אך אתם חייבים להמשיך לפעול במסגרת דיני המלחמה". עם זאת, ספנסר לא פוסל שייתכן שנעשו טעויות. ויש לו גם עצה לדרג המדיני כיצד לשמר את הישגי הצבא.

ישראל צריכה לדחוף למצוא אלטרנטיבה לחמאס?

"ישראל תהיה חייבת לתמוך בכל מי שיעלה לשלטון אחרי חמאס. לא משנה מה הוא יהיה. אם היא לא תדחוף למצוא אלטרנטיבה היא הפסידה".

אם יורשה לי לשאול, בעודנו מתקרבים לחודש התשיעי למלחמה הזאת בשבוע הבא, אנחנו מנצחים?

"בהחלט מנצחים. מבחינת כל המדדים של המטרות שישראל הציבה למלחמה".

לא הגענו לאף אחד מההנהגה של חמאס, יחיא סינוואר ומוחמד דף עדיין במנהרות עם 120 חטופים ואנחנו מנצחים?

"אנשים רגילים למלחמות קצרות. ישראל הייתה צריכה יעד בעזה - אם מישהו חשב שהיא תגיע ליעד הזה מהר הוא לא מציאותי".

כשמגיעים לסוגיית הנפגעים בלחימה בעזה ג'ון ספנסר מביע זעזוע מכך שגורמים רשמיים,לוקחים את הנתונים שמפיץ מדי יום משרד הבריאות הפלסטיני בעזה. "זה חמאס", הוא אומר. ספנסר מסביר שבלוחמה אי אפשר לתת מספר נפגעים מהיימן על בסיס יומיומי.
n12
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

גלנט למשפחות חטופים: ''הכי קרובים לעסקה מאי פעם''​



פרסום ראשון: שר הביטחון יואב גלנט נפגש אמש עם משפחות חטופים ואמר כי "אנחנו הכי קרובים לעסקה מאי פעם". במקביל, בעיתון הלבנוני "אל־אח'באר" דווח הבוקר (רביעי) כי ההתקדמות במו"מ נובעת מהצעה של ראש ה-CIA וויליאם ברנס בתיאום עם קטאר, מצרים וטורקיה. לפי הדיווח, הנוסח החדש כולל "ניסוח ברור יותר" באשר להפסקת האש בזמן המו"מ שאחרי השלמת השלב הראשון.
בפגישה השמיע השר אמירות מעודדות באוזניי משפחות החטופים לגבי ההיתכנות להגיע לעסקה. "לפני חודש הייתי פסימי באשר לאפשרות להגיע לעסקה בקרוב", אמר. "אחת ממטרותיי המרכזיות בכל הפגישות בארה"ב הייתה להפעיל לחץ על חמאס להגיע לעסקה תוך אמירה - לא תהיה עסקה טובה יותר". בלשכתו של גלנט הדגישו כי "מתחילת המלחמה, שר הביטחון גלנט מקיים מדי שבוע שיחות פתוחות וכנות בקבוצות מצומצמות עם משפחות החטופים. אין בכוונתנו להתייחס לנאמר בשיחות הללו".
 

MR Designs

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
מאז הבוקר 43!!! אזעקות של חדירת כלי טייס עוין.
דורון קדוש: אחרי חיסול בכיר חיזבאללה: שורת אזעקות ביישובי הצפון בחצי השעה האחרונה.

עוד מדורון קדוש: ההתרעות מתרחבות: חשש לחדירת כלי טיס עוין גם באזור צומת גולני.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
ירון אברהם: הדרמה בתשובת חמאס היא שירד הסעיף שדורש ערבויות מבעוד מועד לנסיגת כוחות והפסקת המלחמה. חמאז לא היה מוכן לצאת עד היום אפילו לחלק ההומניטרי של העסקה (שלב א') בלי ערבויות. כעת נסללה הדרך לחזרה לשיחות.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
מהשעה עשר חזבאללה משגר רקטות וכטב"מים לעבר ישראל בתגובה לחיסול של חאג' אבו נעמה, מפקד יחידת עזיז בחזבאללה, אתמול.

אני רק אזכיר שבשעה 14:00 יש טקס בדאחיה בביירות ובשעה 18:00 יש הלוויה בחדאת'א בדרום לבנון....

רקטה תמורת רקטה
טיל תמורת טיל
כטב"מ תמורת כטב"מ

השיעים מאוד אוהבים משוואות. אפשר להחזיר להם.

###
אבו עלי
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו:

סרן רואי מילר בן 21, מהרצליה,

מפקד מחלקה בגדוד רותם, חטיבת גבעתי, נפל

בקרב בצפון רצועת עזה.
דורון קדוש: סרן רואי מילר ז״ל, נפל בהיתקלות עם חוליית מחבלים מטווח קרוב בתוך מבנה. שני לוחמים נוספים מגדוד רותם של גבעתי נפצעו באורח קשה בתקרית. 318 חללי צה״ל נפלו בקרבות ברצועה מתחילת התמרון הקרקעי. במותם ציוו לנו חיים.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה